Kradziez z konta i reklamacja ??

Data: 2011-01-19 12:54:11
Autor: Rysio
Kradziez z konta i reklamacja ??
Jakas menda rumunska ograbila mi konto z 10kzl. Pociagneli z bankomatu w monachium zablokowalem karte i zlozylem reklamacje.

Pytanie czy jest szansa ze odzyskam te pieniadze ?

Data: 2011-01-19 12:27:55
Autor: jureq
Dnia Wed, 19 Jan 2011 12:54:11 +0100, Rysio napisał(a):

Jakas menda rumunska ograbila mi konto z 10kzl. Pociagneli z bankomatu w
monachium zablokowalem karte i zlozylem reklamacje.

Pytanie czy jest szansa ze odzyskam te pieniadze ?

Bankomat a więc transakcja z użyciem PIN. Jeśli nie byłeś jedynym zeskanowanym i dotrą do tego gdzie nastąpiło skanowanie i rejestracja PIN, to szansa jest. Jeśli nie skojarzą cię z żadną grupą zeskanowanych to szansa niewielka. Zresztą zgodnie z regulaminami większości polskich banków - "nie odpowiadamy za udostępnienie PIN"

Data: 2011-01-19 09:51:26
Autor: witek
On 1/19/2011 6:27 AM, jureq wrote:
[...]

najpierw bank by musial udowodnic, ze pin udostepnił.

Data: 2011-01-19 13:30:45
Autor: Rysio
W dniu 2011-01-19 13:27, jureq pisze:
[...]

Reklamacje zlozylem 30 minut po wyplaceniu kasy z bankomatu wiec nie mnoglem byc z moja karta 800km od miejsca gdzie mieszkam.

Data: 2011-01-19 09:52:04
Autor: witek
On 1/19/2011 6:30 AM, Rysio wrote:
[...]

ale mogłeś im karte dać, zeby sobie wypłacili. :)

Data: 2011-01-19 17:01:33
Autor: Rysio
W dniu 2011-01-19 16:52, witek pisze:
[...]

Tak dalem im karte i po 30 minutach mialem ja z powrotem 800km znasz sposob zeby w tak krotkim czasie przeslac karte bankomatowa na takla odleglosc?

Data: 2011-01-19 10:10:16
Autor: witek
On 1/19/2011 10:01 AM, Rysio wrote:
[...]

spoko, bank nie takie rzeczy potrafi wymyslec.
W kazdym razie dlugo sie bedziesz z nimi bujał.

Data: 2011-01-19 18:17:29
Autor: Borys Pogore³o
Kradziez z konta i reklamacja ??
Dnia Wed, 19 Jan 2011 17:01:33 +0100, Rysio napisa³(a):

 http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/3/35/Krzesiny_7RB.JPG

--
Borys Pogore³o
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-01-19 19:39:57
Autor: S³awomir Szysz³o
Kradziez z konta i reklamacja ??
Dnia Wed, 19 Jan 2011 18:17:29 +0100, Borys Pogore³o <borys@pl.edu.leszno>
wklepa³(-a):

[...]

Zapomnia³e¶ o doje¼dzie do/z lotniska i odprawie, o czym zwykle zapominaj±
zwolennicy samolotów. :)

--
S³awomir Szysz³o

Data: 2011-01-19 23:23:02
Autor: Rafa³
W dniu 2011-01-19 19:39, S³awomir Szysz³o pisze:
Zapomnia³e¶ o doje¼dzie do/z lotniska i odprawie, o czym zwykle zapominaj±
zwolennicy samolotów. :)

Poczta dyplomatyczna ;)

--
Raf

Data: 2011-01-20 00:04:46
Autor: Borys Pogore³o
Kradziez z konta i reklamacja ??
Dnia Wed, 19 Jan 2011 19:39:57 +0100, S³awomir Szysz³o napisa³(a):

[...]

 Ale to samolot wojskowy, inne procedury. Rysio przekaza³ pilotowi kartê
tu¿ przed startem, na p³ycie lotniska. 800km dalej zosta³a zrzucona w
zasobniku. Przej±³ j± inny pilot, czekaj±cy obok w zatankowanym drugim
samolocie, wyp³aci³ pien±dze z przeno¶nego bankomatu - i ruszy³ z kopyta z
powrotem do Polski.

 Elementarne. My¶lê, ¿e bank przyjmie podobn± liniê obrony (z dok³adno¶ci±
do typu samolotu) ;)

--
Borys Pogore³o
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-01-19 12:39:11
Autor: jureq
Dnia Wed, 19 Jan 2011 13:30:45 +0100, Rysio napisał(a):

Reklamacje zlozylem 30 minut po wyplaceniu kasy z bankomatu wiec nie
mnoglem byc z moja karta 800km od miejsca gdzie mieszkam.

