Kr贸tki kabel zasilaj膮cy - niby proste, a jednak...

Data: 2011-03-20 23:22:42
Autor: Feromon
Kr贸tki kabel zasilaj膮cy - niby proste, a jednak...

U偶ytkownik "Patryk W艂os" <patryk.wlos@invalid.peel> napisa艂 w wiadomo艣ci news:im5g0p$3074$1opal.icpnet.pl...

Z jednym wyj膮tkiem: kabel ma by膰 kr贸tki - najlepiej od 50cm do 1m.

Z czego wynika potrzeba "kr贸tko艣ci"?

Feromon

Data: 2011-03-20 23:45:26
Autor: Patryk W艂os
Kr贸tki kabel zasilaj膮cy - niby prost e, a jednak...
Z jednym wyj膮tkiem: kabel ma by膰 kr贸tki - najlepiej od 50cm do 1m.

Z czego wynika potrzeba "kr贸tko艣ci"?

Z tego, 偶e obecnie mam ponad 10 takich kabli 1.8m, z kt贸rych pozwijane nadmiarowe cz臋艣ci kabla zajmuj膮 mi cenne miejsce w szafie z serwerami.

Na drug膮 szaf臋, ani dodatkowe miejsce, pozwoli膰 sobie nie mog臋 - st膮d wymieniam wszystkie kable na dobrane na miar臋.

Patryk

Data: 2011-03-21 01:43:06
Autor: Feromon
Kr贸tki kabel zasilaj膮cy - niby proste, a jednak...

U偶ytkownik "Patryk W艂os" <patryk.wlos@invalid.peel> napisa艂 w wiadomo艣ci news:im6028$gl9$1opal.icpnet.pl...
[...]

To ja bym porobi艂 kable "na miar臋" zasilaj膮ce r贸wnolegle po 4 urz膮dzenia z jednego "gniazdka".
Pob贸r mocy z jednego odbioru pewnie jest znikoma.

Feromon

Kr贸tki kabel zasilaj膮cy - niby proste, a jednak...