Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Kpiny z prezydenta, prostackie żarty z Orbana, hasła o "gwałceniu konstytucji". To obraz "wykładu" Donalda Tuska na UW

Kpiny z prezydenta, prostackie żarty z Orbana, hasła o "gwałceniu konstytucji". To obraz "wykładu" Donalda Tuska na UW

Data: 2019-05-03 23:04:34
Autor: Lepudruk
Użytkownik "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości
Kpiny z prezydenta, prostackie żarty z Orbana, hasła o "gwałceniu
konstytucji". To obraz "wykładu" Donalda Tuska na UW

Byłeś, widziałeś, słuchałeś, zrozumiałeś? ;-))

Nieźle musi was wkurzać Tusk skoro opluwacie jego każde pojawienie się w
Polsce.

- Lepudruk -

Data: 2019-05-04 13:03:03
Autor: A. Filip
Obraz "wykładu" Donalda Tuska Wszechmogącego na UW
"Lepudruk" <lepudruk@dwarfs.org> pisze:
[...]

A Schetyna nie będzie opluwał konkurenta _po wyborach_ ? :-)

A to "opluwanie" PO Tuska to dość sensowna profilaktyka.
Tusk raczej niewiele osiągnie ale strzeżonego Pan Bóg strzeże,
"Better safe than sorry".

Tusk Wszechmogący nie dopuściłby do Brexit-u ;-)

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!

Data: 2019-05-04 06:18:48
Autor: Bruno Brunowski
W dniu sobota, 4 maja 2019 13:04:06 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:

Tusk Wszechmogący nie dopuściłby do Brexit-u ;-)

A to już jest po brexicie? OIDP to coś się tam znowu poopóżniało i Brytyjczycy mają kandydować do PE.

--
Bruno

Data: 2019-05-04 15:30:32
Autor: A. Filip
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
[...]

Pożyjemy zobaczymy czy to "oficjalnie tylko odwlekanie" zmieni się w
(praktyce) skasowanie Brexitu.  Ja sądzę że się nie zmieni ale patrząc
na dziesięciolecia trwałej tradycji UE w olewaniu niekorzystnej woli
wyborców oceniam szanse na 66%:75%. (2/3:3/4).

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!