Kr??tkie korby ( znowu )

Data: 2011-02-07 11:46:59
Autor: 膮膰臋艂艅贸艣藕偶
Kr??tkie korby ( znowu )
Po co tak kombinujesz, na rynku jest sporo markowych korb 160 mm (w rowerach damskich).

-- -- -

Data: 2011-02-07 14:35:52
Autor: PeJot
Kr??tkie korby ( znowu )
W dniu 2011-02-07 11:46, 膮膰臋艂艅贸艣藕偶 pisze:
Po co tak kombinujesz, na rynku jest sporo markowych korb 160 mm (w rowerach damskich).

Nie widzia艂em w realu, a poza tym 160 mm to i dla dziecka i tak za du偶o.

--
P. Jankisz
"Dop贸ki nie skorzysta艂em z Internetu, nie wiedzia艂em, 偶e na 艣wiecie jest

Kr??tkie korby ( znowu )