Kradzie? zdj?cia

Data: 2011-02-28 07:25:54
Autor: Adam Wysoczanski
Kradzie? zdj?cia
Dzisiaj na stronie:
http://www.frogdivers.pl/
znalazłem zdjęcie nurka rebreatherowego, które zostało użyte bez mojej
zgody. To chyba kradzież. Mam nadzieję, że team frogdivers odezwie się
do mnie.
Pozdrawiam

Adam Wysoczanski
Instructor Trainer TDI/SDI

Centrum Nurkowe
DIVING EXTREME
ul. Suchy Las 23,
02-495 Warszawa,
tel. kom. +48 501 622 545
Fax.+48 22 6621469
e-mail:  info@divingextreme.pl,
 www.divingextreme.pl

Data: 2011-02-28 18:22:18
Autor: mk16
Kradzie? zdj?cia
zgody. To chyba kradzież. Mam nadzieję, że team frogdivers odezwie się

po czym sądzisz że to Twoje zdjencie?

jk

Data: 2011-02-28 09:39:24
Autor: Adam Wysoczanski
Kradzie? zdj?cia
On 28 Lut, 18:22, "mk16" <mk16_frompol...@wp.pl> wrote:
>zgody. To chyba kradzie . Mam nadziej , e team frogdivers odezwie si

po czym s dzisz e to Twoje zdjencie?

jk

Zapraszam na moją stronę www.divingextreme.pl,
zdjęcie wykonane w 2006 na wraku Togo w okolicach Cavalaire.
Czy to wystarczy?

Data: 2011-02-28 09:43:00
Autor: Adam Wysoczanski
Kradzie? zdj?cia

Zapraszam na moją stronę http://www.divingextreme.pl/,

e-mail:  i...@divingextreme.pl,
 www.divingextreme.pl

Data: 2011-02-28 18:55:04
Autor: mk16
Kradzie? zdj?cia
Zapraszam na moją stronę http://www.divingextreme.pl/,

jako prawik powiem z doświadczenia że pojawia się pytanie o substację (kto od kogo per se)

jk

Data: 2011-02-28 10:06:31
Autor: Adam Wysoczanski
Kradzie? zdj?cia
On 28 Lut, 18:55, "mk16" <mk16_frompol...@wp.pl> wrote:
>Zapraszam na moj stronhttp://www.divingextreme.pl/,

jako prawik powiem z do wiadczenia e pojawia si pytanie o substacj (kto
od kogo per se)

jk

A jako prawnik prawnik zastanawiam, czy nie spałeś na zajęciach:)
Na szczęście nie ty będziesz to oceniał.
Ja mam już stronę zabezpieczoną notarialnie i poszukuję kontaktu
telefonicznego do Tomasza Pawęska, prawdopodobnie właściciela strony.

 http://www.divingextreme.pl/

Data: 2011-02-28 12:54:07
Autor: Pszemol
Kradzie? zdj?cia
"Adam Wysoczanski" <divingextreme@gmail.com> wrote in message news:61444e85-c592-4c24-b1a7-220482176a13hd10g2000vbb.googlegroups.com...
Ja mam już stronę zabezpieczoną notarialnie

Z ciekawości zapytam - na czym polega, z technicznego punktu
widzenia, "zabezpieczenie strony notarialnie"? Czy notariusz
coś obejrzał i podpisał, przybił pieczątkę? Czy może zrobiliście
wydruk strony na papierze? A może jakąś kopię archiwalną
na dysku twardym? Na czym to polega?

Data: 2011-02-28 11:14:39
Autor: Adam Wysoczanski
Kradzie? zdj?cia
On 28 Lut, 19:54, "Pszemol" <Psze...@PolBox.com> wrote:
"Adam Wysoczanski" <divingextr...@gmail.com> wrote in message

> Ja mam ju stron zabezpieczon notarialnie

Z ciekawo ci zapytam - na czym polega, z technicznego punktu
widzenia, "zabezpieczenie strony notarialnie"? Czy notariusz
co obejrza i podpisa , przybi piecz tk ? Czy mo e zrobili cie
wydruk strony na papierze? A mo e jak kopi archiwaln
na dysku twardym? Na czym to polega?

Tomasz Pawęska nawiązał ze mną kontakt, zawiesił działanie strony.
Myślę, że się dogadamy.
Jestem prawnikiem, ale nie udzielam porad prawnych. Poniżej lista
notariuszy w Warszawie :) :
http://www.notariusze.pl/

Data: 2011-02-28 16:00:33
Autor: Pszemol
Kradzie? zdj?cia
"Adam Wysoczanski" <divingextreme@gmail.com> wrote in message news:17f21a5b-62f6-4b34-b794-f60b4f04d854e9g2000vbk.googlegroups.com...
Jestem prawnikiem, ale nie udzielam porad prawnych.

Nie pytałem o poradę prawną.
Chciałem zaspokoić swoją ciekawość.

Data: 2011-03-01 06:39:46
Autor: mk16
Kradzie? zdj?cia
Chciałem zaspokoić swoją ciekawość.

on po prostu nie wie....

jk

Data: 2011-03-02 08:32:53
Autor: Pszemol
Kradzie? zdj?cia
"mk16" <mk16_frompoland@wp.pl> wrote in message news:iki0r7$f7p$1news.onet.pl...
Chciałem zaspokoić swoją ciekawość.

on po prostu nie wie....

Podobnie jak Ty, bo inaczej napisałbyś na czym to polega.

Data: 2011-03-02 15:58:58
Autor: mk16
Kradzie? zdj?cia
Podobnie jak Ty, bo inaczej napisałbyś na czym to polega.

oh, ja wiem bo się znam i praktykuję. Pląbuje się dysk HDD

jk

Data: 2011-03-02 09:17:03
Autor: Pszemol
Kradzie? zdj?cia
"mk16" <mk16_frompoland@wp.pl> wrote in message news:ikllvj$gpm$1news.onet.pl...
Podobnie jak Ty, bo inaczej napisałbyś na czym to polega.

oh, ja wiem bo się znam i praktykuję. Pląbuje się dysk HDD

??? Co to za brednie?

Data: 2011-02-28 20:17:03
Autor: mk16
Kradzie? zdj?cia
Jestem prawnikiem, ale nie udzielam porad prawnych. Poniżej lista

członkiem palestry czy okończyłeś studia 4-letnioe?

jk

Data: 2011-02-28 19:33:51
Autor: mk16
Kradzie? zdj?cia
Ja mam już stronę zabezpieczoną notarialnie i poszukuję kontaktu

wystarczy wzucic godzine wcześniej i pobiec do notara (nie twierdzem że tak zrobiles)

D.Mroz

Data: 2011-02-28 19:46:33
Autor: Marek Fafka
Kradzie?? zdjÄ?cia
Okazuje się że kolina jest prawiczkiem. To wiele wyjaśnia. Może się zrzucimy po piątaku i mu zrobimy prezent?
mf