Kradzież majątku narodowego

Data: 2010-09-21 20:03:53
Autor: u2
Kradzież majątku narodowego
... czyli pełobanda w akcji :

http://www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20100921&typ=po&id=po03.txt

"Rząd PO - PSL rozpoczął nowy etap wyprzedaży majątku Skarbu Państwa:
państwowe spółki, nawet dysponujące pokaźnym majątkiem ruchomym i
nieruchomym, będzie można oferować na aukcjach, rynkach alternatywnych i
platformach transakcyjnych w cenie niższej od ich wartości księgowej.
Regułą jest, że kto sprzedaje majątek w kryzysie, oddaje go za
symboliczną złotówkę."

Data: 2010-09-21 20:59:27
Autor: jadrys
  W dniu 2010-09-21 20:03, u2 pisze:
[...]

A co w tym nowego? Przecież tak się dzieje od początku, czyli od nastania w Polsce "wolności" i "demokracji".

Data: 2010-09-21 21:09:40
Autor: dK

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i7avb8$dto$1news.onet.pl...
[...]

ND jak zwykle pisze o czymś co z pewnoscią będzie (bo oni są oczywiscie jasnowidzami).
Cały artykuł zwykła demagogia i dosłownie ani jednego faktu potwierdzającego "obawy".

dK

Data: 2010-09-22 14:33:30
Autor: jadrys
  W dniu 2010-09-21 21:09, dK pisze:

[...]

Nie potrzeba wiedzy czerpanej z "ND" żeby wiedzieć na czym polega polska prywatyzacja.

Data: 2010-09-22 15:14:06
Autor: dK

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i7ct3j$q49$3news.onet.pl...
[...]

A co sądzisz o 24 mld PLN darowanych KRK? To nawet nie prywatyzacja to grabież narodu.
Nacjokaty mydlili oczy Żydami i Szwabami, którzy odbiorą nam ziemię i domy, a tu się okazuję, że
polskojęzyczni katole wydoili ten naród i kraj jak żadna mafia.

dK

Data: 2010-09-23 13:59:24
Autor: jadrys
  W dniu 2010-09-22 15:14, dK pisze:

[...]

Skandal. Zachłanność kleru przebija wszystko. Nawet posunęli się to tego że za naukę religii biorą pieniądze. To samo w wojsku - kapelan pobierający pensje.. Najwyższy czas żeby temu towarzystwo pokazał ktoś gdzie jego miejsce. Bo po śmierci nie ma wątpliwości ze 99% z nich czeka piekło.. Oczywiście mało prawdopodobne żeby oni wierzyli w piekło. To bajeczka dla owieczek..

Data: 2010-09-21 21:11:55
Autor: Panslavista

"jadrys" <andrzej203@op.pl> wrote in message news:i7avb8$dto$1news.onet.pl...

A co w tym nowego? Przecież tak się dzieje od początku, czyli od nastania w Polsce "wolności" i "demokracji".

Czyli od 1939 roku.

Data: 2010-09-22 14:33:09
Autor: jadrys
  W dniu 2010-09-21 21:11, Panslavista pisze:
"jadrys"<andrzej203@op.pl>  wrote in message

A co w tym nowego? Przecież tak się dzieje od początku, czyli od nastania
w Polsce "wolności" i "demokracji".
Czyli od 1939 roku.

Dokładnie 50 lat później..

Data: 2010-09-21 21:22:20
Autor: u2
W dniu 2010-09-21 20:59, jadrys pisze:
A co w tym nowego? Przecież tak się dzieje od początku, czyli od
nastania w Polsce "wolności" i "demokracji".

Czyli od 1945 :)

Data: 2010-09-22 14:32:51
Autor: jadrys
  W dniu 2010-09-21 21:22, u2 pisze:
W dniu 2010-09-21 20:59, jadrys pisze:
A co w tym nowego? Przecież tak się dzieje od początku, czyli od
nastania w Polsce "wolności" i "demokracji".

Czyli od 1945 :)

Od 1945 to się Polskę rozbudowywało a nie rabowało.

