Krak??w - gdzie parkowaÄ?

Data: 2011-02-07 08:48:40
Autor: Yogi\(n\)
Krak??w - gdzie parkowaÄ?
Użytkownik "Xiant" <xiant@poczta.nospam.onet.pl> napisał w wiadomości news:iio74r$kq4$1news.onet.pl...
Witam

Gdzie w Krakowie, w Sobote ok 13:00 moge zostawić auto w centrum ? Mam namiary na parkingi na ulicy św. Gertrudy 6 i na Placu Wszystkich Świętych 3, oba płatne z tego co wiem ale czy tam bedą miejsca o tej godzine w Sobote ? Mozecie cos podpowiedziec ? Jade czasowo "na styk" i nie dam rady szukac czegos innego, dostac sie musze na Rynek Główny.

Ja zawsze parkuję w okolicach Żaczka/Jagiellonki. W sobotę nie powinno być problemu z miejscem.

--
Yogi(n)
http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasiukiewicz412010.jpg

Krak??w - gdzie parkowaÄ?