Krach już blisko

Data: 2009-05-05 13:30:53
Autor: kc
Krach już blisko
Jan Werbiński <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> napisał(a):
Padnie to wszystko na pysk pewnie w czerwcu jak nie szybciej.

Na razie nic na to nie wskazuje. Przecieram oczy ze zdumienia, bo pójdziemy jeszcze do góry. Świńska grypa, Izrael szykuje się na Iran, Iran straszy, że zniszczy Izrael w ciągu 11 dni, Korea, nowa choroba w Kenii, KE wieszczy recesję w Polsce, związkowcy protestują. A giełda swoje.
Dowiemy się dlaczego tak jest za jakieś 4 miesiące.

kc

Data: 2009-05-05 15:35:19
Autor: Jan Werbiński
Krach już blisko
Użytkownik " kc" <kc59@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gtpf2d$vj$1inews.gazeta.pl...
recesję w Polsce, związkowcy protestują. A giełda swoje.
Dowiemy się dlaczego tak jest za jakieś 4 miesiące.

Nadymanie spekulacji polega właśnie na tym, że kurs się odrywa od rzeczywistości.

Wiesz dlaczego kupiłem akcje na początku marca? Bo wskaźniki C/Dyw. wielu spółek wypadały lepiej od mojej firmy. Nie opłacało mi się inwestować we własny biznes. Ten stan minął na początku marca, a teraz ceny znowu są nieatrakcyjne. Ale tak już jest ze spekulacją, że im bardziej drogo, tym chętniej kupują.

Do czasu...
który teraz nadchodzi.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/