[...] Kradzież roweru we Wrocku

Data: 2012-11-24 10:55:55
Autor: Bic
[...] Kradzież roweru we Wrocku
Witam
Skradziono rower Maxim Excursion 220, damka. Numer ramy K0521F00685.
22.11.2012 między godz. 12 a 15 ze Szkoły Jazzu przy Kościuszki 84 we Wrocławiu. Nie miał żadnych nalepek poza jedną małą z przodu z napisem "zasada". Na ramie pod łańcuchem ma przyklejoną plastikową kształtkę z napisem http://www.zasada-rowery.pl/. Na szprychach były odblaskowe paski, ale łatwo zdejmowalne, więc może ich już nie mieć. Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie proszony jest o kontakt. Jeśli możesz, UDOSTĘPNIJ i pomóż dopaść złego człowieka, co ukradł mój rower. Dzięki.
Parę zdjęć na FB http://www.facebook.com/#!/events/283938881709363/

Pozdrawiam grupę.

Data: 2012-11-26 11:08:09
Autor: Titus Atomicus
[...] Kradzież roweru we Wrocku
In article <50b099a9$0$1229$65785112@news.neostrada.pl>,
 "Bic" <bicycl@bic.rad> wrote:

Witam
Skradziono rower Maxim Excursion 220, damka.

Juz dwa dni minely a nikt nie zapytal w jakich okolicznosciach nastapila kradziez. Dziwne. :-(
--
TA

Data: 2012-11-26 12:59:30
Autor: rmikke
[...] Kradzież roweru we Wrocku

 "Bic" <bicycl@bic.rad> wrote:

> Witam

> Skradziono rower Maxim Excursion 220, damka. Juz dwa dni minely a nikt nie zapytal w jakich okolicznosciach nastapila kradziez. Dziwne. :-(

A po co? Autor najprawdopodobniej nie czyta grupy regularnie.

Data: 2012-11-27 18:25:03
Autor: Bic
[...] Kradzież roweru we Wrocku

"Bic" <bicycl@bic.rad> wrote:

Witam
Skradziono rower Maxim Excursion 220, damka.

Juz dwa dni minely a nikt nie zapytal w jakich okolicznosciach nastapila kradziez. Dziwne. :-(
-- TA

Witam,
wydaje mi się, że napisałem. Na wszelki wypadek zacytuję: ze Szkoły Jazzu przy Kościuszki 84 we Wrocławiu. Zza drzwi wejściowych do tejże szkoły.
Rower miał zapięte koło. Niestety, nie ma tam gdzie przypiąć roweru do stałego przedmiotu.
Pozdrawiam grupę

Data: 2012-11-28 08:40:22
Autor: Liwiusz
[...] Kradzież roweru we Wrocku

"Bic" <bicycl@bic.rad> wrote:

[...]

"Zapięte koło"? Czyli unieruchomione (niekręcące), ale rower można było wziąć pod pachę i odejść?

--
Liwiusz

Data: 2012-11-28 23:12:25
Autor: Bic
[...] Kradzież roweru we Wrocku
"Zapięte koło"? Czyli unieruchomione (niekręcące), ale rower można było wziąć pod pachę i odejść?

-- Liwiusz

Jakaś inna propozycja wewnątrz budynku szkolnego, w miejscu, gdzie nie ma żadnego zaczepu do zapięcia linką?
Czekam na Twoją propozycję bo przyda się na przyszłość.

Pozdrawiam

Data: 2012-11-28 17:13:19
Autor: rmikke
[...] Kradzież roweru we Wrocku
W dniu środa, 28 listopada 2012 23:12:25 UTC+1 użytkownik Bic napisał:
> "Zapi�te ko�o"? Czyli unieruchomione (niekr�c�ce), > ale rower mo�na by�o > wzi�� pod pach� i odej��?

Jaka� inna propozycja wewn�trz budynku szkolnego, w miejscu, gdzie nie ma �adnego zaczepu do zapi�cia link�?
Czekam na Twoj� propozycj� bo przyda si� na przysz�o��.

Mój Młody zawsze zapinał do płota na zewnątrz, porządną kłódą.
Rower tak przetrwał już trzy lata i do drugiej szkoły go wozi.
Że deszcz? No to się potem siodełko przeciera ręka - i gotowe do jazdy.

Przy czym "na zewnątrz" należy rozumieć jako "nie w budynku".
Rower zawsze był na terenie szkoły. Jedyny problem, to głupawi koledzy,
którzy czasem to czy owo odkręcili.

Data: 2012-11-29 09:01:16
Autor: Liwiusz
[...] Kradzież roweru we Wrocku
W dniu 2012-11-28 23:12, Bic pisze:
[...]

Nie ma innego wyjścia, jak szukać jakiegoś miejsca, rury itp. Ostatecznie zapiąłbym rower na ulicy.

Przecież to "zapięcie na koło" to tak samo jakbyś postawił rower wolno. To już odpięcie siodełka jest lepszym zabezpieczeniem.

--
Liwiusz

Data: 2012-11-28 11:40:29
Autor: Jingiel
[...] Kradzież roweru we Wrocku
"Bic" <bicycl@bic.rad> wrote:

Witam
Skradziono rower Maxim Excursion 220, damka.

Juz dwa dni minely a nikt nie zapytal w jakich okolicznosciach nastapila
kradziez. Dziwne. :-(

To czemu sam nie zapytałeś? A autor taki bystry, że nawet koloru nie podał.

