Kradzież w sklepie - eksperyment

Data: 2011-07-02 18:03:12
Autor: prg
Kradzież w sklepie - eksperyment
nie jest warta mojego czasu i przestrzeni na dysku. Chciałbym jednak
dla eksperymentu wejść do Empiku czy innego sklepu muzycznego (ukrytą
kamerą nagrywać sytuację) i wynieść (czytaj: ukraść) jego płytę. Co
może mi grozić w przypadku złapania (a to byłoby prawdopodobne, że
bramki zaczną piszczeć). Wartość sklepowa płyty ok 35 pln.

Nie bardzo rozumiem, co ma do pytania historia rapera i tego co śpiewa, bo sklepy zwykle działają tak, że kupują towar i sprzedają dalej, wiec okradnieszy tylko empik nie rapera.

pozdrawiam
p.g.

Data: 2011-07-02 09:06:17
Autor: miodu
On 2 Lip, 18:03, "prg" <b...@brak.pl> wrote:
> [...]

sklepy zwykle działają tak, że kupują towar i sprzedają dalej, wiec okradnieszy

Ja to rozumiem, ale tu chodzi bardziej o tzw "performans" niż
faktyczną kradzież, i konsekwencje z kradzieżą związane

Data: 2011-07-02 18:21:18
Autor: spp
W dniu 2011-07-02 18:03, prg pisze:
[...]

I to nie będzie żadna kradzież-eksperyment a zwykła kradzież.

--
s[p

Data: 2011-07-02 09:23:54
Autor: miodu
On 2 Lip, 18:21, spp <s...@op.pl> wrote:

> [...]
> okradnieszy tylko empik nie rapera.

I to nie będzie żadna kradzież-eksperyment a zwykła kradzież.

Zgadza się, dlatego zawarłem pytanie już w pierwszym poście, które
brzmi: "Co może mi grozić w przypadku złapania (a to byłoby

Data: 2011-07-02 18:49:44
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
W dniu 02.07.2011 18:23, miodu pisze:
[...]

Mandat za wykroczenie.