Kradzież czy oszustwo -- a może praktyka rodem z Polski?

Data: 2010-08-26 07:34:08
Autor: Krzysztof
Kradzież czy oszustwo -- a może praktyka rodem z Polski?

"Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> wrote in message news:i545ul$fb7$1inews.gazeta.pl...
Dbnet daje 5.05% w reklamach, a raczej w spamie, który do mnie śle!!!
Choć wiem, że db to kiepski pomysł, jednak zaglądam na stronę i tracę
kilka minut :) na odszukanie stosownego PDF i przeczytanie zeń, iż to
nie jest żadne 5.05% -- czy jestem:

-- naiwny
-- oszukany
-- okradziony z czasu?

https://www.dbnet24.pl/otworz-konto/
Ale oplacalne tylko dla malej kwoty jak odsetki na miesiac nie przekrocza 2.49; to samo oprocentowanie daja na oszczednosciowych 24H-4.09%netto.
To taka widac czasowa promocja do 30.09 i nie zmieniaja tabel z oprocentowaniem, widac taki zwyczaj w DB.

Kradzież czy oszustwo -- a może praktyka rodem z Polski?