[waw]Kradzieże rowerów w Waw - program TVN WWA

Data: 2010-03-12 10:48:47
Autor: Rafał Muszczynko
[waw]Kradzieże rowerów w Waw - program TVN WWA
Cześć

TVN Warszawa będzie robiło program o kradzieżach rowerów. Szukają osób, którym
skradziono rower (lub rowery) i które będą chciały o tym opowiedzieć parę słów
(gdzie, jak, kiedy itp). Osoby muszą być z rejonu Warszawy, bo i TV jest
warszawska. Jakby ktoś spełniał warunki i miał chęć wystąpić w TV, to Redaktor
prosi o kontakt (namiar na dole).

Dodatkowo poszukują info w temacie miejsc częstych kradzieży rowerów. Ja
wyliczyłem Im dwa znane mi miejsca, pojawiające się regularnie na Preclu: CH
Wileńska i okolice pomiędzy stacją metra Kabaty i laskiem kabackim. Ale jakby
ktoś znał inne, albo miał chęć zweryfikować to też jest prośba by to zrobić.

Namiar na Redantora z TNV, który zajmuje się tematem:
516 444 054 - Hubert Maruszkin

--

[waw]Kradzieże rowerów w Waw - program TVN WWA