Kradzież tablic rejestracyjnych

Data: 2009-06-02 14:03:00
Autor: Buniek
Kradzież tablic rejestracyjnych
Witam,
skradziono mi 2 tablice rejestracyjne z samochodu. Fakt zgłoszony został na komisariacie - mam kopię przyjęcia zgłoszenia kradzieży tablic.
W wydziale komunikacji wymieniłem dowód rejestracyjny na inny i otrzymałem nowe numery (wydawało mi się to bezpieczniejszym rozwiązaniem niż tylko wydanie duplikatów - choć kosztowało 2x tyle).
Czy powinienem jeszcze coś zrobić lub gdzieś zgłosić ten incydent?
Obawiam się teraz problemów - pewnie komuś moje stare tablice posłużyły do jakichś niecnych celów... :-|
Ktoś miał jakieś praktyczne doświadczenia z takimi incydentami?

Miałem taki przypadek jak Ty, Procedura taka jak twoja, ale Policjant ktory ze mna rozmawiał powiedział ze kiedys tablice wyplynely po okolo 2 latach, i byly potrzebne aby zatankowac na stacji ze 100% upustem na cenie. :)

Buniek

Kradzież tablic rejestracyjnych