Kradzież POdstępna i zuchwała

Data: 2011-10-29 23:28:31
Autor: u2
Kradzież POdstępna i zuchwała
.... na pohybel mordercom oszustom i złodziejom, w skrócie ZOMO !

Kradzież podstępna i zuchwała

Felieton  •  gazeta internetowa „Super-Nowa” (www.super-nowa.pl)  •  27
paĹşdziernika 2011

W ostatnią sobotę i niedzielę uczestniczyłem w PAFERE Liberty Weekend,
to znaczy - w konferencji zorganizowanej przez Polsko-Amerykańską
Fundację Edukacji i Rozwoju Ekonomicznego w Czeszowie koło Wrocławia, w
hotelu Niezły Młyn. PAFERE zajmuje się propagowaniem ekonomii rynkowej,
co w warunkach polskich, gdzie z łaski rządzących naszym nieszczęśliwym
krajem bezpieczniackich watah, zasłaniających się watahami naszych
Umiłowanych Przywódców, socjalismus z roku na rok rozszerza się i
umacnia, coraz bardziej przypomina głos wołającego na puszczy. Ale mówi
się: trudno. Nigdzie nie jest napisane, że rzeczy słuszne i pożyteczne
znajdujÄ… zrozumienie i aprobatÄ™. Przeciwnie - zrozumienie i aprobatÄ™
znajdują raczej zapewnienia, że Unia Europejska sypnie złotem i znowu
będzie tak samo, jak za Gierka - oczywiście zanim pojawiły się kartki na
cukier, a potem juĹĽ na wszystko.

Nawiasem mówiąc, ta bajka właśnie się kończy, więc nasi Umiłowani
Szczurołapowie będą musieli na swoich czarodziejskich fletach zagrać z
jakiegoĹ› innego klucza, bo inaczej trzĂłdka siÄ™ rozpierzchnie zanim,
zgodnie z rozkazem, zdążą doprowadzić ją do szlachtuza, gdzie fachowi
rzeźnicy będą mogli przerobić ją na tak zwany nawóz historii. Tedy
próbowaliśmy wołać na puszczy, a wtórował nam przybyły z Ameryki prof.
Victor Claar, propagujący Fair Trade czyli. „świadomą konsumpcję” to
znaczy - kupowanie towarĂłw (np. kawy) produkowanych przez biednych
rolnikĂłw, by w ten sposĂłb pomĂłc im w zmaganiach z korporacjami. Warto
ideę świadomej konsumpcji upowszechnić i u nas, zarówno w jedną, jak i w
drugÄ… stronÄ™, to znaczy - rĂłwnieĹĽ w postaci zorganizowanego i masowego
bojkotu towarĂłw produkowanych lub sprzedawanych przez firmy finansujÄ…ce
przedsięwzięcia antypolskie, albo godzące w fundamenty łacińskiej
cywilizacji. Zamiast narzekać na aroganckich plutokratów, czy
grandziarzy - lepiej poznać siłę własnych pieniędzy - bo to właśnie z
tych drobnych kropel tworzą się strumyczki, a potem rzeki złota, którym
następnie futrowane są różne łobuzy - lepiej zacząć samemu kierować te
kropelki, strumyczki i rzeki złota w pożądanym kierunku. Jeśli
Ĺ‚ajdackiej firmie na skutek takiego bojkotu sprzedaĹĽ w ciÄ…gu trzech
miesięcy spadłaby, dajmy na to, o 15, czy więcej procent, to zaraz by
się naprostowała z pożytkiem dla niej samej i dla ludzkości. Czyńcie
sobie przyjaciół niegodziwą mamoną - radził w jednej z przypowieści
ewangelicznych Pan Jezus - no i o to właśnie w idei Fair Trade chodzi.

