Krajobraz POlodowcowy...

Data: 2016-10-27 20:23:46
Autor: Ikselka
Krajobraz POlodowcowy...
Data: 2016-10-28 03:48:31
Autor: Tomasz Chmielewski
Krajobraz POlodowcowy...
On 10/28/2016 03:23 AM, Ikselka wrote:
http://www.tvp.info/27471399/bajonskie-dotacje-dla-fundacji-j-stepnia-grozby-pod-adresem-internauty-ktory-ujawnil-sprawe

Przypomnę, bo do pisiorków nie dociera że srają w swoje gniazdo:

> Stępień to stary koleś Lecha
> Kaczyńskiego, Jarosława Kaczyńskiego, Adama Glapińskiego i innej
> czołówki dzisiejszego PiS; kandydat z ramienia Porozumienia
> Obywatelskiego Centrum, gdzie razem należeli.

To jest też dobre:

     4 listopada 2006 prezydent RP Lech Kaczyński powołał Jerzego
     Stępnia na stanowisko prezesa TK, funkcję tę objął 6 listopada
     2006 (był pierwszym prezesem tej instytucji bez tytułu
     naukowego profesora).

Jak widać już wtedy pisiorki powoływały na wysokie stanowiska ludzi bez
kompetencji.

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2016-10-27 23:05:25
Autor: Ikselka
Krajobraz POlodowcowy...
Dnia Fri, 28 Oct 2016 03:48:31 +0900, Tomasz Chmielewski napisał(a):

Przypomnę, bo do pisiorków nie dociera że srają w swoje gniazdo:

Kto to jest "pisiorek"?

Data: 2016-10-28 09:16:28
Autor: Pajdak
Krajobraz POlodowcowy...
Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:wg8q9jviuk9y$.7t2luyxrbeeq.dlg40tude.net...
Dnia Fri, 28 Oct 2016 03:48:31 +0900, Tomasz Chmielewski napisał(a):

Przypomnę, bo do pisiorków nie dociera że srają w swoje gniazdo:

Kto to jest "pisiorek"?

Taki chujobab jak ty.

--
Lepudruk

Data: 2016-10-28 10:02:10
Autor: Tomasz Chmielewski
Krajobraz POlodowcowy...
On 10/28/2016 06:05 AM, Ikselka wrote:
Dnia Fri, 28 Oct 2016 03:48:31 +0900, Tomasz Chmielewski napisał(a):

Przypomnę, bo do pisiorków nie dociera że srają w swoje gniazdo:

O jak pięknie ci się wycięło samoosranie :))

Kto to jest "pisiorek"?

https://dobryslownik.pl/slowo/pisiorek/217087/5/110428/

Definicja

pisiorek to potocznie penis
Słownik synonimów
tożsame znaczeniowo (zastępcze słowa)

penis
bardzo potocznie: dzida; fujara; kapucyn; koń; laska; maczuga; pała; pisior; ptak; pyta; wacek
eufemistycznie: mały
książkowo: fallus
nieco potocznie: członek; siusiak
potocznie: fajfus; fujarka; interes; korzeń; kuśka; ptaszek; siurek

A jak dalej nie kojarzysz - to jeden z tych:

http://www.andrzejrysuje.pl/pisiorek/

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2016-10-28 01:57:05
Autor: franciszek.wenerski1
Krajobraz POlodowcowy...
użytkownik Tomasz Chmielewski napisał:

[...]

Półprawda czyli GWno prawda jak to u pajdaka.

A to jeszcze lepsze:
Prezesa powołuje Prezydent Rzeczypospolitej spośród dwóch kandydatów przedstawionych na każde stanowisko przez Zgromadzenie Ogólne, które tworzą sędziowie trybunału.

Czyli sami się wybrali, a Kaczor musiał tylko przyklepać tak jak z zaprzysiężeniem.