Bank będzie argumentował, że nie zabezpieczyłeś odpowiednio PIN-u

Data: 2011-01-19 13:34:12
Autor: wiatrak

Użytkownik "Rysio" <onettodziwka@pot.pl> napisał w wiadomości news:ih6lhi$kb6$1news.onet.pl...

Reklamacje zlozylem 30 minut po wyplaceniu kasy z bankomatu wiec nie mnoglem byc z moja karta 800km od miejsca gdzie mieszkam.

Ale mógł być twój szwagier np. z udostepnionym przez ciebie PINem. Teoretycznie mozliwe?

Wiem, wiem......... nie masz szwagra.

wiatrak

Data: 2011-01-19 13:40:18
Autor: Rysio
W dniu 2011-01-19 13:34, wiatrak pisze:

[...]

I co mialby zrobic z tym PIN'em ? Nieznam bankomatu ktory wyplaca kase bez karty.  Karte zlozylem w PKO wraz z reklamacja.

Data: 2011-01-19 13:28:04
Autor: Olgierd
Kradziez z konta i reklamacja ??
Dnia Wed, 19 Jan 2011 13:40:18 +0100, Rysio napisa³(a):

I co mialby zrobic z tym PIN'em ? Nieznam bankomatu ktory wyplaca kase
bez karty.  Karte zlozylem w PKO wraz z reklamacja.

Brakuje jeszcze jednej informacji: jakiej karty u¿y³ z³odziej? Zgubi³e¶/
da³e¶ sobie gwizdn±æ plastik, czy to by³a kopia?

--
:-) Olgierd
Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

Data: 2011-01-19 14:36:38
Autor: XYZ
On 19.01.2011 14:28, Olgierd wrote:
[...]

Tak i Rysio w banku, reklamuj±c transakcjê, odda³ w³asnorêcznie wykonan± kopiê karty...

Data: 2011-01-19 15:08:38
Autor: XYZ
On 19.01.2011 14:58, Rysio wrote:
[...]

Mia³e¶ kopiê i odda³e¶ kopiê? Nie swój oryginalny plastki?! /To by³o do Olgierda, który najwyra¼niej nie przeczyta³ ze zrozumieniem zacytowanego fragmentu./

Tak i PIN
W jaki sposób mog³e¶ oddaæ PIN!? Je¿eli mia³ jak±kolwiek materialn± formê, to moim zdanie bardzo ¼le zrobi³e¶, znacznie trudniej bêdzie Ci teraz udowodniæ, ¿e osoby postronne nie mia³y do niego dostêpu. Tak zawsze móg³by¶ twierdziæ, ¿e masz go tylko w g³owie. Zreszt± nie wiem, czy na tych kopertach z PIN-em nie jest napisane, ¿eby je zniszczyæ.

Data: 2011-01-19 13:46:30
Autor: wiatrak

Użytkownik "Rysio" <onettodziwka@pot.pl> napisał w wiadomości news:ih6m3f$lql$1news.onet.pl...

I co mialby zrobic z tym PIN'em ? >

To samo co zrobił Rumun :)

Data: 2011-01-19 12:57:21
Autor: MarekZ
Użytkownik "Rysio" <onettodziwka@pot.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ih6jd0$b0k$1@news.onet.pl...
Jakas menda rumunska ograbila mi konto z 10kzl. Pociagneli z bankomatu w monachium zablokowalem karte i zlozylem reklamacje.

Pytanie czy jest szansa ze odzyskam te pieniadze ?

No tak, jest bardzo duża szansa, że odzyskasz.

Data: 2011-01-19 13:08:27
Autor: Rysio
W dniu 2011-01-19 13:07, Liwiusz pisze:
[...]

PKO BP, kiedys mialem konto w ING i przy reklamacji kase zwrocili od razu.

Data: 2011-01-19 23:46:34
Autor: Adam P³aszczyca
Kradziez z konta i reklamacja ??
Dnia Wed, 19 Jan 2011 13:08:27 +0100, Rysio napisa³(a):

PKO BP, kiedys mialem konto w ING i przy reklamacji kase zwrocili od razu.

To siê przekonasz, dlaczego zmieniaj±c bank zrobi³e¶ sobie kuku.

--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' P³aszczyca (+48 502) 122 688

Data: 2011-01-19 14:31:15
Autor: xbartx
[...]

Szansa zawsze jest.
Na następny raz dobra rada aby założyć sobie konto z kartą służące tylko do wypłat. Trzymać tam te 100-500 pln czy ile tam potrzeba. Nie będzie takiego stresu jak się przytrafi coś takiego. Jak widać takie sytuacje to nie tylko w tv albo filmach się zdarzają ;)

PS A ktoś ostatnio narzekał, że mu w PKO BP przelewu nie chcą zrobić na 40k pln a tu jednego dnia pociągnęli tyle z bankomatu.

--
xbartx

Data: 2011-01-19 16:08:25
Autor: Rysio
W dniu 2011-01-19 15:31, xbartx pisze:
[...]

nie tylko w tv albo filmach siÄ™ zdarzajÄ… ;)

PS A ktoś ostatnio narzekał, że mu w PKO BP przelewu nie chcą zrobić na
40k pln a tu jednego dnia pociągnęli tyle z bankomatu.

