Króciutki podjazd

Data: 2013-08-27 08:21:43
Autor: Remigiusz Zukowski
Króciutki podjazd
Witam wszystkich,

czerwony szlak, końcowe 200 metrów podejścia pod schronisko na Śnieżniku (Sudety). Jeżdżę tą trasą praktycznie co tydzień, często spotykam rowerzystów ale wszyscy których widziałem wypychają końcówkę. Panie i Panowie, tamtędy spokojnie da się podjechać:
https://www.youtube.com/watch?v=FtjZYlwx0lw

pozdrawiam

Remigiusz

Data: 2013-08-27 08:43:04
Autor: bans
Króciutki podjazd
W dniu 2013-08-27 08:21, Remigiusz Zukowski pisze:

czerwony szlak, koñcowe 200 metrów podej¶cia pod schronisko na ¦nie¿niku
(Sudety).
[ciach]
https://www.youtube.com/watch?v=FtjZYlwx0lw

Wygl±da gro¼nie, choæ szeroki k±t kamery mo¿e myliæ. Jakie nachylenie?

Sprawd¼ na strava.com, czy kto¶ to ³oi i w jakim czasie :)

--
bans

Data: 2013-08-29 12:12:56
Autor: Remigiusz Zukowski
Króciutki podjazd
W dniu 2013-08-27 08:43, bans pisze:
Wygl±da gro¼nie, choæ szeroki k±t kamery mo¿e myliæ. Jakie nachylenie?

Poprosi³em kumpla kartografa ¿eby zerkn±³ w wysokiej rozdzielczo¶ci numeryczny model terenu (w zesz³ym roku by³y jakie¶ naloty w tej sprawie) i policzy³ mi to, wysz³o co¶ takiego:

d³ugo¶æ odcinka - 86,4 m
wysoko¶æ pocz±tkowa - 1189,3 m n.p.m.
wysoko¶æ koñcowa - 1212,2 m n. p. m.
ró¿nica wysoko¶ci - 22,9 m
¶rednie nachylenie - 26,5 %

Widaæ pod górê d³ugo¶æ wydaje siê wiêksza, bo ja dawa³em temu odcinkowi 200 metrów.

pozdrawiam

Remigiusz

Data: 2013-08-29 12:46:10
Autor: bans
Króciutki podjazd
W dniu 2013-08-29 12:12, Remigiusz Zukowski pisze:

Poprosi³em kumpla kartografa ¿eby zerkn±³ w wysokiej rozdzielczo¶ci
numeryczny model terenu (w zesz³ym roku by³y jakie¶ naloty w tej
sprawie) i policzy³ mi to, wysz³o co¶ takiego:

Hm, wydawa³o mi siê, ¿e na twojej kierownicy widzia³em jakiego¶ GPSa.

--
bans

Data: 2013-08-29 13:19:00
Autor: Remigiusz Zukowski
Króciutki podjazd
W dniu 2013-08-29 12:46, bans pisze:
[...]

Mam Holuxa 260 PRO z czujnikiem barometrycznym, ale tutaj na tak krótkim dystansie nie ufa³em jego pomiarom. Jak siê okaza³o nies³usznie, bo wg. niego podjazd mia³ 30% a wiêc 3.5% wiêcej ni¿ z pomiarów kartograficznych. Uprzedzaj±c inne pytania, mam tego GPS-a ponad rok i moje zadowolenie oceniam na 4, nie podobaj± mi siê ekrany - g³ówny jest nasrany informacjami i rzutem oka niewiele widaæ za¶ na customowym mo¿na wy¶wietlaæ tylko dwa parametry a przyda³o by siê mieæ 3 a nawet 4. U¿ywaj±c go na rowerze wy¶wietlam wysoko¶æ barometryczn± i têtno. W 1/3 przypadków jest te¿ z problem z nawi±zaniem po³±czenia pulsometr<->gps i trzeba siê trochê nagimnastykowaæ ¿eby zaskoczy³o. Podobnie s± te¿ zgrzyty z kalibracj± wysoko¶ci barometrycznej - po uruchomieniu trzeba sprawdziæ czy zaskoczy³o bo inaczej czeka nas wycieczka pod ziemi± albo wysokie loty. Poza tym OK, ekran czytelny, soft do obs³ugi dzia³a zno¶nie i pozwala na ciekawe analizy, bardzo niskie zu¿ycie pamiêci logu, wytrzymuje trzepanie na kierownicy i moczenie a tak¿e niskie temperatury. Ma swoje wady ale w tej cenie chyba nie ma nic lepszego. Nie mia³em do czynienia z Garminami i innymi tego typu wynalazkami wiêc nie mam porównania.