Jeśli chodzi o mnie, to w swoim wystąpieniu pierwszego dnia nawiązałem
do znanego spostrzeżenia Murraya Rothbarda, że państwo jest
najgroźniejszą organizacją przestępczą. Kto nie wierzy, niech przejrzy
kodeks karny, a wtedy przekona się, że państwo dopuszcza się bardzo
wielu czynów, opisanych w tym kodeksie jako przestępstwa. Przede
wszystkim - dopuszcza siÄ™ kradzieĹĽy, ktĂłrÄ… wspomniany kodeks definiuje,
jako zabór cudzego mienia ruchomego w celu przywłaszczenia. Jak wiadomo,
pieniądze stanowią mienie ruchome obywateli, a państwo, pobierając
podatki, odbiera im je w celu przywłaszczenia - bo kiedy już je
odbierze, to stają się one własnością państwową. Nawiasem mówiąc - nie
tylko podatki.

W swoim czasie minister Wiesław Kaczmarek postawił publicznie kwestię,
czyją właściwie własnością są pieniądze odebrane przez państwo
obywatelom i przekazane otwartym funduszom emerytalnym. Wbrew pierwotnym
zapewnieniom charyzmatycznego premiera Buzka, ktĂłry - mĂłwiÄ…c entre nous
- mimo wystrugania zeń przewodniczącego Parlamentu Europejskiego, nadal
pozostaje pod dyskretnym, chociaĹĽ zdalnym nadzorem ciÄ…gle tej samej pani
- okazało się, że stanowią one własność publiczną, to znaczy - że
państwo w tak zwanym międzyczasie je sobie przywłaszczyło - co Sąd
Najwyższy posłusznie przyklepał. Jeszcze trochę kryzysu i emeryci
prędzej zobaczą własne plecy, niż te pieniądze, których pewnie dawno już
nie ma, a jeśli są - to tylko w tak zwanej kreatywnej księgowości, z
której słynie un certain magicien, zatrudniony przez razwiedkę w
gabinecie premiera Tuska w charakterze ministra finansĂłw.

Tedy państwo, zabierając obywatelom pieniądze w formie tak zwanych
„podatków”, dopuszcza się albo kradzieży zwyczajnej, albo kradzieży
zuchwałej. Kradzież zwyczajna charakteryzuje się tym, że złodziej nie
informuje okradzionego, że właśnie go okrada. W przypadku podatków formą
takiej kradzieży są podatki pośrednie, to znaczy - VAT, akcyza i cła -
dla niepoznaki ukryte w cenach towarĂłw. Ale obok kradzieĹĽy zwyczajnej,
państwo dopuszcza się też kradzieży zuchwałej, która polega na tym, że
złodziej dokonuje jej ostentacyjnie, okazując okradanemu swoją pogardę i
lekceważenie, poprzez uprzednie doprowadzenie go do stanu bezbronności
przy pomocy gróźb użycia przemocy, albo poprzez użycie przemocy. Taką
formą kradzieży są podatki bezpośrednie, kiedy to okradziony nie dość,
że ma świadomość, iż właśnie pada ofiarą kradzieży, to jeszcze zostaje
zmuszony do współdziałania ze złodziejem, to znaczy - musi sam się
okraść. Jakże inaczej określić sytuację, gdy płatnik podatku dochodowego
od osób fizycznych, czy prawnych, musi sam ujawnić złodziejowi wszystkie
swoje dochody, wyspowiadać się z kosztów ich uzyskania i wreszcie -
zanieść w zębach pieniądze do Urzędu Skarbowego? Większe upokorzenie
można sobie wyobrazić tylko wtedy, gdyby złodziej próbował podatnika
jeszcze na dodatek przecwelować. Ale wszystko przed nami; skoro posłu
Palikotu udało się w swojej trzódce przepchać do Sejmu Wielce
Czcigodnego pana posła Roberta Biedronia, to znaczy, że państwo nie
powiedziało jeszcze ostatniego słowa.

