Krótki raport z upadku SK

Data: 2015-11-30 19:17:25
Autor: Aha
Krótki raport z upadku SK
No to miaÅ‚em, na moje  nieszczęście, konto w SKbanku.
DowiedziaÅ‚em siÄ™ 21.11. ZaczÄ…Å‚em studiować u źródÅ‚a masÄ™ pdfów  na temat BFG. CzytaÅ‚em również pbb. 27.11 dowiedziaÅ‚em siÄ™, że wypÅ‚atÄ™ bÄ™dzie prowadziÅ‚ BZWPK. I znów czytanie w BZWPH opisu sposobu odbioru forsy, regulamin i listy oddziałów.

Dzisiaj 30.11 udałem się w 1 godzinie otwarcia banku BZWPK w małym miasteczku ( akurat tam byłem w pobliżu) i spróbowałem dostać pieniądze. Niestety nie dostałem, bo system padł. Podobno tak było w całej polsce na otwarcie banku. Po godzinie system już działał.
Pani, która mnie obsługiwała była przerażona. Czytała tony procedury, które przygotował bank. Mało z tego rozumiała. Po godzinie z pomocą centrali wykonała przelew na moje drugie konto. O godzinie 17 zostało zaksięgowane koncie w moim drugim banku.

Co odzyskaÅ‚em : kwota lokat rentierskich i oprocentowanie za ostatni  nie peÅ‚ny miesiÄ…c
Co straciłem : Stracony czas ( a czas to pieniądz) na studiowanie pokaźnej liczby instrukcji, koszty dwukrotnego dojazdu do banku, oprocentowanie przez ok 10 dni ( to najmniejsze piwo), straty w przyszłości na oprocentowaniu ( w SK miałem średnio 4.4% a teraz na rynku nie ma nawet 3%).

Podsumowanie: Upadłość SK dla takiego jak ja ( daleko od 100 000 euro) nie była zbyt uciążliwe. Straty są ale można wytrzymać. Gorzej z tymi co mieli np 200 000 euro.

--
  aha

Data: 2015-11-30 20:05:35
Autor: J.F.
Krótki raport z upadku SK
Użytkownik "Aha"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:n3i3ro$edd$1@node1.news.atman.pl...
Dzisiaj 30.11 udałem się w 1 godzinie otwarcia banku BZWPK w małym miasteczku ( akurat tam byłem w pobliżu) i spróbowałem dostać pieniądze. Niestety nie dostałem, bo system padł.

Ciekawe ... tam sie to zdarza, czy z powodu natloku danych/nie calkiem przetestowanych importow danych :-)

Co straciłem : Stracony czas ( a czas to pieniądz) na studiowanie pokaźnej liczby instrukcji,

Chyba niepotrzebnie - bez czytania zgaduje, ze wystarczylo pojechac z dowodem :-)

straty w przyszłości na oprocentowaniu ( w SK miałem średnio 4.4% a teraz na rynku nie ma nawet 3%).

Tego bym nie zaliczal do strat - bylo milo, ale sie skonczylo.

Podsumowanie: Upadłość SK dla takiego jak ja ( daleko od 100 000 euro) nie była zbyt uciążliwe. Straty są ale można wytrzymać. Gorzej z tymi co mieli np 200 000 euro.

Ci, to od lat powinni wiedziec, ze to trzeba miedzy rozne banki rozlozyc.
Gorzej, jak przegapia komunikat o polaczeniu :-)

J.

Data: 2015-11-30 21:52:55
Autor: Szymon
Krótki raport z upadku SK
W dniu 2015-11-30 o 20:05, J.F. pisze:
[...]

Rzecz w tym, iż jeśli ktoś chce wysoki procent to w zasadzie wybór jest tak mały, iż prawie żaden. Przychodzi mi na myśl Idea Bank z oprocentowaniem - czasami - pow. 3%. Limit 100.000 euro to w mojej opinii niewiele, nawet jak na warunki polskie. Wystarczy sprzedać mieszkanie w większym mieście, czy dom, i już jest klops. Swego czasu banki konkurowały oprocentowaniem i było z czego wybierać, ale teraz... Albo ryzyko i 3%, albo zabezpieczenie BFG i powiedzmy 1,5-2% (chyba dość optymistycznie i brutto).

