Kr贸lestwo szatana

Data: 2011-01-23 14:25:32
Autor: Klin
Kr贸lestwo szatana

Arnold Kunzli w ksi膮偶ce zatytu艂owanej "Karol Marks" pisze: dwie swoje c贸rki i zi臋cia doprowadzi艂 do
samob贸jstwa. C贸rka Laura po艣lubiona przez socjalist臋 Laforque; opu艣ci艂a troje dzieci, po czym oboje z
m臋偶em pope艂nili samob贸jstwo. C贸rka Eleonora r贸wnie偶 zdecydowa艂a wraz z m臋偶em pope艂ni膰 samob贸jstwo.
M膮偶 Eleonory w chwili decyduj膮cej odst膮pi膰 od tego zamiaru. Troje dzieci Marksa zmar艂o z powodu
niedo偶ywienia. Marks by赂 na艂ogowym alkoholikiem. Ze sw膮 matk臋 nie rozmawia艂 wcale. A kiedy umar艂a,
pisa艂 do Engelsa: Dzi艣 otrzyma艂em telegram, kt贸ry donosi艂 偶e zmar艂a moja matka. Musz臋 uda膰 si臋 do
rewiru aby uzyska膰 spadek. To by艂o wszystko, co mia艂 do powiedzenia o swojej matce. Karol Marks zmar艂
20-go maja 1885 r. 艢mier膰 jego nie r贸偶ni艂a si臋 niczym od innych chwalc贸w diab艂a . .
Przed 艣mierci膮 pisa艂 do Engelsa: 鈥淛ak niepotrzebne i puste jest 偶ycie鈥︹
Engels po przeczytaniu ksi膮偶ki liberalnego teologa Bruno Bauera(jeden z przyw贸dc贸w lewicy
Heglowskiej), zacz膮艂 w膮tpi膰. W jego sercu rozpocz臋艂a si臋 wielka walka. Pisa艂 w贸wczas: Modl臋 si臋 o prawd臋
ka偶dego dnia i nieomal przez ca艂e dnie. Czyni臋 to od czasu, gdy opanowa艂o mnie zw膮tpienie i 偶adnym
sposobem nie mog臋 wr贸ci膰 do wiary 鈥 艂zy p艂yn膮 mi do oczu, gdy pisz臋 te s艂owa. Jestem poruszony
dog艂臋bnie. "Czuj臋 jednak, 偶e wr贸c臋 do Boga,do kt贸rego t臋skni moje serce. /To jest 艣wiadectwem Ducha 艢w/.
To jest podstaw膮 mojego 偶ycia i 艣mierci".
Engels nie znalaz艂 ju偶 drogi do Boga, natomiast przy艂膮czy艂 si臋 do cz艂owieka (Marksa), kt贸rego sam
okre艣li艂 jako potwora op臋tanego przez tysi膮ce diab艂贸w.
W li艣cie z roku 1921 (tom 36 str.572) Lenin pisze: "Wszyscy zawi艣niemy na cuchn膮cym stryczku" . . .
Wprawdzie nie spe艂ni艂o si臋 to "proroctwo" w jego 偶yciu, ale prawie wszyscy jego wsp贸艂pracownicy
zostali jeden po drugim wymordowani przez Stalina w latach 1936-38.

  Ignacy Charszewski

Kr贸lestwo szatana