Ale to oczywiście jeszcze nie koniec łotrostw, jakich dopuszcza się
wobec nas wspomniana przez Rothbarda organizacja przestępcza.
Szczególnym rodzajem kradzieży podstępnej jest dług publiczny, który
dochodzi właśnie do wysokości 900 miliardów złotych, powiększając już z
szybkością już co najmniej 8 tys. złotych na sekundę, zaś koszty jego
obsługi w roku 2011 wzrosły do sumy ponad 39 miliardów złotych. W tym
przypadku przedmiotem kradzieĹĽy jest nie tyle mienie ruchome obywateli,
co sami właściciele tego mienia, to znaczy - sami obywatele. Dług
publiczny polega bowiem na tym, że rząd, kiedy zabraknie mu pieniędzy,
pożycza je u lichwiarskiej międzynarodówki pod zastaw przyszłych
podatków, a więc siłą rzeczy - przyszłych dochodów obywateli. Zatem dług
publiczny tak naprawdę polega na tym, że rząd podstępnie sprzedaje
swoich obywateli lichwiarskiej międzynarodówce w coraz głębszą niewolę -
bo zastawiając ich przyszłe dochody, zmusza ich do oddawania lichwiarzom
coraz to większej części bogactwa, jakie swoją pracą w przyszłości
wytworzÄ…. To zaĹ› stanowi istotÄ™ niewolnictwa. Obywatele, ma siÄ™
rozumieć, nie wiedzą, że są sprzedawani lichwiarzom w niewolę - zarówno
oni, jak też ich dzieci i wnuki. Przeciwnie - ogłupieni demokratyczną
retorykÄ… przez rozmaitych panĂłw redaktorĂłw AdamĂłw MichnikĂłw, sÄ…dzÄ…, ĹĽe
są suwerenami, którzy wedle swego uznania wybierają sobie Umiłowanych
Przywódców. Tymczasem Umiłowani Przywódcy nie są żadnymi reprezentantami
nieszczęsnych obywateli, tylko ich nadzorcami, pilnującymi, by
niewolnicy wywiązali się terminowo ze swoich zobowiązań wobec panów
lichwiarzy.

To było w dniu pierwszym, a w drugim dniu, kiedy do Czeszowa przybył pan
prof. Andrzej Zybertowicz, dyskutowaliśmy na temat roli, jaką w naszym
nieszczęśliwym kraju odgrywają bezpieczniackie watahy. Dokonana przez
pana prof. Zybertowicza ocena roli i znaczenia bezpieczniackich watah w
życiu politycznym i gospodarczym naszego nieszczęśliwego kraju była
znacznie Ĺ‚agodniejsza od mojej - ale bo teĹĽ pan profesor uwaĹĽa, iĹĽ
system nie został jeszcze całkowicie domkniety, podczas gdy ja uważam,
że już został, w związku z czym, sprzedani przez bezpieczniackie watahy
za pośrednictwem Umiłowanych Przywódców do szlachtuza z przeznaczeniem
na nawóz historii, możemy co najwyżej groźnie kiwać palcem w bucie.

Stanisław Michalkiewicz

Data: 2011-10-30 00:17:52
Autor: Marek Czaplicki
Kradzież POdstępna i zuchwała
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 29 paĽdziernik 2011 23:28:

W ostatni± sobotę i niedzielę uczestniczyłem w PAFERE Liberty Weekend,
to znaczy - w konferencji zorganizowanej przez Polsko-Amerykańsk±
Fundację Edukacji i Rozwoju Ekonomicznego w Czeszowie koło Wrocławia, w
hotelu Niezły Młyn. Stanisław Michalkiewicz

Facet nieĽle łyka. Uczestniczy w przeróżnych sympozjach, spotkaniach i innych, a potem fanzolii o "nieszczę¶liwym kraju". :-)

Data: 2011-10-30 00:24:06
Autor: Grzegorz Z.
Marek Czaplicki napisał:

[...]

Kiedy¶ podobał mi się jego styl. Jednak po 20 takich samych felietonach o
tym samym zemgliło mnie.

--
Socjalizm nigdy nie zapu¶cił w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uważaj± się za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w przej¶ciowych

Data: 2011-10-30 09:25:21
Autor: u2
Kradzież POdstępna i zuchwała
Facet nieĽle łyka.

A co, zazdroscisz czeplik ? Trzeba bylo sie uczyc matole :)

Data: 2011-10-30 10:16:07
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela 30 paĽdziernik 2011 09:25:

Facet nieĽle łyka.

