Kraina renderów

Data: 2017-06-19 21:26:26
Autor: Sebastian Biały
Kraina renderów
"Efektowność wizualizacji jest dowodem na to, jak wielki potencjał drzemie w polskich projektantach i inżynierach"

http://next.gazeta.pl/next/7,151003,21980962,zobacz-jak-bedzie-wygladal-polski-samochod-elektryczny.html#MTstream

Czy tylko ja mam wrażenie że tematem zajmują się głównie idioci nie mający pojecia co samochody mają w środku i jak działają?

"Konkurs ma pokazać jakiego samochodu chcą kierowcy w naszym kraju"

Czerwonego zapewne. Zielone są do dupy.

Data: 2017-06-19 21:32:09
Autor: J.F.
Kraina renderów
Użytkownik "Sebastian Biały"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:oi98h3$1ni$1@node2.news.atman.pl...
[...]

Klienta to nie interesuje, klient chce czerwony :-)

A biznes trzeba zaczac od klienta :-)

J.

Data: 2017-06-19 21:51:36
Autor: RadoslawF
Kraina renderów
[...]

A kto ma mieć takie pojęcie w przypadku elektryków ?
Poza przypadkowym projektantem który z zachodu przyjechał do rodziców
na urlop.

Pozdrawiam

Data: 2017-06-19 21:55:55
Autor: Sebastian Biały
Kraina renderów
On 6/19/2017 9:51 PM, RadoslawF wrote:
A kto ma mieć takie pojęcie w przypadku elektryków ?

Morawiecki obiecał. Przeciez nie wyssał tego z palca. Na pewno gdzieś chowają jakiś wielkich inzynierów, tylko czekają na sygnał aby się ujawnić.

Poza przypadkowym projektantem który z zachodu przyjechał do rodziców
na urlop.

A fe. Ma być patriotyczny. Czyli czerowny z białymi dodatkami. Reszta nie jest ważna, byle by jeździł na prąd z węgla (a na ten z wiatraków już nie).

Data: 2017-06-19 22:32:39
Autor: J.F.
Kraina renderów
Użytkownik "Sebastian Biały"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:oi9a8c$34d$1@node2.news.atman.pl...
[...]

W Ursusie pracuja.

Tylko najpierw trzeba aresztowac HGW, bo jak zacznie z Ursusa sciagac kary umowne za niedotrzymanie kontraktu, to bedzie lipa ..

[...]

Juz sie mowi, ze samochod bedzie z wsadem dewizowym, bo u naszych inzynierow posucha.

J.

Data: 2017-06-19 22:25:08
Autor: ToMasz
Kraina renderĂłw
"Konkurs ma pokazać jakiego samochodu chcą kierowcy w naszym kraju"
takiego który ma skuteczne ogrzewanie, klimę i jest w stanie przy minus 20° po 6 latach użytkowania pojechać przynajmniej 50km.

ToMasz

Data: 2017-06-20 01:37:32
Autor: Kaczin
Kraina renderów
[...]

A który projekt jest twój?

--
Kaczin

Data: 2017-06-20 21:51:19
Autor: Robert Wańkowski
Kraina renderów
Czy tylko ja mam wrażenie że tematem zajmują się głównie idioci nie mający pojecia co samochody mają w środku i jak działają?
Ale, że co? :-)
Do którego się nie zmieści silnik?

Robert

Data: 2017-06-19 21:57:37
Autor: Sebastian Biały
Kraina renderów
On 6/20/2017 9:51 PM, Robert Wańkowski wrote:
Do którego się nie zmieści silnik?

W przypadku kilku z nich można miec watpliwości gdzie się zmieści nie tylko silnik i bateria ale i pasażer.

http://konkurs.emobilitypoland.pl/#galeria

Data: 2017-06-21 21:56:17
Autor: Mateusz Bogusz
Kraina renderów

Ten najlepszy - http://konkurs.emobilitypoland.pl/wp-content/themes/ogate/img/galeria/13_BORN_ELECTRIC/1.jpg :-)

--
Pozdrawiam,
Mateusz Bogusz

Data: 2017-06-21 23:16:35
Autor: jerzu.xyz
Kraina renderów
On Wed, 21 Jun 2017 21:56:17 +0200, Mateusz Bogusz <mabakay@o2.pl>
wrote:

[...]

Prawie jak Multipla ;)

http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

Data: 2017-06-21 22:45:54
Autor: T.
Kraina renderów
[...]

Mam wrażenie, że ten konkurs został zorganizowany tylko po to, żeby ew. podrzucić jakieś pomysły zawodowym projektantom. Bo jesli przyjmuje się tylko rysunki wykonane w Paincie to patronem powinien być jakiś dom kultury albo przedszkole.
Ale w niektórych tych rysuneczkach czasami pojawiają się oryginalne spojrzenia na karoserię (co ma się nijak do ewentualnej zawartości).
T.

Kraina renderów