Zastanawiam się też nad lokatą rentierską... Z definicji rentierem nazywam osobę żyjącą z odsetek. Powiedzmy, że chciałaby mieć 2500zł netto na miesiąc, czyli średnią krajową. 30.000zł rocznie przy 2,5% netto. Trzeba byłoby wrzucić na lokatę 1,2 mln, czyli trzykrotność gwarancji BFG. W obliczu coraz większych kłopotów banków/SKOK-ów i częstego sięgania do BFG, ciekawe kto zaryzykuje...

--
-- -- -- -- -- -
Pozdrawiam

Data: 2015-12-01 01:21:17
Autor: Marek
Krótki raport z upadku SK
On Mon, 30 Nov 2015 21:52:55 +0100, Szymon <atman@wp.pl> wrote:
W obliczu coraz większych kłopotów banków/SKOK-ów i częstego sięgania do BFG, ciekawe kto zaryzykuje...

A co ma powiedzieć ktoś, kto ma kilkadziesiat mln zl i musi to wszystko trzymać w bankach? Nie ma szans na taki podział środków tak aby w pełni zabezpieczył je BFG.

--
Marek

Data: 2015-12-01 03:00:52
Autor: Budzik
Krótki raport z upadku SK
U¿ytkownik Marek fake@fakeemail.com ...

W obliczu coraz wiêkszych k³opotów banków/SKOK-ów i czêstego siêgania do BFG, ciekawe kto zaryzykuje...

A co ma powiedzieæ kto¶, kto ma kilkadziesiat mln zl i musi to wszystko trzymaæ w bankach? Nie ma szans na taki podzia³ ¶rodków tak aby w pe³ni zabezpieczy³ je BFG.

Taki to ma dopiero przer±bane... :)

Data: 2015-12-01 06:38:48
Autor: Szymon
Krótki raport z upadku SK
W dniu 2015-12-01 o 01:21, Marek pisze:
A co ma powiedzieć ktoś, kto ma kilkadziesiat mln zl i musi to wszystko
trzymać w bankach? Nie ma szans na taki podział środków tak aby w pełni
zabezpieczył je BFG.

Dlatego właśnie uważam, że ten limit 100.000 euro jest śmieszny.

Warto zwrócić uwagę, iż w bankach nie tylko osoby prywatne mają oszczędności, ale także firmy. I z pewnością nie jest to pięć złotych. Upadek banku może się w tym wypadku równać upadkowi firmy.

--
-- -- -- -- -- -
Pozdrawiam

Data: 2015-12-01 08:37:18
Autor: ±æê³ñ󶼿
Krótki raport z upadku SK
A nie ma ubezpieczenia firmy od upad³o¶ci banku?

-- -- -
Upadek banku mo¿e siê w tym wypadku równaæ upadkowi firmy.

Data: 2015-12-01 08:40:49
Autor: Liwiusz
Krótki raport z upadku SK
W dniu 2015-12-01 o 06:38, Szymon pisze:
[...]

Kto by się wówczas firmą przejmował ;)

 Å»yd pyta siÄ™ drugiego co ma zrobić z pieniÄ™dzmi:
- Ty włóż je do banku, tam są bezpieczne.
- No dobrze, a co gdy bank upadnie?
- Bank nie może upaść bo wypłacalność gwarantuje Polska Ludowa.
- A gdy Polska Ludowa zbankrutuje?
- Nie może pójść z torbami, bo stoi za nią Związek Radziecki i cały
Układ Warszawski.
- Co jednak gdy i oni upadnÄ…?
- Gdy Polska Ludowa, Związek Radziecki i cały Układ Warszawski upadną to
tobie będzie żal kilku marnych złotych?

--
Liwiusz

Data: 2015-12-01 09:05:35
Autor: Olin
Krótki raport z upadku SK
Dnia Tue, 1 Dec 2015 06:38:48 +0100, Szymon napisał(a):

Dlatego właśnie uważam, że ten limit 100.000 euro jest śmieszny.

Sugeruję zwrócić się do DudaPomocy. Tam rozwiązują nie takie problemy.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

przedmowa do Indeksu KsiÄ…g Zakazanych z 1564 roku

http://picasaweb.google.com/gtracz64

Data: 2015-12-01 06:51:44
Autor: Konfabulator Konfabulatorski
Krótki raport z upadku SK
Taki kto¶, czyli Solorz, Czarnecki i jemu podobni, po prostu kupuj± sobie bank i ¶pi± spokojnie. Oni pierwsi wyp³ac±, nim reszta siê dowie o k³opotach i upadku. Tak¿e o tych du¿ych siê nie martwcie, oni i tak sobie dadz± radê.

