Kradzieże katalizatorów

Data: 2016-08-22 02:41:44
Autor: Dman666
Kradzieże katalizatorów
W dniu sobota, 20 sierpnia 2016 07:00:14 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
Jak tam u was z tym problemem?
Ja w ciągu ostatnich dwóch miesięcy 1 sztuka ukradziona, druga ze sladami podcinania...
Masakra.
Policja coś z tym robi?

Nie robi. W styczniu stracilem kata, zglosilem, po tygodniu (!!!) dostalem pismo o umorzeniu z powodu wiadomego.
Operacja nie zdziwila tlumikarzy, ktorzy znaja temat bo co chwila ktos na Harfowa przyjezdza z tym problemem.
Policjant spisujacy zeznanie powiedzial, ze mieli nagranie z monitoringu: jeden na czatach, drugi rzuca koc pod auto i elektrykiem odcina w ciagu niecalych 2 minut. W jednej komendzie maja srednio 3-4 zgloszenia w miesiacu (a ile jest nienotowanych to nie wiadomo). --
Dman-666

Data: 2016-08-22 13:08:32
Autor: Irokez
Kradzieże katalizatorów
W dniu 2016-08-22 o 11:41, Dman666 pisze:

[...]

A z których to tak prosto można w 2 minuty wytargać?
U mnie mam zespolony z kolektorem wydechowym pod maską.

--
Irokez

Data: 2016-08-22 17:08:02
Autor: Dman666
Kradzieże katalizatorów
W dniu poniedziałek, 22 sierpnia 2016 13:08:34 UTC+2 użytkownik Irokez napisał:

A z których to tak prosto można w 2 minuty wytargać?
U mnie mam zespolony z kolektorem wydechowym pod maską.
Bo masz "nowe" auto :-D
Problem dotyczy starych rupieci typu SGA, Vito, Transportery itp strucle z wysokim zawieszeniem.
--
Dman-666

Data: 2016-08-23 16:16:00
Autor: Axel
Kradzieże katalizatorów

Użytkownik "Dman666"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:d07435af-4f71-4cb6-a92c-0d5c22a25e47@googlegroups.com...

[...]

A tak BTW to Harfowa jeszcze działa? Czy mi się wydawało, że się zwinęli jakiś czas temu? Będę musiał zajrzeć któregoś dnia i sprawdzić..

--
Axel

Data: 2016-08-23 14:26:26
Autor: masti
Kradzieże katalizatorów
Axel wrote:

A tak BTW to Harfowa jeszcze działa? Czy mi się wydawało, że się zwinęli jakiś czas temu? Będę musiał zajrzeć któregoś dnia i sprawdzić..

Nie, Harfowa się zwinęła i przeniosła bo na ich miejscu już nowe bloki
stoją.

Data: 2016-08-23 22:21:42
Autor: Axel
Kradzieże katalizatorów
Użytkownik "masti"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:nphmei$uad$1@dont-email.me...

Axel wrote:

[...]

Blok. Sprawdziłem wracając do domu :-) Tak jak mi się wydawało - przenieśli się na 17. Stycznia (wisi tablica).

--
Axel

Data: 2016-08-23 14:45:12
Autor: Dman666
Kradzieże katalizatorów
W dniu wtorek, 23 sierpnia 2016 22:21:43 UTC+2 użytkownik Axel napisał:
> [...]

Blok. Sprawdziłem wracając do domu :-) Tak jak mi się wydawało - przenieśli się na 17. Stycznia (wisi tablica).

Ale dalej sa jako "tlumoki z Harfowej" ;-P
--
Dman-666

Data: 2016-08-24 08:26:21
Autor: Axel
Kradzieże katalizatorów
Użytkownik "Dman666"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:3f554a82-ccae-4d84-ba2e-9074254414f6@googlegroups.com...

[...]

Aaaa :-) Dobrze, że nie "brat tłumikarza z Sikorskiego" :-)
Moje problemy z tłumikami od dobrych kilku lat sprowadzają się do urwanych gumowych wieszaków :-) więce dawno u nich nie byłem.

--
Axel

Data: 2016-08-24 12:20:50
Autor: radekp@konto.pl
Kradzieże katalizatorów
Tue, 23 Aug 2016 22:21:42 +0200, w <npib8m$vgk$1@node2.news.atman.pl>, "Axel"
<nie.dla@spa.mu> napisał(-a):

17. Stycznia (wisi tablica).

W datach kropki się nie stawia w liczebnikach porządkowych :)

Data: 2016-08-24 14:20:58
Autor: Axel
Kradzieże katalizatorów

Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:q6tqrb9uiddffls169v1e6aaorhstmlrpf@4ax.com...

17. Stycznia (wisi tablica).

W datach kropki się nie stawia w liczebnikach porządkowych :)

To nie jest data, tylko nazwa ulicy ;-P

--
Axel

Data: 2016-08-24 22:13:51
Autor: radekp@konto.pl
Kradzieże katalizatorów
Wed, 24 Aug 2016 14:20:58 +0200, w <npk3fa$lsa$1@node1.news.atman.pl>, "Axel"
<nie.dla@spa.mu> napisał(-a):

> W datach kropki się nie stawia w liczebnikach porządkowych :)

To nie jest data, tylko nazwa ulicy ;-P

Nie szkodzi :)

Data: 2016-08-25 08:22:20
Autor: Axel
Kradzieże katalizatorów

Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:brvrrbhgsp5ar7lkqla90uqt4uvsip2ltv@4ax.com...

> W datach kropki się nie stawia w liczebnikach porządkowych :)

To nie jest data, tylko nazwa ulicy ;-P

Nie szkodzi :)

A poza tym - jak to się nie stawia? 17.01.1939? nie ma kropek? ;-P

EOT

--
Axel

Data: 2016-08-23 20:53:32
Autor: J.F.
Kradzieże katalizatorów
[...]

Ale czym "elektrykiem" ?
Pila czy szlifierka to IMO straszny halas robia ...

W jednej komendzie maja srednio 3-4 zgloszenia w miesiacu (a ile jest
nienotowanych to nie wiadomo).

Nie jest to znow tak duzo - jedna robota na tydzien, ktos sie nie
przemecza.

J.

Data: 2016-08-23 14:47:17
Autor: Dman666
Kradzieże katalizatorów
W dniu wtorek, 23 sierpnia 2016 20:58:58 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

Ale czym "elektrykiem" ?
Pila czy szlifierka to IMO straszny halas robia ...

Szlifierka akumulatorowa.
>W jednej komendzie maja srednio 3-4 zgloszenia w miesiacu (a ile jest
>nienotowanych to nie wiadomo).

Nie jest to znow tak duzo - jedna robota na tydzien, ktos sie nie
przemecza.

Policja na pewno.
--
Dman-666