Kradziony iPhone SE

Data: 2017-03-19 15:38:42
Autor: JoteR
Kradziony iPhone SE
"Pszemol" napisał:

Gostek jest mi nieznany, oferta z grupy dyskusyjnej dla narciarzy, no i nie
chciałbym umoczyć kupując kradziony przedmiot.

Bardziej bym się martwił o to, czy ruszy w twojej macierzystej sieci...
Ta północnoamerykańska polityka simlockowania Apple jest (a może to już czas przeszły?) jeszcze bardziej idiotyczna, niż polityka obecnego (nie)rządu w Polsce.

JoteR

Data: 2017-04-27 06:13:38
Autor: Pszemol
Kradziony iPhone SE
"JoteR" <usenet@interia.eu> wrote in message news:58ce97fc$0$15198$65785112news.neostrada.pl...
"Pszemol" napisał:

[...]

iPhone kupowany w Apple store nie ma SIMlocka.
Więc jak się gostek ogłasza że bez SIMlocka to brzmi wiarygodnie.
Ale warto sprawdzić wkładając innego SIMa i popatrzeć czy się zaloguje.

Kradziony iPhone SE