Kr贸tkoterminowe ubezpieczenia AC przycze p samochodowych

Data: 2013-09-23 13:05:38
Autor: Piotrek
Kr贸tkoterminowe ubezpieczenia AC przycze p samochodowych
Czy komu艣 uda艂o si臋 kupi膰 (najch臋tniej przez telefon/internet) kr贸tkoterminowe ubezpieczenie AC przyczepy wynajmowanej na 1-2 dni?

Oczywi艣cie Google pokazuje jakie艣 linki, ale weryfikacja tego na party-line ubezpieczyciela nie potwierdza takiej mo偶liwo艣ci (sprawdzi艂em Compens臋, Wart臋, PZU).

Moje ubezpieczenie OC w 偶yciu prywatnym niestety r贸wnie偶 nie obejmuje ryzyka dotycz膮cego wynaj臋tej przyczepy.

Jaki艣 pomys艂 poza "daniem na msz臋" (lub r贸wnowa偶nymi rozwi膮zaniami)?

Piotrek

Data: 2013-09-23 13:10:58
Autor: J.F
Kr贸tkoterminowe ubezpieczenia AC przyczep samochodowych
U偶ytkownik "Piotrek"  napisa艂 w wiadomo艣ci
Czy komu艣 uda艂o si臋 kupi膰 (najch臋tniej przez telefon/internet) kr贸tkoterminowe ubezpieczenie AC przyczepy wynajmowanej na 1-2 dni?

Jaki艣 pomys艂 poza "daniem na msz臋" (lub r贸wnowa偶nymi rozwi膮zaniami)?

A wynajmujacy nie oferuje czegos takiego ?

Przyczepa nie jest znow taka droga, wiec i ryzyko niewielkie.

J.

Data: 2013-09-23 13:27:32
Autor: Piotrek
On 2013-09-23 13:10, J.F wrote:
A wynajmujacy nie oferuje czegos takiego ?

Przyczepa nie jest znow taka droga, wiec i ryzyko niewielkie.

No w艂a艣nie niestety nie. Co zreszt膮 mocno mnie zdziwi艂o.

Poszed艂bym do konkurencji ale nie znalaz艂em takich co to jednocze艣nie oferuj膮 AC i maj膮 dostatecznie d艂ug膮 przyczep臋, kt贸r膮 wolno mi ci膮gn膮膰 za moim pojazdem.

Piotrek

Kr贸tkoterminowe ubezpieczenia AC przycze p samochodowych