Data: 2015-12-01 17:57:41
Autor: J.F.
Krótki raport z upadku SK
U¿ytkownik "Konfabulator Konfabulatorski"  napisa³ w wiadomo¶ci
[...]

Zaraz zaraz, zeby bank zalozyc, to trzeba wplacic kapital zakladowy, a zeby kupic, to trzeba jeszcze wiecej.
Oszczednosci moze i uratujesz, ale zainwestowane srodki przepadly.

Co prawda patrze na Idee - kapital zakladowy 156mln, kapital wlasny juz prawie 2mld, w miedzyczasie troche tych akcji chyba sprzedano i zalozyciele zarobili wielokrotnie ... ale nadal ich pozostale akcje sa wiele warte i szkoda tego tracic :-)
Miliardy przepadaja, a Ty tu o oszczednosciach na waciki :-)

No ale mamy taki drobny zapis
"Akcje serii A s± akcjami uprzywilejowanymi co do prawa g³osu (ka¿dej akcji przys³uguj± dwa g³osy), co do dywidendy (wysoko¶æ dywidendy za akcje uprzywilejowane jest wyp³acana w maksymalnej wysoko¶ci okre¶lonej w art. 353 § 1 Kodeksu Spó³ek Handlowych), co do pierwszeñstwa pokrycia z maj±tku Banku pozosta³ego po zaspokojeniu wierzycieli w razie likwidacji Banku."

A kto je posiada ? Dobrze zgadliscie :-)

J.

Data: 2015-12-01 11:19:50
Autor: J.F.
Krótki raport z upadku SK
Użytkownik "Marek"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:almarsoft.5693630178653527050@news.neostrada.pl...
[...]

Kupuje wtedy niemieckie obligacje skarbowe.
A poniewaz potrzeby Niemiec sa ograniczone, to kupuje je powyzej ceny nominalnej :-)

J.

Data: 2015-12-01 11:39:50
Autor: J.F.
Krótki raport z upadku SK
Użytkownik "Szymon"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:n3icv9$u4s$1@node2.news.atman.pl...
[...]

BGZ, Noble by warto sprawdzic ... ale jedno z drugim nie ma nic wspolnego - rynek jest taki, ze procenty sa niskie.
Bank ktory daje wyzsze ... ma klopoty ? :-)

Limit 100.000 euro to w mojej opinii niewiele, nawet jak na warunki polskie.

Tu chodzi o zabezpieczenie ... BFG. 100k euro zabezpiecza przecietnego obywatela, a bogatych nie szkoda :-)

Wystarczy sprzedać mieszkanie w większym mieście, czy dom, i już jest klops.
No to wybierasz do transakcji "bezpieczny" bank a potem dywersyfikujesz.

Celem panstwa nie jest zabezpieczanie bankow - Cypr i Islandia juz sie z tego wyleczyly :-)
Zreszta moze zbankrutowac developer i nikt ci nie pomoze.
Ok - od pewnego czasu sa mechanizmy zabezpieczajace, ale i tak straty mozliwe.

Zastanawiam się też nad lokatą rentierską... Z definicji rentierem nazywam osobę żyjącą z odsetek. Powiedzmy, że chciałaby mieć 2500zł netto na miesiąc, czyli średnią krajową. 30.000zł rocznie przy 2,5%

Nie ma lekko u nas w kraju. A ZUS, a NFZ ?
A poza naszym krajem ... odsetki jeszcze nizsze.

Rentier ma zyc z akcji ... i ponosic ryzyko.

netto. Trzeba byłoby wrzucić na lokatę 1,2 mln, czyli trzykrotność gwarancji BFG. W obliczu coraz większych kłopotów banków/SKOK-ów i częstego sięgania do BFG, ciekawe kto zaryzykuje...

Bankructwo banku nie oznacza od razu przepadku calosci. Bank powinien miec spore aktywa w postaci kredytow, ktore zostaja  i wiekszosc kapitalu powinna byc do odzyskania.
Ba - KNF teraz dba o odpowiednio wysoki poziom kapitalu wlasnego, czyli zawieszenie powinno nastapic gdy depozyty klientow sa jeszcze pokryte.
Ale kiedy syndyk wyplaci, i czy w ogole wyplaci ... ktos wie, jak wygladaja te trzy ostatnie bankructwa ?
Kredyty gdzies przekazano, BFG przejal, czy mimo zawieszenia dzialalnosci syndyk wezwania do splaty zaleglych rat rozsyla i bedzie to czynil do ostatniego kredytu ?

