Kradzież w sklepie - eksperyment

Data: 2011-07-02 07:06:06
Autor: miodu
Kradzież w sklepie - eksperyment
Witam

Jeden z muzyków hip hopowych, którego pseudonimu nie chcę wymieniać, w
swoich porażająco "dojrzałych" tekstach popiera złodziei, oddaje im
tzw "respekt".

Teoretycznie mógłbym ukraść jego płytę z internetu, ale tak naprawdę
nie jest warta mojego czasu i przestrzeni na dysku. Chciałbym jednak
dla eksperymentu wejść do Empiku czy innego sklepu muzycznego (ukrytą
kamerą nagrywać sytuację) i wynieść (czytaj: ukraść) jego płytę. Co
może mi grozić w przypadku złapania (a to byłoby prawdopodobne, że
bramki zaczną piszczeć). Wartość sklepowa płyty ok 35 pln.

Pozdrawiam

Data: 2011-07-02 18:03:12
Autor: prg
[...]

Nie bardzo rozumiem, co ma do pytania historia rapera i tego co śpiewa, bo sklepy zwykle działają tak, że kupują towar i sprzedają dalej, wiec okradnieszy tylko empik nie rapera.

pozdrawiam
p.g.

Data: 2011-07-02 09:06:17
Autor: miodu
On 2 Lip, 18:03, "prg" <b...@brak.pl> wrote:
> [...]

sklepy zwykle działają tak, że kupują towar i sprzedają dalej, wiec okradnieszy

Ja to rozumiem, ale tu chodzi bardziej o tzw "performans" niż
faktyczną kradzież, i konsekwencje z kradzieżą związane

Data: 2011-07-02 18:21:18
Autor: spp
W dniu 2011-07-02 18:03, prg pisze:
[...]

I to nie będzie żadna kradzież-eksperyment a zwykła kradzież.

--
s[p

Data: 2011-07-02 09:23:54
Autor: miodu
On 2 Lip, 18:21, spp <s...@op.pl> wrote:

> [...]
> okradnieszy tylko empik nie rapera.

I to nie będzie żadna kradzież-eksperyment a zwykła kradzież.

Zgadza się, dlatego zawarłem pytanie już w pierwszym poście, które
brzmi: "Co może mi grozić w przypadku złapania (a to byłoby

Data: 2011-07-02 18:49:44
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
W dniu 02.07.2011 18:23, miodu pisze:
[...]

Mandat za wykroczenie.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2011-07-02 20:35:26
Autor: Bydlę
KradzieĹź w sklepie - eksperyment
On 2011-07-02 16:06:06 +0200, miodu <oom.honing.ltd@googlemail.com> said:

Co
może mi grozić w przypadku złapania (a to byłoby prawdopodobne, ż
bramki zaczną piszczeć). Wartość sklepowa płyty ok 35 pln.

Jak zwykle:
areszt, ograniczenie wolności, grzywna.

--
Bydlę

Data: 2011-07-02 12:06:31
Autor: miodu
On 2 Lip, 20:35, Bydlę <pan.by...@gmail.com> wrote:
On 2011-07-02 16:06:06 +0200, miodu <oom.honing....@googlemail.com> said:

> [...]
> może mi grozić w przypadku złapania (a to byłoby prawdopodobne, ż
> bramki zaczną piszczeć). Wartość sklepowa płyty ok 35 pln.

Areszt albo ograniczenie wolności za taką pierdołę? To jakiś
europejski Bangladesz

Data: 2011-07-02 21:16:31
Autor: spp
W dniu 2011-07-02 21:06, miodu pisze:

[...]

Złodziejstwo to nie pierdoła.

--
spp

Data: 2011-07-02 13:06:26
Autor: miodu
On 2 Lip, 21:16, spp <s...@op.pl> wrote:

> Areszt albo ograniczenie wolno ci za tak pierdo ? To jaki
> europejski Bangladesz

Z odziejstwo to nie pierdo a.

--
spp

Przechodzenie na czerwonym świetle to też poważne przestępstwo. Wiem,
wiem. Tak z ciekawości - siedzisz na tej grupie z jakiegoś konkretnego
powodu, czy tylko robisz za moralizatora mającego w temacie gówno do
powiedzenia? Bo w tej roli sprawdzasz się doskonale. Szkoda że
merytorycznie deklasuje cię butelka PET.

