Krach już blisko

Data: 2009-05-05 12:09:22
Autor: macieks
Krach już blisko
On 5 Maj, 13:21, Jan Werbiński <janwer_usenet_2008...@janwer.com>
wrote:
Padnie to wszystko na pysk pewnie w czerwcu jak nie szybciej. Teraz ostatnie
okazje, żeby sprzedać z zyskiem. Już nawet _muszące_ kupować fundusze
wypuszczają śmieci z porfeli.

Zarabiajcie sobie. Wychodzę w maju na dłużej i nawet jak Wig20 skoczy do
2500, to ja naprawdę nie będę nikomu zazdrościł. Nawet lepiej żeby poszło do
góry, bo przyda mi się niższy kurs euro na wakacje.

--
Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Prywatnahttp://www.janwer.com/

Zazdrościcie koledze Janowi "skuteczności" i nie potraficie
odpowiednio przefiltrować jego "proroczych wieści" :) :) :) :)
Wystarczy dodać"nie" albo "anty" do wypowiedzi i tyle.
Powtarzam: SKUTECZNOŚĆ anty Jana od miesiąca wynosi 100%

A jak jakimś niewyobrażalnym cudem WIG20 dojdzie do 2500, bez dużej
50% korekty, to przyćmi prognozy całego forum :)

Data: 2009-05-05 23:28:59
Autor: Jan Werbiński
Krach już blisko
Użytkownik "macieks" <mmmacieksss@gmail.com> napisał w wiadomości news:2f6563c0-03c5-408b-91cc-75e8ebdbfefag20g2000vba.googlegroups.com...
[...]

Zacznę żyć z abonamentu z antyprognoz. :-)