A co, zazdroscisz czeplik ? Trzeba bylo sie uczyc matole :)

Kto zazdro¶ci? Facet nauczył się jednego stylu pisaniny i cały czas znajduje czytaczy. Ty nauczyłe¶ się wyzywania i tak sobie bytujesz na grupie. :-)

Data: 2011-10-30 11:39:42
Autor: u2
Kradzież POdstępna i zuchwała
A co, zazdroscisz czeplik ? Trzeba bylo sie uczyc matole :)
Kto zazdro¶ci?

Ty czeplik, ty matole :)

Data: 2011-10-30 20:17:10
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela 30 paĽdziernik 2011 11:39:

A co, zazdroscisz czeplik ? Trzeba bylo sie uczyc matole :)
Kto zazdro¶ci?

Ty czeplik, ty matole :)

Uważaj. Jednego w Polsce wyzywali od matołów i został premierem. Kto wie co mi pisane. :-)

Data: 2011-10-30 21:55:01
Autor: u2
Kradzież POdstępna i zuchwała
Ty czeplik, ty matole :)
Uważaj. Jednego w Polsce wyzywali od matołów i został premierem.

Odwrotnie czeplik, został płemiełem i dlatego jest okre¶lany matołem, bo
można wielu ludzi oszukiwać przez pewien czas, ale nie można oszukiwać
wielu ludzi przez cały czas.

Data: 2011-10-31 05:45:48
Autor: stevep
Dnia 30-10-2011 o 21:55:01 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Ale idiot± jak ty można być przez cały czas.

--
stevep

Data: 2011-10-31 09:37:33
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela 30 paĽdziernik 2011 21:55:

[...]

No to widać, że mnie traktujesz jak premiera. Słowa na które powołujesz zostały wypowiedziane przez Abrahama Lincolna. On też powiedział: "Gdybym próbował czytać wszystkie słowa krytyki skierowane przeciwko mnie ? mógłbym równie dobrze zamkn±ć swoje biuro i wzi±ć się za co¶ innego."

Data: 2011-10-31 16:59:36
Autor: u2
[...]

Przyjmujesz bezkrytycznie linie płemieła i jego ferajny, wiec jestes
beneficjentem obecnego stanu rzeczy czyli status quo.

Ale do płemieła tobie daleko. Jak ciebie zawiedzie to poswiecisz go bez
litosci :)

Data: 2011-10-31 17:08:53
Autor: rAzor
Dnia Mon, 31 Oct 2011 16:59:36 +0100, u2 napisał(a):

[...]

Prezesowi PiS jeszcze dalej!  Tylko Pan Roman Giertych bhgyłby wła¶ciwym
człowiekiem na wła¶ciwym miejscu!

rAzor

--
Wszędzie kundel zębami dzwoni!

Data: 2011-10-31 19:25:34
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek 31 paĽdziernik 2011 16:59:

[...]

I z takim "płemiełem" przegrywa PiS? To jaki PiS musi być w oczach społeczeństwa? Grasz w szachy? Chyba nie. Szachy ucz± szacunku do przeciwnika i dyscypliny przy przegraniu, a nie  bezsilnym tupaniu nogami. :-)

Data: 2011-10-31 19:42:33
Autor: u2
Kradzież POdstępna i zuchwała
Ale do płemieła tobie daleko. Jak ciebie zawiedzie to poswiecisz go bez
litosci :)
I z takim "płemiełem" przegrywa PiS?

Gorszy pieniadz zawsze wypiera dobry pieniadz czeplik. Na to nic nie
poradzisz matole :)

Data: 2011-10-31 20:22:28
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek 31 paĽdziernik 2011 19:42:

[...]

Zgodnie z lini± i po bazie. Teraz już wiadomo dlaczego prezes przegrywa. Gorsze strategie, wypieraj± lepsze z głowy. :-)

Data: 2011-10-31 20:25:02
Autor: u2
Kradzież POdstępna i zuchwała
Gorszy pieniadz zawsze wypiera dobry pieniadz czeplik. Na to nic nie
poradzisz matole :)
Zgodnie z lini± i po bazie.

Oczywiscie matole czeplik, dlatego pelomafia zawsze wygrywa :)

Data: 2011-10-31 21:08:38
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek 31 paĽdziernik 2011 20:25:

Gorszy pieniadz zawsze wypiera dobry pieniadz czeplik. Na to nic nie
poradzisz matole :)
Zgodnie z lini± i po bazie.

