Kradziez z konta i reklamacja ??

Data: 2011-01-19 14:31:15
Autor: xbartx
Kradziez z konta i reklamacja ??
Dnia Wed, 19 Jan 2011 12:54:11 +0100, Rysio napisał(a):

Jakas menda rumunska ograbila mi konto z 10kzl. Pociagneli z bankomatu w
monachium zablokowalem karte i zlozylem reklamacje.

Pytanie czy jest szansa ze odzyskam te pieniadze ?

Szansa zawsze jest.
Na następny raz dobra rada aby założyć sobie konto z kartą służące tylko do wypłat. Trzymać tam te 100-500 pln czy ile tam potrzeba. Nie będzie takiego stresu jak się przytrafi coś takiego. Jak widać takie sytuacje to nie tylko w tv albo filmach się zdarzają ;)

PS A ktoś ostatnio narzekał, że mu w PKO BP przelewu nie chcą zrobić na 40k pln a tu jednego dnia pociągnęli tyle z bankomatu.

--
xbartx

Data: 2011-01-19 16:08:25
Autor: Rysio
W dniu 2011-01-19 15:31, xbartx pisze:
[...]

nie tylko w tv albo filmach siÄ™ zdarzajÄ… ;)

PS A ktoś ostatnio narzekał, że mu w PKO BP przelewu nie chcą zrobić na
40k pln a tu jednego dnia pociągnęli tyle z bankomatu.

Niechcialbym nic mowic ale w ING mialem konto bez limitu i mozna bylo pociagnac duuzo wiecej.

Data: 2011-01-19 16:25:19
Autor: MarekZ
Użytkownik "Rysio" <onettodziwka@pot.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ih6up5$pdc$1@news.onet.pl...

[...]

To naprawdę dobrze, że nie chcesz nic mówić, ponieważ w ofercie ING nie istniało i nie istnieje takie "konto bez limitu", tzn. z podpiętą kartą debetową bez ustalonego limitu dziennego na transakcje gotówkowe.

Data: 2011-01-19 16:37:03
Autor: Rysio
W dniu 2011-01-19 16:25, MarekZ pisze:
[...]

Nie wiem jak teraz ale 4 lata temu na koncie firmowym jedyny limit jaki mialem to max 5kzl jednorazowo, wybierajac po 5kzl moglem wybrac wszystko co bylo na koncie w ciagu kilkunastu minut. Niestety musialem rozstac sie z tym bankiem poniewaz bez zadnego powodu cofneli mi limit kredytowy.

Data: 2011-01-19 16:51:36
Autor: MarekZ
Użytkownik "Rysio" <onettodziwka@pot.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ih70es$vj1$1@news.onet.pl...

[...]

Aha. I próbowałeś tak? Kilka(naście) razy po 5k jednorazowo w bankomacie? Czy tylko uważasz, że tak by to wyglądało?

Data: 2011-01-19 17:00:13
Autor: Rysio
W dniu 2011-01-19 16:51, MarekZ pisze:
[...]

Tak wybieralem np 20kzl i wiecej  bo akurat musialem zaplacic za towar a kolojka do okienka byla duza.

Data: 2011-01-19 17:05:30
Autor: Rysio
W dniu 2011-01-19 17:02, MarekZ pisze:
[...]

Tak w bankomacie ING

Data: 2011-01-19 17:10:19
Autor: MarekZ
Użytkownik "Rysio" <onettodziwka@pot.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ih7246$5e7$1@news.onet.pl...

Tak wybieralem np 20kzl i wiecej bo akurat musialem zaplacic za towar
a kolojka do okienka byla duza.

W bankomacie ING?

Tak w bankomacie ING

No to nie wiem jak to robiłeś, żeby na raz wypłacić 5k, bo bankomaty ING odkąd pamiętam w większości mają ograniczenie do 20 banknotów na pojedynczą transakcję, a niektóre rzadziej spotykane konstrukcje do 40 banknotów. Dwusetek w ingowych bankomatach nie ma. Ale w sumie ja się nie znam. Nieważne, może i tak się dało. :)

Data: 2011-01-19 17:23:59
Autor: Michal Tyrala
On Wed, 19 Jan 2011 17:10:19 +0100, MarekZ wrote:
 Dwusetek w ingowych bankomatach nie ma.

Teraz moze nie, kiedys na 100% byly. I to jakas zlosliwosc w tych
bankomatach byla -- 5500zl na okna dostlalem w 50kach, a jak chcialem
miec cokolwiek na zakupy, to najmniejszy nominal to bylo wlasnie 200zl
-- jak mnie polubila pani w sklepiku osiedlowym to mowic nie musze ;)

PS. Cos ponad 10kzl (zakup samochodu) wyjmowalem w okolicach 2003r
chyba, karta ING, bankomat ING.
--
Micha³

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2011-01-19 17:26:43
Autor: Rysio
W dniu 2011-01-19 17:10, MarekZ pisze:
[...]

Wiesz co moze faktycznie byla to mniejsza kwota w koncu to juz 4 lata minely od rozwodu i moglem sie pomylic.

Data: 2011-01-19 17:47:33
Autor: brum
[OT]Re: Kradziez z konta i reklamacja ??
Niestety musialem rozstac sie z tym bankiem poniewaz bez zadnego powodu cofneli mi limit kredytowy.

powod byl, tylko go nie znasz

Data: 2011-01-19 23:06:55
Autor: ±æê³ñ󶼿
Kradziez z konta i reklamacja ??
G³ówny powód: dupa kierownika mia³a wczoraj ciotkê.

-- -- -

Data: 2011-01-19 21:56:35
Autor: xbartx
Dnia Wed, 19 Jan 2011 16:08:25 +0100, Rysio napisał(a):

Niechcialbym nic mowic ale w ING mialem konto bez limitu i mozna bylo
pociagnac duuzo wiecej.

To akurat nie jest problem, bo w większości banków można sobie te limity definiować z poziomu www. Jednak jak już nie raz było na grupie w PKO BP na początku to limit dzienny jest jakiś śmiesznie mały typu 300 czy 500 pln.

Kradziez z konta i reklamacja ??