Nie bój żaby, PISiorstwo wychujało Rzepcia i teraz prezesem
będzie osoba z najdłuższym stażem:)

Data: 2016-10-28 04:11:43
Autor: franciszek.wenerski1
Krajobraz POlodowcowy...
użytkownik Tomasz Chmielewski napisał:

Chcesz powiedzieć, że Lech Kaczyński przyklepał na stanowisko TK swojego
kolesia z Porozumienia Centrum, bo był bezideowym "prezydętem", czy że
Duda łamie Konstytucję, bo nie chce powołać wybranych sędziów TK?

Jeżeli Kaczor rzeczywiście popierał Stępnia, to tak.
Teraz powinni mieś żale tylko do siebie.

Data: 2016-10-28 21:27:06
Autor: Tomasz Chmielewski
Krajobraz POlodowcowy...
On 10/28/2016 08:11 PM, franciszek.wenerski1@gmail.com wrote:
[...]

Myślisz, że Kaczor rzeczywiście to Stępnia nie popierał, ale ktoś mu przyłożył lufę pistoletu do głowy, więc opierając się jak mógł, powołał starego kolesia z PC na stanowisko prezesa TK?

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2016-10-28 18:54:44
Autor: Tomasz Chmielewski
Krajobraz POlodowcowy...
On 10/28/2016 05:57 PM, franciszek.wenerski1@gmail.com wrote:
[...]

Buahaha, kolejny pisiorek dalej się tapla we własnym gównie i czerpie z
tego przyjemność.

Oczywiście możesz się z faktami nie zgadzać, i z tym, że 4 listopada
2006 władzę w Polsce sprawował PiS.

A prawicowe gazety w listopadzie 2006 piały z zachwytu, że "nasz
człowiek", przyjaciel Kaczyńskich już od czasów PC, został prezesem
Trybunału.

Kiedy Stępień zaczął swoją karierę w Trybunale? Został tam powołany w
roku 1999, przez rząd AWS, do którego należało Porozumienie Centrum,
Lech Kaczyński (jako szyszka - póżniejszy Minister Sprawiedliwości),
Ryszard Czarnecki, i większość obecnej "śmietanki" PiS.

Kaczyński powołując Stępnia na prezesa TK dodał:

     - Trybunał Konstytucyjny był, jest i będzie organem władzy
     całkowicie niezależnym - powiedział w sobotę w Warszawie prezydent
     Lech Kaczyński na uroczystości powołania nowego prezesa TK.

     Prezydent zaznaczył, że Trybunał ma olbrzymią władzę, a jego
     sędziowie są w praktyce nieodwoływalni przed końcem kadencji.
     Wyraził przekonanie, że powołany Trybunał pozostanie całkowicie
     niezależny.

[...]

Bo możliwe jest tylko jedno, lub drugie.

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2016-10-28 10:23:42
Autor: 61% procent czytelnikow faktu glosuje na jarkacza
Krajobraz POlodowcowy...
http://www.tvp.info/27471399/bajonskie-dotacje-dla-fundacji-j-stepnia-grozby-pod-adresem-internauty-ktory-ujawnil-sprawe

http://static.wirtualnemedia.pl/media/images/2013/images/podsumowanie_10_10_2016_16_10_2016_wykres_16-49(1).png

Czy tylko mnie bawi fakt, że w grupie 16-49 TVP ABC wygrywa z TVP INFO? :D :D

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2016-11-13 19:42:42
Autor: Dark ice
Krajobraz POlodowcowy...

Uzytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:ctsyx9cr12n0.ka8skk2t8ji2.dlg40tude.net...
http://www.tvp.info/27471399/bajonskie-dotacje-dla-fundacji-j-stepnia-grozby-pod-adresem-internauty-ktory-ujawnil-sprawe

Czyzby dostal 26 mln? Wiecej? No to przebil Rydzyka!

--
Lepudruk

Data: 2016-11-14 09:48:06
Autor: Tomasz Chmielewski
Krajobraz POlodowcowy...
On 11/14/2016 03:42 AM, Dark ice wrote:

[...]

Wiadomo, jako koleś Kaczyńskich dostał miliony.

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Krajobraz POlodowcowy...