"Kraju Polan powstań z kolan"

Data: 2009-12-17 08:23:26
Autor: jerzyn
"Kraju Polan powstań z kolan"

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:c8ax2roa5rur.s9dq8c8d68d0.dlg40tude.net...

Kończąc wczorajszą debatę, dyrektor XIV LO Marek Łaźniak uznał sprawę
obecności krzyży w swojej szkole za zamkniętą. I jeszcze raz powtórzył: -
Obowiązuje mnie rozporządzenie ministra edukacji z 1992 roku, zgodnie z
którym nie mam prawa zdejmować krzyży ze ścian.

O, Panie, któryś jest na niebie,
Wyciągnij sprawiedliwą dłoń!
Wołamy z cudzych stron do Ciebie
O polski dach i polską skroń.

 (refren)
O, Boże, skrusz P.O.
Co hańbi kraj,
Znów wolna Polskę nam
Powrócić daj!
By stał się twierdzą nowej siły
Nasz dom, nasz kraj.

O, usłysz, Panie skargi nasze,
O, usłysz nasz tułaczy śpiew!
Znad Warty, Wisły, Sanu, Bugu
Męczeńska do Cię woła krew!

Data: 2009-12-17 08:35:16
Autor: jan paszek
jerzyn <dobieszczyn@poczta.fm> napisał(a):

> [...]
> Obowiązuje mnie rozporządzenie ministra edukacji z 1992 roku, zgodnie z
> którym nie mam prawa zdejmować krzyży ze ścian.

tak ciemnogrodzie jakiego jeszcze świat nie widział polska państwem wyznaniowym -należy ja usnąć z UNII ,jak państwo niedemotyczne -i oddajcie Kasę JAK UKRADLI UNII-tak lepiej przyjąć  TURCJĘ-polska od 966 roku to  państwo kościelne!!!

--

"Kraju Polan powstań z kolan"