Jingiel

Data: 2012-11-28 03:52:14
Autor: rmikke
[...] Kradzież roweru we Wrocku
W dniu środa, 28 listopada 2012 11:40:29 UTC+1 użytkownik Jingiel napisał:
W dniu 2012-11-26 11:08, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

> Juz dwa dni minely a nikt nie zapytal w jakich okolicznosciach nastapila
> kradziez. Dziwne. :-(

To czemu sam nie zapyta�e�? A autor taki bystry, �e nawet koloru nie poda�.

Podał link do zdjęć, to chyba wystarczy jako kolor.

Fakt, że może facebook nie jest najlepszym miejscem na zdjęcia - nie każdy ma ochotę się tam (czy gdziekolwiek) logować...

Data: 2012-11-28 22:48:28
Autor: Bic
[...] Kradzież roweru we Wrocku

Użytkownik "rmikke" <spamcatch@mailinator.com> napisał w wiadomości news:32a2e1f5-a048-4f5d-aa63-20d55dcb3759googlegroups.com...
> [...]

Fakt, że może facebook nie jest najlepszym miejscem na zdjęcia - nie każdy
ma ochotę się tam (czy gdziekolwiek) logować...

Sam nie wykazuję tam (FB) aktywności od długiego czasu. Ale to akurat wpis dziecka a nie mój.
Uważam, że każda droga jest dobra, żeby tępić polskie złodziejstwo.

Pozdrawiam grupę.

Data: 2012-11-28 22:46:40
Autor: Bic
[...] Kradzież roweru we Wrocku
To czemu sam nie zapytałeś? A autor taki bystry, że nawet koloru nie podał.

Jingiel

No cóż, może i autor intelektualnie poziomu Mensy nie osiąga (nie sprawdzałem) ale jak mówią amerykanie: a good picture is 1000 words worth.
Podany jest link do ilustracji. Ale jak się nie umie czytac ze zrozumieniem tekstu to lepiej nawrzucać "autorowi" że mu bystrości brak.

Pozdrawiam

Data: 2012-11-29 15:00:00
Autor: Kapsel
[...] Kradzież roweru we Wrocku
Wed, 28 Nov 2012 22:46:40 +0100, Bic napisał(a):

[...]

Jak ktoś nie ma konta fb, to zobaczy tylko miniaturkę roweru, dlatego
ludzie dopytują.

Widzę, że czujesz się przez grupowiczów chyba nieco osaczony -
niepotrzebnie. Ludzie bywają tu sarkastyczni, ale generalnie są pomocni,
chcą jednak informacji w dostępnej dla nich formie...

Zaś ad. pytania o sposób kradzieży - zwyczajowo pytamy, żeby niejako uczuyć
się na błędach innych i badać metody złodziei. --
Kapsel
  http://kapselek.net
  kapsel(malpka)op.pl

Data: 2012-11-29 16:57:37
Autor: Bic
[...] Kradzież roweru we Wrocku
Zaś ad. pytania o sposób kradzieży - zwyczajowo pytamy, żeby niejako uczuyć
się na błędach innych i badać metody złodziei.

Sposób kradzieży jest taki sam zawsze. Ktoś po prostu kradnie.
A potem albo go złapią albo nie. Albo pójdzie do spowiedzi albo nie.
Tych albo można mnożyć sporo. Ale, zgodnie z brzytwą Ockhama, po co?
Wydaje mi się, że ważniejsza była informacja, że ze szkoły. Czyli z wewnątrz. I tyle.

Pozdrawiam

Data: 2012-12-01 09:36:12
Autor: kamil/Endurorider.pl
[...] Kradzież roweru we Wrocku
Użytkownik "Bic" <bicycl@bic.rad> napisał w wiadomości news:50b785f1$0$1221$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Zapięty był? Jezeli tak to jakim zapięciem?

http://www.alfer.pl/Ulock.jpg

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2012-12-04 09:26:00
Autor: Titus Atomicus
[...] Kradzież roweru we Wrocku
In article <50b785f1$0$1221$65785112@news.neostrada.pl>,
 "Bic" <bicycl@bic.rad> wrote:

> [...]

Wydaje mi się, że ważniejsza była informacja, że ze szkoły. Czyli z wewnątrz. I tyle.

Ty tak powaznie?
Dla mnie wazniejsza byla informacja, ze zostawiles rower praktycznie niezabezpieczony (ciekawe na jak dlugo).
Ciekawe czy wyciagniesz z tego jakis wniosek.
Bo to ze 'ktos kradnie'  to nic odkrywczego...
--
TA

Data: 2012-12-04 18:48:53
Autor: Bic
[...] Kradzież roweru we Wrocku
[...]

Ty pewnie jestes nauczycielem z zawodu.
Pozdrawiam

Data: 2012-11-29 09:37:47
Autor: Titus Atomicus
[...] Kradzież roweru we Wrocku
In article <50b5ea2d$0$1313$65785112@news.neostrada.pl>,
 Jingiel <xxx@xxx.xx> wrote:

W dniu 2012-11-26 11:08, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

> Juz dwa dni minely a nikt nie zapytal w jakich okolicznosciach nastapila
> kradziez. Dziwne. :-(

To czemu sam nie zapytałeś?
Zebys sie pytal.
--