J.

Data: 2015-12-01 22:11:13
Autor: Szymon
Krótki raport z upadku SK
W dniu 2015-12-01 o 11:39, J.F. pisze:
BGZ, Noble by warto sprawdzic ... ale jedno z drugim nie ma nic
wspolnego - rynek jest taki, ze procenty sa niskie.
Bank ktory daje wyzsze ... ma klopoty ? :-)

"Specjaliści" z mBanku wieszczyli to np. Idei już parę lat temu. Także Pocztowemu czy CA, gdy wprowadzały wysokie oprocentowanie i do tego tzw. anty-belki. To jest troszkę jednak zbyt proste.

Tu chodzi o zabezpieczenie ... BFG. 100k euro zabezpiecza przecietnego
obywatela, a bogatych nie szkoda :-)

Sęk w tym, że ponad 80% Polaków ma swoje mieszkania. W Niemczech mniej niż połowa. Sądzę, iż przyjdzie taki czas i u nas, że emeryt dojdzie do wniosku, iż zamiast mieszkania w centrum Warszawy czy nawet domu na jej obrzeżach, może sobie nabyć kawalerkę w Ciechocinku, a za kilkaset tysięcy, które zostaną po transakcji spędzić ostatnie lata życia na poziomie wcale nie niższym od niemieckiego emeryta.

Wystarczy sprzedać mieszkanie w większym mieście, czy dom, i już jest
klops.
No to wybierasz do transakcji "bezpieczny" bank a potem dywersyfikujesz.

Swoją drogą ciekawe co wolałyby same banki - obsługę dużej ilości ciułaczy, bo "dywersyfikują" czy obsługę zamożnych ryzykantów.

Bankructwo banku nie oznacza od razu przepadku calosci. Bank powinien
miec spore aktywa w postaci kredytow, ktore zostaja  i wiekszosc
kapitalu powinna byc do odzyskania.

Tyle teorii. ;-)

Kredyty gdzies przekazano, BFG przejal, czy mimo zawieszenia
dzialalnosci syndyk wezwania do splaty zaleglych rat rozsyla i bedzie to
czynil do ostatniego kredytu ?

Amber Gold też miał kredyty, ale niekoniecznie klienci depozytowi na tym dobrze wyszli ;-)

--
-- -- -- -- -- -
Pozdrawiam

Data: 2015-12-01 21:23:40
Autor: Kris
Krótki raport z upadku SK
W dniu wtorek, 1 grudnia 2015 22:11:17 UTC+1 u¿ytkownik Szymon napisa³:

> Bankructwo banku nie oznacza od razu przepadku calosci. Bank powinien
> miec spore aktywa w postaci kredytow, ktore zostaja  i wiekszosc
> kapitalu powinna byc do odzyskania.

Tyle teorii. ;-)

Wg szacunków BFG odzyska ok 70%wyp³aconych ¶rodków(tak to by³o szacowane dla ostatnio upad³ych SKOKów)dla SK banku nie doczyta³em.

Data: 2015-12-02 10:34:27
Autor: J.F.
Krótki raport z upadku SK
U¿ytkownik "Kris"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:02aacc36-6653-42af-8212-d3c50ab1d590@googlegroups.com...
> [...]

Wg szacunków BFG odzyska ok 70%wyp³aconych ¶rodków(tak to by³o szacowane dla ostatnio upad³ych SKOKów)dla SK banku nie doczyta³em.

No to dla innych srodkow nie starczy.
Choc trzeba by sprawdzic priorytety wyplat.

A swoja droga ... czy to troche nie za malo ?
Az tyle tych zlych kredytow mieli ?   Czy BFG zamierza dlugi sprzedac tanio, a syndyk musi jeszcze pomyslec o sobie, pracownikom odprawy wyplacic, prezesom tez, itp.
Bo wydaje mi sie, ze nadzor cos tu zawiodl, jesli doprowadzono do tego stanu.

J.