Oczywiscie matole czeplik, dlatego pelomafia zawsze wygrywa

Jak już cytujesz to cało¶ć, nie jest tego dużo. Złe strategie wypieraj± lepsze, a jak wiadomo z Lema gin± te cywilizacje, które nadmiernie zm±drzej±, jak i te którym zgłupieć się nadmiernie uda. Poza tym wyborcy będ± mieli niedługo ciężki orzech do zgryzienia. Na praw± stronę zawitaj± szalone lata dziewięćdziesi±te chyba. Partii mieni±cych się prawicowymi będzie do bólu. Tylko rz±dzić z nich nie będzie komu. Może nawet pary im wystarczy na dwa lata?

Data: 2011-10-31 21:11:41
Autor: u2
Kradzież POdstępna i zuchwała
Oczywiscie matole czeplik, dlatego pelomafia zawsze wygrywa
Jak już cytujesz to cało¶ć

Nie znasz matole czeplik netykiety ? Typowe dla gwnianego zydka :)

Data: 2011-10-31 21:33:38
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek 31 paĽdziernik 2011 21:11:

Oczywiscie matole czeplik, dlatego pelomafia zawsze wygrywa
Jak już cytujesz to cało¶ć

Nie znasz matole czeplik netykiety ? Typowe dla gwnianego zydka :)

Tu się z Tob± zgodzę. Nie znam. Rozmawiam z trollami, a to niezbyt dobre.

Data: 2011-10-31 22:02:46
Autor: u2
Kradzież POdstępna i zuchwała
Nie znasz matole czeplik netykiety ? Typowe dla gwnianego zydka :)
Tu się z Tob± zgodzę. Nie znam.

To sie prosze w koncu podciagnac, matole czeplik.

Data: 2011-11-01 07:38:41
Autor: rAzor
Dnia Mon, 31 Oct 2011 22:02:46 +0100, u2 napisał(a):

Nie znasz matole czeplik netykiety ? Typowe dla gwnianego zydka :)
Tu się z Tob± zgodzę. Nie znam.

To sie prosze w koncu podciagnac, matole czeplik.

Nie masz się czego czepić matołku pisowski?

rAzor

--
Kunbdel zębami w¶ciekle kłapie!

Data: 2011-11-01 07:39:08
Autor: rAzor
Dnia Mon, 31 Oct 2011 21:11:41 +0100, u2 napisał(a):

Oczywiscie matole czeplik, dlatego pelomafia zawsze wygrywa
Jak już cytujesz to cało¶ć

Nie znasz matole czeplik netykiety ? Typowe dla gwnianego zydka :)

Czy to prawda, że nie masz napletka?

rAzor

--
Kunbdel zębami w¶ciekle kłapie!

Data: 2011-11-01 07:41:53
Autor: rAzor
Dnia Mon, 31 Oct 2011 20:25:02 +0100, u2 napisał(a):

Gorszy pieniadz zawsze wypiera dobry pieniadz czeplik. Na to nic nie
poradzisz matole :)
Zgodnie z lini± i po bazie.

Oczywiscie matole czeplik, dlatego pelomafia zawsze wygrywa :)

Czy¶ tu już całkiem zidiociał palancie? Napierdalasz w kółko jakby ci
dekiel we łbię się poluzował!

rAzor

--
Kunbdel zębami w¶ciekle kłapie!

Data: 2011-10-30 13:48:18
Autor: Grzegorz Z.
Marek Czaplicki napisał:

[...]

My¶lę że bez trudu można stworzyć algorytm który by tworzył na zasadzie
losowego składania bazy jego zwrotów i okre¶leń te jego "felietony"
dowolnej długo¶ci i rezultat byłby nie do odróżnienia od "oryginalnych".

Data: 2011-10-30 20:34:35
Autor: Marek Czaplicki
Grzegorz Z. pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela 30 paĽdziernik 2011 13:48:

Marek Czaplicki napisał:

[...]

Kiedy¶ bawiłem się tak tworz±c teksty podrabiane pod Nostradamusa. Efekty były ciekawe. :-)

Kradzież POdstępna i zuchwała