Data: 2010-09-22 17:58:36
Autor: u2
W dniu 2010-09-22 14:32, jadrys pisze:
Czyli od 1945 :)

Od 1945 to się Polskę rozbudowywało a nie rabowało.

Raczej odbudowywało Warszawę, przy okazji łapiąc opornych AK-owców.

A rozbudowa to czasy Gierka. On rzeczywiście rozkręcił PRL. Jeruzel
jednak ze swoją juntą zahamował ten rozwój.

Data: 2010-09-23 13:59:10
Autor: jadrys
  W dniu 2010-09-22 17:58, u2 pisze:
[...]

A Wrocław? i Szczecin? Kto niby odbudowywał ja ze zniszczeń? Odbudowa i rozbudowa zaczęła się od 45 roku.

Data: 2010-09-23 16:39:42
Autor: u2
W dniu 2010-09-23 13:59, jadrys pisze:
[...]

Czyli nie rozbudowa tylko odbudowa, a w przypadku Warszawy przebudowa.
Dzięki tej przebudowie zniszczono wiele zabytkowych kamieniczek, aby
postawić PKiN, który obecnie również stał się zabytkiem ;)

Data: 2010-09-23 18:24:28
Autor: jadrys
  W dniu 2010-09-23 16:39, u2 pisze:
[...]

No raczej odbudowa wtedy była priorytetem.
I dobrze że je zniszczono, dzisiaj glizdy kapitalistyczne wylazły by i spod ziemi i zaczęli by wyrzucać z nich mieszkających w nich ludzi na bruk.

Data: 2010-09-23 18:36:06
Autor: u2
W dniu 2010-09-23 18:24, jadrys pisze:
[...]

Mylisz się. Dzięki nieuregulowanym kwestiom prawnym dawni właściciele
mogą do dzisiaj domagać się rekompensaty, n.p. podczas budowy t.zw.
stadionu narodowego :)

Data: 2010-09-23 19:17:02
Autor: jadrys
  W dniu 2010-09-23 18:36, u2 pisze:
[...]

A więc tak czy owak to robactwo wyłazi  spod ziemi.. Nie ma mocnych na te wiecznie nienażarte kapitalistyczne świńskie ryje.. Nawet pseudokomuna nie potrafiła ich wyeliminować z życia normalnego człowieka, będą go gnębić chyba do końca świata.

Data: 2010-09-23 19:32:53
Autor: u2
W dniu 2010-09-23 19:17, jadrys pisze:
[...]

Żartujesz chyba, ludzie to nie robaki. Prawa ludzi należy respektować, a
nie gwałcić. Co to zresztą za przyjemność z gwałtu ? Chyba tylko dla
zboków :)

Data: 2010-09-23 20:27:07
Autor: jadrys
  W dniu 2010-09-23 19:32, u2 pisze:
[...]

Dla mnie menda zerująca na drugim człowieku jest czymś nawet gorszym od robaka.

Data: 2010-09-24 16:44:13
Autor: u2
W dniu 2010-09-23 20:27, jadrys pisze:
[...]

Przecież ty ciągle żerujesz na pracy innych ludzi. :)

Data: 2010-09-24 07:59:15
Autor: kochamspamWYTNIJTO
Oj, Jadrys, Jadrys ...

> [...]

A więc tak czy owak to robactwo wyłazi  spod ziemi.. Nie ma mocnych na te wiecznie nienażarte kapitalistyczne świńskie ryje.. Nawet pseudokomuna nie potrafiła ich wyeliminować z życia normalnego człowieka, będą go gnębić chyba do końca świata.

Widzę że lubisz sobie pożartować, więc i ja pożartuję.

Czy masz jakiś plac z domem na własność?
Jeśli tak, to jesteś wiecznie nienażartym kapitalistycznym ryjem?

Czy masz jakąś działkę z letnim domkiem na własność?
Jeśłi tak, to jesteś wiecznie nienażartym kapitalistycznym ryjkiem?

