Kradziez kasy z bankomatu

Data: 2011-02-21 17:01:51
Autor: Michal Koloch
Kradziez kasy z bankomatu
Wyplacono moja karta w  Ameryce Poludniowej okolo 150
euro .Prawdopodobnie znam ta osobe ktora to zrobila i wykorzystala ze
miala dostep do karty oraz pinu gdyz program masster password w
komorce okazal sie do niczego.Karte mam .Czy bank uzna moja reklamacje?
przyouszczam ze nie.Czy jest mozliwosc zebym mogl zobaczyc zdjecie
(jezeli tbyla kamera )osoby ktora wyplacila pieniadze?Na policje chyba
powiniem to zglosicc ale jezeli nawet tutaj bedzie jakies sledzwto ( w
Kolumbii chyba nie ma na wiele co liczyc) to czy pokaza mi zdjecie.?
Moze ktos mial podobny przypadek zagranica .Gdybym udalo sie zobaczyc
kto wyplacal pieniadze ,podejrzewam ze osoba ktora znam,to wiedzialbym
wszystko.
Pozdrawiam z Kolumbii

Data: 2011-02-22 07:41:46
Autor: xbartx
Kradziez kasy z bankomatu
Dnia Mon, 21 Feb 2011 17:01:51 -0800, Michal Koloch napisał(a):

[...]

Poczytaj umowę jaką podpisałeś z bankiem odnośnie używania karty aby Twoje przypuszczenia się potwierdziły.

--
xbartx

Kradziez kasy z bankomatu