Kradziez z konta i reklamacja ??

Data: 2011-01-19 12:27:55
Autor: jureq
Kradziez z konta i reklamacja ??
Dnia Wed, 19 Jan 2011 12:54:11 +0100, Rysio napisał(a):

Jakas menda rumunska ograbila mi konto z 10kzl. Pociagneli z bankomatu w
monachium zablokowalem karte i zlozylem reklamacje.

Pytanie czy jest szansa ze odzyskam te pieniadze ?

Bankomat a więc transakcja z użyciem PIN. Jeśli nie byłeś jedynym zeskanowanym i dotrą do tego gdzie nastąpiło skanowanie i rejestracja PIN, to szansa jest. Jeśli nie skojarzą cię z żadną grupą zeskanowanych to szansa niewielka. Zresztą zgodnie z regulaminami większości polskich banków - "nie odpowiadamy za udostępnienie PIN"

Data: 2011-01-19 09:51:26
Autor: witek
On 1/19/2011 6:27 AM, jureq wrote:
[...]

najpierw bank by musial udowodnic, ze pin udostepnił.

Data: 2011-01-19 13:30:45
Autor: Rysio
W dniu 2011-01-19 13:27, jureq pisze:
[...]

Reklamacje zlozylem 30 minut po wyplaceniu kasy z bankomatu wiec nie mnoglem byc z moja karta 800km od miejsca gdzie mieszkam.

Data: 2011-01-19 09:52:04
Autor: witek
On 1/19/2011 6:30 AM, Rysio wrote:
[...]

ale mogłeś im karte dać, zeby sobie wypłacili. :)

Data: 2011-01-19 17:01:33
Autor: Rysio
W dniu 2011-01-19 16:52, witek pisze:
[...]

Tak dalem im karte i po 30 minutach mialem ja z powrotem 800km znasz sposob zeby w tak krotkim czasie przeslac karte bankomatowa na takla odleglosc?

Data: 2011-01-19 10:10:16
Autor: witek
On 1/19/2011 10:01 AM, Rysio wrote:
[...]

spoko, bank nie takie rzeczy potrafi wymyslec.
W kazdym razie dlugo sie bedziesz z nimi bujał.

Data: 2011-01-19 18:17:29
Autor: Borys Pogoreło

 http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/3/35/Krzesiny_7RB.JPG

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-01-19 19:39:57
Autor: Sławomir Szyszło
Kradziez z konta i reklamacja ??
Dnia Wed, 19 Jan 2011 18:17:29 +0100, Borys Pogoreło <borys@pl.edu.leszno>
wklepał(-a):

[...]

Zapomniałe¶ o dojeĽdzie do/z lotniska i odprawie, o czym zwykle zapominaj±
zwolennicy samolotów. :)

--
Sławomir Szyszło

Data: 2011-01-19 23:23:02
Autor: Rafał
W dniu 2011-01-19 19:39, Sławomir Szyszło pisze:
Zapomniałe¶ o dojeĽdzie do/z lotniska i odprawie, o czym zwykle zapominaj±
zwolennicy samolotów. :)

Poczta dyplomatyczna ;)

--
Raf

Data: 2011-01-20 00:04:46
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Wed, 19 Jan 2011 19:39:57 +0100, Sławomir Szyszło napisał(a):

[...]

 Ale to samolot wojskowy, inne procedury. Rysio przekazał pilotowi kartę
tuż przed startem, na płycie lotniska. 800km dalej została zrzucona w
zasobniku. Przej±ł j± inny pilot, czekaj±cy obok w zatankowanym drugim
samolocie, wypłacił pien±dze z przeno¶nego bankomatu - i ruszył z kopyta z
powrotem do Polski.

 Elementarne. My¶lę, że bank przyjmie podobn± linię obrony (z dokładno¶ci±
do typu samolotu) ;)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-01-19 12:39:11
Autor: jureq
Dnia Wed, 19 Jan 2011 13:30:45 +0100, Rysio napisał(a):

Reklamacje zlozylem 30 minut po wyplaceniu kasy z bankomatu wiec nie
mnoglem byc z moja karta 800km od miejsca gdzie mieszkam.

Bank będzie argumentował, że nie zabezpieczyłeś odpowiednio PIN-u

Data: 2011-01-19 13:34:12
Autor: wiatrak

Użytkownik "Rysio" <onettodziwka@pot.pl> napisał w wiadomości news:ih6lhi$kb6$1news.onet.pl...

Reklamacje zlozylem 30 minut po wyplaceniu kasy z bankomatu wiec nie mnoglem byc z moja karta 800km od miejsca gdzie mieszkam.

Ale mógł być twój szwagier np. z udostepnionym przez ciebie PINem. Teoretycznie mozliwe?

Wiem, wiem......... nie masz szwagra.

wiatrak

Data: 2011-01-19 13:40:18
Autor: Rysio
W dniu 2011-01-19 13:34, wiatrak pisze:

[...]

I co mialby zrobic z tym PIN'em ? Nieznam bankomatu ktory wyplaca kase bez karty.  Karte zlozylem w PKO wraz z reklamacja.

Data: 2011-01-19 13:28:04
Autor: Olgierd
Dnia Wed, 19 Jan 2011 13:40:18 +0100, Rysio napisał(a):

I co mialby zrobic z tym PIN'em ? Nieznam bankomatu ktory wyplaca kase
bez karty.  Karte zlozylem w PKO wraz z reklamacja.

Brakuje jeszcze jednej informacji: jakiej karty użył złodziej? Zgubiłe¶/
dałe¶ sobie gwizdn±ć plastik, czy to była kopia?

--
:-) Olgierd
Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

Data: 2011-01-19 14:36:38
Autor: XYZ
On 19.01.2011 14:28, Olgierd wrote:
[...]

Tak i Rysio w banku, reklamuj±c transakcję, oddał własnoręcznie wykonan± kopię karty...

Data: 2011-01-19 15:08:38
Autor: XYZ
On 19.01.2011 14:58, Rysio wrote:
[...]

Miałe¶ kopię i oddałe¶ kopię? Nie swój oryginalny plastki?! /To było do Olgierda, który najwyraĽniej nie przeczytał ze zrozumieniem zacytowanego fragmentu./

Tak i PIN
W jaki sposób mogłe¶ oddać PIN!? Jeżeli miał jak±kolwiek materialn± formę, to moim zdanie bardzo Ľle zrobiłe¶, znacznie trudniej będzie Ci teraz udowodnić, że osoby postronne nie miały do niego dostępu. Tak zawsze mógłby¶ twierdzić, że masz go tylko w głowie. Zreszt± nie wiem, czy na tych kopertach z PIN-em nie jest napisane, żeby je zniszczyć.

Data: 2011-01-19 13:46:30
Autor: wiatrak

Użytkownik "Rysio" <onettodziwka@pot.pl> napisał w wiadomości news:ih6m3f$lql$1news.onet.pl...

I co mialby zrobic z tym PIN'em ? >