A może twój dziadek czy pradziadek miał coś takiego?
Jeśłi tak, to wywodzisz się z rodziny wiecznie nienażartych kapitalistycznych świńskich ryjów, a twojemu dziadkowi (pradziadkowi) zrabowano to najzupełniej słusznie.

Data: 2010-09-24 16:19:30
Autor: jadrys
Oj, Jadrys, Jadrys ...
  W dniu 2010-09-24 07:59, kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl pisze:

[...]

Tak, mam dom z dużym ogrodem.  I doprawdy nie wiem dlaczego mi wymyślasz od kapitalistów?

Czy masz jakąś działkę z letnim domkiem na własność?
Jeśłi tak, to jesteś wiecznie nienażartym kapitalistycznym ryjkiem?

Mam w tym ogrodzie altanę, mam garaż i szopę na narzędzia i opał. I nie czuję się kapitalistą. Nie wykorzystuje nikogo. Nie pracuje na mnie nikt.

[...]

Moi przodkowie pozostawili na Litwie spory majątek ziemski. Jednak ani by mi nie przyszło na myśl żebym zwrócił się do sądu z pozwem o zwrot tych włości. I ewentualnie wyrzucił obecnych gospodarzy na zbitą twarz..
I owszem, moich przodków można by nazwać kulakami, obszarnikami, ale ja na to nie miałem wpływu.

Data: 2010-09-23 18:38:30
Autor: dK

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i7fvah$b06$1news.onet.pl...
[...]

To, ze nie ma ich domów, to nie znaczy, że nie ma ich nieruchomości, a na nich pobudowanych nowych domów....
Taki KK potrafi wyciągnąć papiery ze średnioweicza....

dK

Data: 2010-09-23 19:16:29
Autor: jadrys
  W dniu 2010-09-23 18:38, dK pisze:

[...]

No niestety... A my na to pozwalamy..

Data: 2010-09-21 21:15:31
Autor: Jarek nie obronił kżyża
Kradzież majątku narodowego
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał

..naszdziennik.

Tfu!

Przemysław Warzywny

--

Publicysta Cezary Michalski o Jarosławie Kaczyńskim: nasz dupowaty Hitler już o Henrykę Krzywonos może się potknąć w swoim nieudolnym marszu do władzy".

Data: 2010-09-22 00:28:48
Autor: matusm

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c98f38c$0$27033$65785112news.neostrada.pl...
.. czyli pełobanda w akcji :

http://www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20100921&typ=po&id=po03.txt

Pozdrowienia
matusm

Data: 2010-09-22 09:50:34
Autor: Miglanc
[...]

Hiiiihiiiiihahahhahahhaaaaa! Nasz Dziennik, szmatławiec gorszy od urbanowskiego Nie, a nawet Faktów i Mitów.

--

Zahir

Data: 2010-09-23 14:21:11
Autor: kochamspamWYTNIJTO
okazja czyni złodzieja
[...]

Sama wyprzedzaż to nic złego (wyjąwszy jakieś przedsiębiorstwa strategiczne).
Wartość księgowa to fikcja - coś jest warte tyle za ile to można sprzedać.
Dowcip polega na tym, że prawie nic nie sprywatyzowano w drodze publicznej licytacji - kto da więcej (a sprzedaż przez urzędników po "uważaniu" - wiadomo).
Drugi dowcip polega na prywatyzacji poprzez sprzedawanie w całości, zamiast sprzedawania częściami - po rozparcelowaniu (tam gdzie to możliwe).
Np przedsiębiorstwo "Ruch" powinno zostać od razu zobowiązane do sprzedaży swoich kiosków każdego z osobna - i oczywiście w drodze publicznej licytacji.

Nie przypominam sobie jednak, by w Sejmie były jakieś wypowiedzi przeciwko takiej prywatyzacji jaka była. A i mediach było o tym chyba niewiele.

Data: 2010-09-23 23:07:16
Autor: EUR waluta obiecana przez PiS do 2009
okazja czyni złodzieja
o gen. policji Kluku z Czenstochowy ... medaliki kurwa?

Kradzież majątku narodowego