Krak贸w - rondo JPII,Al Pokoju.

Data: 2015-05-10 21:49:15
Autor: yabba
Krak贸w - rondo JPII,Al Pokoju.
U偶ytkownik "WildS" <falcon@nightfall.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:slrnmkqn3q.c15.falconmakigai.org...
Aktualnie to Krakowskie rondo jest u mnie na topie najgorzej oznaczonych miejsc.

https://goo.gl/maps/0Uu4X

Patrz膮c na map臋, jecha艂em 'z g贸ry', z Bie艅czyka i chcia艂em skr臋ci膰 w
lewo w Jana Paw艂a II. Rondo w totalnej przebudowie. Znaki pionowe
pokre艣lone, myl膮ce, poziome to mieszanka bia艂ych linii, wytartych
bia艂ych linii, 偶贸艂tych linii i pokre艣lonych 偶贸艂tych linii....

Pas do skr臋tu w lewo najpierw 'zamkni臋ty', potem na rondzie ju偶 jest,
niby jestem na rondzie a tu mi z prawej bez hamowania co najmniej 50km/h
ludzie przed mask膮 na nie wje偶d偶aj膮. Do tego na domieszk臋 tramwaje.
Droga w lewo zamkni臋ta.
Jecha艂em tirem - czyli oko艂o 17m d艂ugi z naczep膮.
W efekcie zawr贸ci艂em na rondzie i zatrzyma艂em si臋 przy zatoczce
autobusowej bo akurat policja dokumentowa艂a jak膮艣 st艂uczk臋.

Podobne atrakcje by艂y jak robili wiadukty nad rondem Starzy艅skiego w Warszawie. Pas oznaczony najbardziej 艣wie偶膮 z贸艂t膮 lini膮 wyprowadzi艂 mnie na rusztowanie.

Pytam si臋 - jak tu si臋 skr臋ca w JP2 albo jak to objecha膰. Pani policjant
mi m贸wi, 偶e ona nie ma poj臋cia bo tu si臋 ci膮gle co艣 zmienia. Jej kolega
mi u艣wiadomi艂, 偶e w lewo skr臋ca si臋 w nitk臋 "pod pr膮d" bo faktycznie
przekre艣lony znak zakazu wjazdu. Tyle, 偶e nawet autobus nie da rady z
prawego pasa tego zrobi膰 bo jest k膮t 90 stopni po prostu. Nawet mi nie
przysz艂o do g艂owy, 偶e tam si臋 skr臋ca. Wrzuci艂em prawy migacz do zjazdu z
ronda ("na wprost") i nagle mi przed mask臋 ludzie wyjechali z prawej bo
my艣leli, ze chyba po przystanku i chyba latarni ten zakr臋t tirem mam
zamiar sci膮膰. Bez naczepy samym koniem bym si臋 mo偶e zmie艣ci艂...

Oznaczenia do bani, Policja narzeka, 偶e du偶o st艂uczek a ludzie je偶d偶膮 na
pami臋膰. Jeden wielki chaos z osob贸wkami jad膮cymi na pa艂臋 pod tira.

No tak, oni s膮 tylko od wystawiania mandat贸w. Ale 偶eby dobra膰 si臋 do Miejskiego In偶yniera Ruchu za zagro偶enie bezpiecze艅stwa to ju偶 za trudne.

--
Pozdrawiam,

yabba

Krak贸w - rondo JPII,Al Pokoju.