Data: 2015-12-02 02:35:10
Autor: Kris
Krótki raport z upadku SK
W dniu ¶roda, 2 grudnia 2015 10:34:29 UTC+1 u¿ytkownik J.F. napisa³:
A swoja droga ... czy to troche nie za malo ?
Kto¶ tam wy¿ej Amber Gold wspomina³.
Amber Gold tam chyba ¿e sprzeda¿y samego maj±tku uda³o siê po³owe kasy odzyskac.
Nie wiem czy tak samo by z powiedzmy jakims bankiem wysz³o. Bo w wiêkszo¶ci te marmurki to wynajmowane, albo leasingu to samo auta i komputery;)

Data: 2015-12-02 11:50:53
Autor: Pete
Krótki raport z upadku SK
W dniu 2015-12-02 o 11:35, Kris pisze:
W dniu środa, 2 grudnia 2015 10:34:29 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
A swoja droga ... czy to troche nie za malo ?
Ktoś tam wyżej Amber Gold wspominał.
Amber Gold tam chyba że sprzedaży samego majątku udało się połowe kasy odzyskac.
Nie wiem czy tak samo by z powiedzmy jakims bankiem wyszło. Bo w większości te marmurki to wynajmowane, albo leasingu to samo auta i komputery;)

Nie 50% a 5%

'Na kwotę 584,5 mln zł opiewa lista wierzytelności Amber Gold złożona w Sądzie Rejonowym w Gdańsku przez syndyka spółki Józefa Dębińskiego. Do tej pory, z majątku Amber Gold udało się zabezpieczyć 37,5 mln zł'

--
Pete

Data: 2015-12-02 13:25:00
Autor: J.F.
Krótki raport z upadku SK
U¿ytkownik "Kris"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:d96d1833-4924-4f25-b132-f790204121ec@googlegroups.com...
[...]

Tak czy inaczej bank ma miec kapitaly wlasne, ile tam teraz KNF wymaga - 12% chyba jest rekomendowane.
Jesli nie ma go w marmurkach i samochodach, to moze nawet i lepiej - ma w innych walorach.

Gorzej, ze umowy moga przewidywac placenie za marmurki przez kolejnych wiele lat.

J.

Data: 2015-12-02 13:27:31
Autor: ±æê³ñ󶼿
Krótki raport z upadku SK
W przypadku upad³o¶ci najemcy to akurat syndyk takie umowy najmu mo¿e wypowiedzieæ.

-- -- -
Gorzej, ze umowy moga przewidywac placenie za marmurki przez kolejnych wiele lat.

Data: 2015-12-02 17:29:25
Autor: J.F.
Krótki raport z upadku SK
U¿ytkownik " ±æê³ñ󶼿"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:n3mo3k$424$3@node1.news.atman.pl...
W przypadku upad³o¶ci najemcy to akurat syndyk takie umowy najmu mo¿e wypowiedzieæ.
-- -- -
Gorzej, ze umowy moga przewidywac placenie za marmurki przez kolejnych wiele lat.

P.S. Syndyk SKOK Wolomin podobno pobiera 600 tys miesiecznie
http://wpolityce.pl/gospodarka/242826-posel-materna-z-pis-syndyk-skok-wolomin-bierze-600-tys-zl-miesiecznie-to-skandal-nad-skandale-nasz-wywiad

Ktos biegly w prawie upadlosciowym - chyba sa jakies przepisy na wynagrodzenie ?
Moze to mialo byc 600tys za cala likwidacje ? Wstepnie oczywiscie :-)

W kazdym badz razie pan posel ma teraz warunki, aby nowa podkomisja wyjasnila sprawe dokladnie :-)

J.

Data: 2015-12-02 20:48:01
Autor: ±æê³ñ󶼿
Krótki raport z upadku SK
Syndykiem banku nie mo¿e byæ osoba fizyczna, a mo¿e byæ tylko bank (inny?)?
Nie wiem, jak ze SKOK-iem.

-- -- -

Data: 2015-12-01 23:46:49
Autor: gral
Krótki raport z upadku SK
W dniu 01.12.2015 o 22:11, Szymon pisze:
[...]

Taki właśnie mam plan na emeryturę, tylko mam parę innych pomysłów niż Ciechocinek :D
Ale najpierw muszę spłacić kredyt :P

Data: 2015-12-02 07:59:01
Autor: spider
Krótki raport z upadku SK
W dniu 2015-12-01 o 23:46, gral pisze:
[...]

Jeżeli jesteś z wyżu demograficznego to niestety plan może nie wypalić,
bo za XXX lat może się okazać że nie sprzedaż mieszkania za wagon pieniędzy, bo nie będzie na nie chętnych.

