Kraina renderów

Data: 2017-06-21 22:45:54
Autor: T.
Kraina renderów
"Efektowność wizualizacji jest dowodem na to, jak wielki potencjał
drzemie w polskich projektantach i inżynierach"

http://next.gazeta.pl/next/7,151003,21980962,zobacz-jak-bedzie-wygladal-polski-samochod-elektryczny.html#MTstream

Czy tylko ja mam wrażenie że tematem zajmują się głównie idioci nie
mający pojecia co samochody mają w środku i jak działają?

"Konkurs ma pokazać jakiego samochodu chcą kierowcy w naszym kraju"

Czerwonego zapewne. Zielone są do dupy.

Mam wrażenie, że ten konkurs został zorganizowany tylko po to, żeby ew. podrzucić jakieś pomysły zawodowym projektantom. Bo jesli przyjmuje się tylko rysunki wykonane w Paincie to patronem powinien być jakiś dom kultury albo przedszkole.
Ale w niektórych tych rysuneczkach czasami pojawiają się oryginalne spojrzenia na karoserię (co ma się nijak do ewentualnej zawartości).
T.

Kraina renderów