Kradzież roweru Gary Fisher Piranha 2006 (Wrocław)

Data: 2009-12-21 14:52:33
Autor: b.las
Kradzież roweru Gary Fisher Piranha 2006 (Wrocław)
Dawno nie zaglądałem na precla i teraz zaglądam w takich nieciekawych
okolicznościach.
Skradziono mi rower Gary Fisher Piranha (zdjęcia i szczegóły na
http://blase.bikestats.pl/index.php?did=259517
http://images.photo.bikestats.eu/zdjecie,pelne,80746,pirania-na-sniegu.jpg
)
Kradzież z bloku na osiedlu Gaj we Wrocławiu w nocy 19 grudnia 2009.

Jeżeli ktoś widział lub coś wie, proszę o info na info at bikestats.pl

pozdr,
blas

Jeżeli ktoś widział lub coś wie, proszę o info na info at bikestats.pl

pozdr,
blas

czy rower byl w piwnicy?

Kradzież roweru Gary Fisher Piranha 2006 (Wrocław)