Data: 2015-12-01 15:50:28
Autor: pasztab
Krótki raport z upadku SK
Den måndag 30 november 2015 kl. 21:52:59 UTC+1 skrev Szymon:

Rzecz w tym, iż jeśli ktoś chce wysoki procent to w zasadzie wybór jest tak mały, iż prawie żaden. Przychodzi mi na myśl Idea Bank z oprocentowaniem - czasami - pow. 3%.

No i juz wystraszyliscie Idee. Najnowsze oprocentowanie to 2,75-2,8. Nieladnie tak innym odbierac troche lepszy procent :-(

Data: 2015-12-02 09:09:50
Autor: Olin
Krótki raport z upadku SK
Dnia Mon, 30 Nov 2015 19:17:25 +0100, Aha napisał(a):

[...]

Poszedłem wczoraj do oddziału BZWPK oddalonego 5 minut spacerem od mojego
domu. Wcześniej czytałem wyłącznie wiadomości na niniejszej grupie i prasę
kolorową. Nie było żadnej kolejki i od razu zostałem obsłużony przez miłego
pana. Skserował dowód, dał do podpisu dwa papierki i odpisał numer konta,
na który mają przelać pieniądze i powiedział, że pójdą dzisiaj pierwszym
eliksirem. Wszystko zajęło ~10 minut. Jestem urodzony pod szczęśliwą gwiazdą.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

"Kobieta winna zasłaniać oblicze, bowiem nie zostało ono stworzone na obraz
Boga."
Ambroży, mędrzec Kościoła

http://picasaweb.google.com/gtracz64

Data: 2015-12-02 21:04:34
Autor: abelincoln
Krótki raport z upadku SK
Dnia Wed, 2 Dec 2015 09:09:50 +0100, Olin napisa³(a):

Wszystko zajê³o ~10 minut. Jestem urodzony pod szczê¶liw± gwiazd±.

Dok³adnie. Parê minut i nastêpnym elixirem pieni±dze na koncie. Mi³o, ¿e
jakie¶ procedury dzia³aj± bezproblemowo...

--
Pozdrawiam,
abelincoln

Data: 2015-12-03 09:06:20
Autor: Olin
Krótki raport z upadku SK
Dnia Wed, 2 Dec 2015 21:04:34 +0100, abelincoln napisał(a):

Parę minut i następnym elixirem pieniądze na koncie. Miło, że
jakieś procedury działają bezproblemowo...

Problem chyba leży w osobowości. Są ludzie, którym życie nieustannie rzuca kłody pod nogi.

Data: 2015-12-05 19:47:47
Autor: Arek
Krótki raport z upadku SK
Użytkownik "Olin" <kuku@adres.w.stopce> napisał w wiadomości news:qat9zkptzpmj$.udc4tfatmxsg$.dlg40tude.net...
[...]

Jakim prawem skserował dowód?
To wymóg BFG?

Arek

Data: 2015-12-05 21:36:53
Autor: ±æê³ñ󶼿
Krótki raport z upadku SK
Zawsze mo¿esz siê obraziæ i wróciæ do domu.

-- -- -
Jakim prawem skserowa³ dowód?

Data: 2015-12-07 09:05:55
Autor: Olin
Krótki raport z upadku SK
Dnia Sat, 5 Dec 2015 19:47:47 +0100, Arek napisał(a):

Jakim prawem skserował dowód?

Nie pytałem, bo chciałem mieć jak najszybciej problem z głowy.

Można ewentualnie zwrócić się do Rzecznika Praw Obywatelskich, ale teraz i
tak obowiązuje widzimisię Prezesa Prezesów.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

ubóstwie."
autor nieznany

http://picasaweb.google.com/gtracz64

Data: 2015-12-07 04:24:29
Autor: Konfabulator Konfabulatorski
Krótki raport z upadku SK
Taka jest procedura wyp³aty z BFG. W PKO BP, jak pad³ SKOK W, te¿ kserowali.

Data: 2015-12-07 21:30:41
Autor: Tomasz Chmielewski
Krótki raport z upadku SK
On 12/07/2015 09:24 PM, Konfabulator Konfabulatorski wrote:
Taka jest procedura wyp³aty z BFG. W PKO BP, jak pad³ SKOK W, te¿ kserowali.

Chyba jednak nie, raczej to taki dupochron.

W procedurach BFG nic nie ma o kserowaniu dowodu (chyba, ¿e jako¶ ¼le szukam).

Tomasz Chmielewski
http://www.ptraveler.com

Krótki raport z upadku SK