Kraina renderów

Data: 2017-06-20 01:37:32
Autor: Kaczin
Kraina renderów
"Efektowność wizualizacji jest dowodem na to, jak wielki potencjał drzemie w polskich projektantach i inżynierach"

http://next.gazeta.pl/next/7,151003,21980962,zobacz-jak-bedzie-wygladal-polski-samochod-elektryczny.html#MTstream Czy tylko ja mam wrażenie że tematem zajmują się głównie idioci nie mający pojecia co samochody mają w środku i jak działają?

"Konkurs ma pokazać jakiego samochodu chcą kierowcy w naszym kraju"

Czerwonego zapewne. Zielone są do dupy.

A który projekt jest twój?

--
Kaczin