Kradzież w supermarkecie przez pomyłkę [długie]

Data: 2011-05-24 21:37:56
Autor: Ivo Von Shtolcessen
Kradzież w supermarkecie przez pomyłkę [długie]
ty kurewski złodzieju !!!

"nie wiem jak się tam to znalazło" ja pierdole fajne tłumaczenie, godne wspaniałego popierdola lub też idioty, patrz debila.
Doradzam Ci, żebyś nie przyjmował mandatów żadnych tylko szedł w zaparte, będzie to miła i zajebiście śmieszna sytuacja dla Sądu bo ludziska mają na co dzień mało śmiechu. BTW - człowieku myśl, to nie boli ... aha teraz 100zł zamieni się w w mandast + koszty postępowania, mogłeś łyknąc mandat bo to wykroczenie a teraz będziesz jebanym złodziejem za to że jesteś GŁUPI !!

Kradzież w supermarkecie przez pomyłkę [długie]