Kraków - Berlin Oceanarium

Data: 2013-02-21 23:49:48
Autor: matka milagros
Kraków - Berlin Oceanarium
Czesc, moze ktos z Was ma doswiadczenie w tym temacie.
Jako ze ostatnio u Niemcow bylem ze szkolna wycieczka (25 lat temu) nie wiem jak jest z podrozowaniem u nich i oplatami.
Chce dojechac do Oceanarium w Berlinie i nie wiem czy zeby wjechac do Niemiec musze wykupic jakies winietki. Czy po drodze bede mial jakas autostrade (po stronie niemieckiej)?
MOze ktos byl w tym Oceanarium i ma jakies spostrzezenia/ostrzezenia?

Data: 2013-02-22 09:48:23
Autor: omega_fan
KrakĂłw - Berlin Oceanarium
On 02/22/2013 08:49 AM, matka milagros wrote:

[...]

Ja mam takie spostrzezenie, ze slabe jest to oceanarium. Serio.

Co do dojazdu to nie umiesz mapy uzyc?
Autostrada A4 -> A18 do granicy, dalej A15 -> A13 i do Berlina.

Jeżeli chcesz wjeżdżać autem do centrum, poczytaj:
http://www.stadtentwicklung.berlin.de/umwelt/luftqualitaet/de/luftreinhalteplan/download/touristeninfo_pl.pdf

Data: 2013-02-23 13:11:58
Autor: Adam Płaszczyca
Kraków - Berlin Oceanarium
Dnia Thu, 21 Feb 2013 23:49:48 -0800 (PST), matka milagros napisał(a):

[...]

Opłaty tylko po polskiej stronie (Krk-Katowice, zdzierstwo +
Gliwice-Wrocław 16,20zł). Poza tym uwazaj na strefy w Berlinie, lepiej zaparkować gdzieś na obrzeżach
i dojechac zbiorkomem. --
  ___/ /_  ___    Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Kęszyca Leśna

Kraków - Berlin Oceanarium