pozdrawiam

Remigiusz

Data: 2013-08-27 20:50:08
Autor: artek
Króciutki podjazd
[...]

jakby jeździli tam co tydzień, to też by podjeżdżali ;P

--
art3k

Data: 2013-08-28 13:23:45
Autor: piecia aka dracorp
Króciutki podjazd
Dnia Tue, 27 Aug 2013 20:50:08 +0200, artek napisał(a):

jakby jeździli tam co tydzień, to też by podjeżdżali ;P
Zresztą obok na schronisko jest inna droga, którą samochody podjeżdżają. A miałem pojechać na Śnieżnik z rowerem. Może jeszcze się uda, wakacje jeszcze się nie skończyły.

--
piecia aka dracorp

Data: 2013-08-28 22:15:36
Autor: artek
Króciutki podjazd
W dniu 2013-08-28 15:23, piecia aka dracorp pisze:
jakby jeździli tam co tydzień, to też by podjeżdżali ;P
Zresztą obok na schronisko jest inna droga, którą samochody podjeżdżają.

ale co niektórzy tam też podchodzą (znaczy niektórzy z rowerami) ;P

A miałem pojechać na Śnieżnik z rowerem. Może jeszcze się uda, wakacje
jeszcze się nie skończyły.

komu się nie skończyły, temu się nie skończyły ...
ja tydzień temu stamtąd wróciłem. ale na śnieżnik nie wjeżdżałem - za duży tłok - jak patrzyłem na śnieżnik z małego śnieżnika, kojarzył mi się bardziej z kopcem mrówek. zresztą, w moim wieku pewnych rzeczy się już nie robi ;)
za to w końcu objechałem góry bialskie. nie powiem, niezłe widoczki.

https://plus.google.com/photos/112707845387287506455/albums/5914662001311013265

--
art3k

Data: 2013-08-29 07:16:42
Autor: Remigiusz Zukowski
Króciutki podjazd
W dniu 2013-08-28 22:15, artek pisze:

za to w końcu objechałem góry bialskie. nie powiem, niezłe widoczki.

To naprawdę bardzo fajne tereny do jeżdżenia, sporo dróg i to nawet asfaltowych bez przesadnych stromizn i naprawdę mało ludzi. W przeciwieństwie do Masywu Śnieżnika jest tutaj naprawdę dużo lasów liściastych (głównie buk), więc jesienne kolory po prostu zabijają, wystarczy jeszcze zjeść trochę ziarenek buczyny i jest odlot na całego :)
Za to wiosną długo trzyma tam śnieg i nie raz byłem zaskoczony, że w późnym kwietniu będąc w krótkich spodenkach musiałem przechodzić kilkudziesięciometrowe łachy śniegu zalegające jeszcze na drogach.

pozdrawiam

Remigiusz

Data: 2013-09-02 00:17:25
Autor: Mike
Króciutki podjazd
Panowie, tamtędy spokojnie da się podjechać:
https://www.youtube.com/watch?v=FtjZYlwx0lw

Daaaaajmn jak bym miauł ruogi to bym tyż może dajł radę podjechać ;)

Mike
[WRO][MTB Votum Team Wrocław]
[GG:1303401] mikemtb małpa o2 pl
http://mikemtb.org