Data: 2011-07-02 22:20:57
Autor: spp
W dniu 2011-07-02 22:06, miodu pisze:

... czy tylko robisz za moralizatora mającego w temacie gówno do
powiedzenia? Bo w tej roli sprawdzasz się doskonale. Szkoda że
merytorycznie deklasuje cię butelka PET.

No cóż, rozmowa z tobą nie wymaga większej wiedzy więc specjalnie się nie przyłożyłem.

--
spp

Data: 2011-07-02 14:13:59
Autor: miodu
On 2 Lip, 22:20, spp <s...@op.pl> wrote:
W dniu 2011-07-02 22:06, miodu pisze:

> ... czy tylko robisz za moralizatora maj cego w temacie g wno do
> powiedzenia? Bo w tej roli sprawdzasz si doskonale. Szkoda e
> merytorycznie deklasuje ci butelka PET.

No c , rozmowa z tob nie wymaga wi kszej wiedzy wi c specjalnie si
nie przy o y em.

--
spp

Więc polecę ci miejsce gdzie możesz się przyłożyć - najbliższe
torowisko. Nie będzie pożytku co prawda, ale i ty będziesz
usatysfakcjonowany, i smrodu mniej.

Data: 2011-07-03 00:11:03
Autor: miodu
On 2 Lip, 21:16, spp <s...@op.pl> wrote:

> Areszt albo ograniczenie wolno ci za tak pierdo ? To jaki
> europejski Bangladesz

Z odziejstwo to nie pierdo a.

--
spp

Odszczekuję co mówiłem. Złodziejstwo to rzeczywiście poważne
przestępstwo. Co sądzisz o takim wymiarze kary jak w tym filmiku?
Podoba ci się, co?

(UWAGA: drastyczne sceny)

http://www.worldstarhiphop.com/videos/video.php?v=wshh1bU75xMHdx3Qwriz

Data: 2011-07-03 17:59:33
Autor: Bydlę

On 2011-07-02 16:06:06 +0200, miodu <oom.honing....@googlemail.com> said:

Co
[...]

Kodeksy nie oceniają wartości artystycznej rzeczy, któą chcesz ukraść - zajmują się kradzieżą jako taką.

--
Bydlę

Data: 2011-07-03 12:30:31
Autor: miodu
On 2011-07-02 21:06:31 +0200, miodu <oom.honing....@googlemail.com> said:

> Areszt albo ograniczenie wolno ci za tak pierdo ?

Kodeksy nie oceniaj warto ci artystycznej rzeczy, kt chcesz ukra
- zajmuj si kradzie jako tak .

--
Bydl

Zgadza się, podchodzę do tematu bardzo praktycznie, stąd podałem
przybliżoną wartość przedmiotu który bym ewentualnie ukradł, a chyba
za pierdołę wartą 35 pln nie wsadzają do aresztu czy więzienia? Ew.
podpalają żywcem jak kolega spp by sobie życzył

Data: 2011-07-03 21:46:23
Autor: Bydlę
On 2011-07-03 21:30:31 +0200, miodu <oom.honing.ltd@googlemail.com> said:

Zgadza się, podchodzę do tematu bardzo praktycznie, stąd podałem
przybliżoną wartość przedmiotu któr...

....a powoduje, że jest to wykroczenie.
Karą może być areszt, grzywna, ograniczenie wolności.
Wszystko w rękach sędziego/sędzi(*).

 bym ewentualnie ukradł, a
chyba
za pierdołę wartą 35 pln nie wsadzają do aresztu

Wsadzają.

--
Bydlę

Data: 2011-07-04 07:19:17
Autor: miodu
On 3 Lip, 21:46, Bydlę <pan.by...@gmail.com> wrote:
On 2011-07-03 21:30:31 +0200, miodu <oom.honing....@googlemail.com> said:

> [...]

>  bym ewentualnie ukradł, a
> chyba
> za pierdołę wartą 35 pln nie wsadzają do aresztu

Czyli pod względem prawa jesteśmy gdzieś między Kenią a Ukrainą..

Kradzież w sklepie - eksperyment