Kradzież telewizora to czyn który nie zawiera znamion czynu zabronionego

Data: 2009-12-30 16:27:29
Autor: Nikto
Kradzież telewizora to czyn który nie zawiera znamion czynu zabronionego

Użytkownik "Agent 0700" <komar69@wp.pl> napisał w wiadomości news:hhf74d$8u6$1inews.gazeta.pl...
Witam

W mieszkaniu zginął TV (zostawili inny jakiś dla picu niedziałający), kilka rzeczy było zniszczonych. Mam świadków i fotki mieszkania przed i po wynajmowaniu.

Zgłosiłem na policję. Było to jakieś 1,5 miesiąca temu.

Wczoraj odebrałem pismo z prokuratury o umorzeniu postępowania:

Jacek

Nie dziw się. Ja miałem [ i mam] całą serię dziwnych zdarzeń.
Kobieta zgłasza na policję włamanie na strych .Przyjeżdzają i stwierdzają, że ona nie jest włascicielem  lokalu więc nie jest stroną w tej historii. Zgłasza włamanie na swój ogródek i zniszczenie namiotu i zabezpieczeń furtki ..Watośc kilkaset złotych. Policja nie przyjeżdza. Zostaje złożone przez kobietę zawiadomienie pisemne. I nic...Ten sam sprawa [jego rodzina]sypie złośliwie gruzem obok samochodu syna tej kobiety.Zasypuje mu samochód świństwami mimo oporu tej kobiety. Na policji stwierdzają, że on to zrobił niechcąco [mimo i ż kobieta stała obok i prosiła aby tego nie robili] i nie dadzą mu nawet mandatu.  Ten sam posterunek-wg moich informacji -dzielnicowy wyrzucał razem ze sprawcą wcześniejszych zajśc-rzeczy z przepokoju opisywanej kobiety pod jej nieobecnośc. Wyrzucili drogie buty i inne rzeczy z jej przedpokoju na schody klatki schodowej. Przy okazji brudząc i niszcząc rzeczy. Sprawca przyznaje się, że razem z dzielnicowym miał przyjemnośc wyrzucać rzeczy. I dzielnicowy toż samo, że razem ze sprawcą usuneli rzeczy z przedpokoju kobiety. Ten sam sprawca zdenerwowany, że kobieta zgłosiła na pogotowie gazowe rozszczelnienie przez niego instalacji gazowej - pobił ją i skutkowało to , że kobieta była przez pół roku na zwolnieniu lekarskim. Policja nie przyjechała na zgłoszenie, nie reagowała na pisma tej kobiety i dopiero prawnik po prawie roku zmusił organa ścigania do pozorowania ruchów. Rok po zajściu  sprawca ma się dobrze..Z tego co wiem okoł o 11 miesięcy na pewno policja nie przesłuchiwała go nawet...

Mamy się dziwić, czy przyjmować to jako normę?

Nikto

Data: 2009-12-31 08:46:04
Autor: Agent 0700
Kradzież telewizora to czyn który nie zawiera znam ion czynu zabronionego
Mamy się dziwić, czy przyjmować to jako normę?

Kluczową sprawą jest tu na czyją szkodę, bo jeśli by to było na szkodę skarbu państwa to wtedy myślę, że inaczej by reagowali.

Normalka.

Kradzież telewizora to czyn który nie zawiera znamion czynu zabronionego