Niechcialbym nic mowic ale w ING mialem konto bez limitu i mozna bylo pociagnac duuzo wiecej.

Data: 2011-01-19 16:25:19
Autor: MarekZ
Użytkownik "Rysio" <onettodziwka@pot.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ih6up5$pdc$1@news.onet.pl...

[...]

To naprawdę dobrze, że nie chcesz nic mówić, ponieważ w ofercie ING nie istniało i nie istnieje takie "konto bez limitu", tzn. z podpiętą kartą debetową bez ustalonego limitu dziennego na transakcje gotówkowe.

Data: 2011-01-19 16:37:03
Autor: Rysio
W dniu 2011-01-19 16:25, MarekZ pisze:
[...]

Nie wiem jak teraz ale 4 lata temu na koncie firmowym jedyny limit jaki mialem to max 5kzl jednorazowo, wybierajac po 5kzl moglem wybrac wszystko co bylo na koncie w ciagu kilkunastu minut. Niestety musialem rozstac sie z tym bankiem poniewaz bez zadnego powodu cofneli mi limit kredytowy.

Data: 2011-01-19 16:51:36
Autor: MarekZ
Użytkownik "Rysio" <onettodziwka@pot.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ih70es$vj1$1@news.onet.pl...

[...]

Aha. I próbowałeś tak? Kilka(naście) razy po 5k jednorazowo w bankomacie? Czy tylko uważasz, że tak by to wyglądało?

Data: 2011-01-19 17:00:13
Autor: Rysio
W dniu 2011-01-19 16:51, MarekZ pisze:
[...]

Tak wybieralem np 20kzl i wiecej  bo akurat musialem zaplacic za towar a kolojka do okienka byla duza.

Data: 2011-01-19 17:05:30
Autor: Rysio
W dniu 2011-01-19 17:02, MarekZ pisze:
[...]

Tak w bankomacie ING

Data: 2011-01-19 17:10:19
Autor: MarekZ
Użytkownik "Rysio" <onettodziwka@pot.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ih7246$5e7$1@news.onet.pl...

Tak wybieralem np 20kzl i wiecej bo akurat musialem zaplacic za towar
a kolojka do okienka byla duza.

W bankomacie ING?

Tak w bankomacie ING

No to nie wiem jak to robiłeś, żeby na raz wypłacić 5k, bo bankomaty ING odkąd pamiętam w większości mają ograniczenie do 20 banknotów na pojedynczą transakcję, a niektóre rzadziej spotykane konstrukcje do 40 banknotów. Dwusetek w ingowych bankomatach nie ma. Ale w sumie ja się nie znam. Nieważne, może i tak się dało. :)

Data: 2011-01-19 17:23:59
Autor: Michal Tyrala
On Wed, 19 Jan 2011 17:10:19 +0100, MarekZ wrote:
 Dwusetek w ingowych bankomatach nie ma.

Teraz moze nie, kiedys na 100% byly. I to jakas zlosliwosc w tych
bankomatach byla -- 5500zl na okna dostlalem w 50kach, a jak chcialem
miec cokolwiek na zakupy, to najmniejszy nominal to bylo wlasnie 200zl
-- jak mnie polubila pani w sklepiku osiedlowym to mowic nie musze ;)

PS. Cos ponad 10kzl (zakup samochodu) wyjmowalem w okolicach 2003r
chyba, karta ING, bankomat ING.
--
Micha³

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2011-01-19 17:26:43
Autor: Rysio
W dniu 2011-01-19 17:10, MarekZ pisze:
[...]

Wiesz co moze faktycznie byla to mniejsza kwota w koncu to juz 4 lata minely od rozwodu i moglem sie pomylic.

Data: 2011-01-19 17:47:33
Autor: brum
[OT]Re: Kradziez z konta i reklamacja ??
Niestety musialem rozstac sie z tym bankiem poniewaz bez zadnego powodu cofneli mi limit kredytowy.

powod byl, tylko go nie znasz

Data: 2011-01-19 23:06:55
Autor: ±æê³ñ󶼿
Kradziez z konta i reklamacja ??
G³ówny powód: dupa kierownika mia³a wczoraj ciotkê.

-- -- -

Data: 2011-01-19 21:56:35
Autor: xbartx
Dnia Wed, 19 Jan 2011 16:08:25 +0100, Rysio napisał(a):

Niechcialbym nic mowic ale w ING mialem konto bez limitu i mozna bylo
pociagnac duuzo wiecej.

To akurat nie jest problem, bo w większości banków można sobie te limity definiować z poziomu www. Jednak jak już nie raz było na grupie w PKO BP na początku to limit dzienny jest jakiś śmiesznie mały typu 300 czy 500 pln.

Kradziez z konta i reklamacja ??