Kr贸tki kabel zasilaj膮cy - niby proste, a jednak...

Data: 2011-03-20 19:11:35
Autor: Patryk W艂os
Kr贸tki kabel zasilaj膮cy - niby proste, a jednak...
Witam

Poszukuj臋 kabla zasilaj膮cego do komputera - takiego ca艂kiem zwyk艂ego: z jednej strony wtyczka 220V, z drugiej tr贸jk膮tna do zasilacza ATX.

Z jednym wyj膮tkiem: kabel ma by膰 kr贸tki - najlepiej od 50cm do 1m.

Szuka艂em w bardzo wielu miejscach: Komputronik, Spec Kable, Allegro, Ebay, Google - wsz臋dzie d艂ugo艣ci zaczynaj膮 si臋 od 1.8m.

Czy kto艣 mo偶e wie, gdzie mo偶na kupi膰 kable kr贸tsze? Chodzi mi o wi臋cej ni偶 1 sztuk臋 - ale te偶 nie hurt, powiedzmy max 15 sztuk.

Interesuj膮 mnie albo sklepy z Poznania, albo wysy艂kowe - albo nawet po艣rednictwo kogo艣 z tej grupy w zakupie w lokalnym sklepie (je艣li kto艣 widzia艂) i podes艂anie w paczce do Poznania.

Patryk

Data: 2011-03-20 20:24:24
Autor: p0li
Kr贸tki kabel zasilaj膮cy - niby proste, a jednak...
O->Dnia 2011-03-20 19:11:35 niejaki Patryk W硂s napisa:
wsz阣zie d硊go禼i zaczynaj si od 1.8m.

w眛pi 縠by dosta kr髏sze
kup 8 sztuk tych kabli, 8 wtyczek zasilaj眂ych i 8 komputerowych
ka縟y kabel przetnij na p蟪 i pod砤cz odpowiednie wtyczki
otrzymasz 16 kabli d硊go禼i ~80cm i zaoszcz阣zisz du縪 czasu --
P0zdrawiam p0li     p0li(at)poczta.onet.pl
gg # 175936; icq# 16655815 skype: p0li_ten_jedyny
opera(RU), miranda, dialog(RU)...- dziwny jestem...
prawdziwy facet nie da odebra sobie szarlotki

Data: 2011-03-20 20:44:01
Autor: WAM
Kr髏ki kabel zasilaj眂y - niby proste, a jednak...
On Sun, 20 Mar 2011 19:11:35 +0100, Patryk W硂s
<patryk.wlos@invalid.peel> wrote:

Z jednym wyj眛kiem: kabel ma by kr髏ki - najlepiej od 50cm do 1m.
Kiedys szukalem C13/C14, najkrotsze jakie znalazlem to 0,6m
http://www.markit.eu/pl/pl/apc-pwr-cord-10a-100-230v-2-c13/v2p43432c11
czekalem na nie okolo 3 miesiecy a cena kosmiczna.

Natomiast C13/Schuko ktore Cie interesuj to na zam體ienie wg
wymaganej d硊go禼i masz w cenniku
http://www.meditronik.com.pl/el-komp/k2100.htm
NKSK-000-CZARNY
Komputerowy kabel zasilaj眂y o d硊go禼i wg wymaga klienta; wtyk
Schuko na gniazdo IEC; 3x0,75 (lub zgodnie z wymaganiami klienta);
znak bezpiecze駍twa B; 10-16A; 250V

ale stan magazynu: brak

WAM

Data: 2011-03-20 23:22:42
Autor: Feromon
Kr贸tki kabel zasilaj膮cy - niby proste, a jednak...

U偶ytkownik "Patryk W艂os" <patryk.wlos@invalid.peel> napisa艂 w wiadomo艣ci news:im5g0p$3074$1opal.icpnet.pl...

Z jednym wyj膮tkiem: kabel ma by膰 kr贸tki - najlepiej od 50cm do 1m.

Z czego wynika potrzeba "kr贸tko艣ci"?

Feromon

Data: 2011-03-20 23:45:26
Autor: Patryk W艂os
Kr贸tki kabel zasilaj膮cy - niby prost e, a jednak...
Z jednym wyj膮tkiem: kabel ma by膰 kr贸tki - najlepiej od 50cm do 1m.

Z czego wynika potrzeba "kr贸tko艣ci"?

Z tego, 偶e obecnie mam ponad 10 takich kabli 1.8m, z kt贸rych pozwijane nadmiarowe cz臋艣ci kabla zajmuj膮 mi cenne miejsce w szafie z serwerami.

Na drug膮 szaf臋, ani dodatkowe miejsce, pozwoli膰 sobie nie mog臋 - st膮d wymieniam wszystkie kable na dobrane na miar臋.

Patryk

Data: 2011-03-21 01:43:06
Autor: Feromon
Kr贸tki kabel zasilaj膮cy - niby proste, a jednak...

U偶ytkownik "Patryk W艂os" <patryk.wlos@invalid.peel> napisa艂 w wiadomo艣ci news:im6028$gl9$1opal.icpnet.pl...
[...]

To ja bym porobi艂 kable "na miar臋" zasilaj膮ce r贸wnolegle po 4 urz膮dzenia z jednego "gniazdka".
Pob贸r mocy z jednego odbioru pewnie jest znikoma.

Feromon

Data: 2011-03-21 10:30:10
Autor: Andrzej 艁awa
W dniu 20.03.2011 19:11, Patryk W艂os pisze:
[...]

Kupujesz gniazda, kupujesz wtyki, kupujesz kabelek "z metra", troch臋
膰wiczysz ze 艣rubokr臋tem i c膮偶kami do ci臋cia kabla i voila!

Jak zasilasz szereg urz膮dze艅 niskiej mocy mo偶e si臋 nawet pokusi膰 o
magistral臋 zasilaj膮c膮 z "choink膮" zako艅cze艅 na miar臋.

Kr贸tki kabel zasilaj膮cy - niby proste, a jednak...