Kozojeb jedzie na wakacje ;-)

Data: 2009-08-21 10:10:24
Autor: matador
Kozojeb jedzie na wakacje ;-)
Data: 2009-08-21 10:11:44
Autor: raff
Kozojeb jedzie na wakacje ;-)
matador pisze:
http://m.onet.pl/_m/5c17cde890dc857e583e1ba465cbf980,14,1.jpg

matador.

Maryne zabral ze sobą :)

R.

Data: 2009-08-21 01:26:52
Autor: Antenka
Kozojeb jedzie na wakacje ;-)
Maryne zabral ze sobą :)

Ha ha A kto siedzi za kierownicą? Hmm...stawiacie na Bacę, a ja na
Tzvelka :DDD

Antenka

P.s. Raffik, nie wiedziałam, że Maryna ma takie gęste futro. Niezły
małpolud z niej ;-)

Data: 2009-08-21 10:40:54
Autor: Rajmund
Kozojeb jedzie na wakacje ;-)
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:f414f1e9-f008-477e-ac63-b8a8441524e4w41g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

Ogrzeje, nakarmi i do snu przytuli...same zalety. ;-)

Data: 2009-08-21 01:43:14
Autor: Antenka
Kozojeb jedzie na wakacje ;-)

Ogrzeje, nakarmi i do snu przytuli...same zalety. ;-)

Do pluszowego misia też można się przytulić, bo ma futerko :)

Antenka

Data: 2009-08-21 10:45:48
Autor: Rajmund
Kozojeb jedzie na wakacje ;-)
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:f29670eb-bd5f-4e7b-9a20-2d62000fd346w41g2000yqb.googlegroups.com...
Ogrzeje, nakarmi i do snu przytuli...same zalety. ;-)
Do pluszowego misia też można się przytulić, bo ma futerko :)
Antenka

Maryne można wydoić. :-)

Data: 2009-08-21 02:12:29
Autor: Antenka
Kozojeb jedzie na wakacje ;-)
Maryne można wydoić. :-)

Tia, szczególnie z kasy. ;-)

Antenka

Data: 2009-08-21 11:28:53
Autor: raff
Kozojeb jedzie na wakacje ;-)
[...]

Ee, no Baca jak malowany.

Bedzie mogl jej zaspiewac: "Bede bral cie...    ...w aucie"

R.

Data: 2009-08-21 11:31:03
Autor: raff
Kozojeb jedzie na wakacje ;-)
Bede bral Cie... Gdzieeeee ? Meeee ?  ...w aucie :)

R.

Data: 2009-08-21 11:42:12
Autor: Rajmund
Kozojeb jedzie na wakacje ;-)
Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości news:h6lpgu$7bn$2news.onet.pl...
Bede bral Cie... Gdzieeeee ? Meeee ?  ...w aucie :)
R.

A dzieci z tego będą???

Data: 2009-08-21 11:43:11
Autor: raff
Kozojeb jedzie na wakacje ;-)
Bede bral Cie... Gdzieeeee ? Meeee ?  ...w aucie :)
R.

A dzieci z tego będą???

Tak. Male biale kozaczki.

R.

Data: 2009-08-21 11:46:50
Autor: Rajmund
Kozojeb jedzie na wakacje ;-)
Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości news:h6lq7m$99r$1news.onet.pl...
Bede bral Cie... Gdzieeeee ? Meeee ?  ...w aucie :)
R.
A dzieci z tego będą???
Tak. Male biale kozaczki.

Ale najpierw ślub, weselisko, poprawiny, a potem chrzciny...hej!

Data: 2009-08-21 12:22:59
Autor: Panslavista
Kozojeb jedzie na wakacje ;-)

Użytkownik "Rajmund" <rajmund@notowany.pl> napisał w wiadomości
Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości
> Bede bral Cie... Gdzieeeee ? Meeee ?  ...w aucie :)
> R.

A dzieci z tego będą???

Będą wołały na cwela: Mieeeteeek...

Data: 2009-08-21 12:21:43
Autor: Panslavista
Kozojeb jedzie na wakacje ;-)

[...]

I koszerne mleko daje!!!

Data: 2009-08-21 12:23:26
Autor: matador
Kozojeb jedzie na wakacje ;-)
Antenka pisze:
[...]

Tzvelek jeździ motocyklem.
Co dla kozy o tyle niewygodne, że obtłukuje sobie cycki.

matador.

Data: 2009-08-21 06:19:34
Autor: Antenka
Kozojeb jedzie na wakacje ;-)
Taaak? Zawsze podejrzewałam go o szaleństwo, ale żeby z kozą na
"rumaku"...amba z przerzutką (to taki świr po poznańsku ;-) )

Antenka

Data: 2009-08-21 18:40:30
Autor: Grzegorz Z.
Kozojeb jedzie na wakacje ;-)
Dnia Fri, 21 Aug 2009 06:19:34 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

Taaak? Zawsze podejrzewałam go o szaleństwo

Taaaak? Serio podejrzewasz że to on, czy tylko tak się wydurniasz?

Data: 2009-08-21 10:02:14
Autor: Antenka
Kozojeb jedzie na wakacje ;-)
Taaaak? Serio podejrzewasz że to on, czy tylko tak się wydurniasz?

Widzę, że chcesz mi zepsuć dobry humor Grzesiu :-)))

Antenka

Kozojeb jedzie na wakacje ;-)