Kraków - Bydgoszcz

Data: 2013-02-19 01:17:28
Autor: Maciek
Kraków - Bydgoszcz

Jaka droga najlepiej jechac z Krakowa dp Bydgoszczy - przez Czestochowe,
Lodz i Wloclawek, czy Katowice, Wroclaw, Poznan, Gniezno?

Bede jechal w dzien roboczy kolo poludnia.

Jakies remonty, utrudnienia?

Czy moze jest to tak upierdliwa trasa, ze lepiej tluc sie 9 godzin
pociagiem...?

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2013-02-19 07:55:58
Autor: J.F.
Kraków - Bydgoszcz
Dnia Tue, 19 Feb 2013 01:17:28 +0100, Maciek napisał(a):
Jaka droga najlepiej jechac z Krakowa dp Bydgoszczy - przez Czestochowe,
Lodz i Wloclawek, czy Katowice, Wroclaw, Poznan, Gniezno?

Wroclaw sie teraz przejezdza pieknie, ale Poznan w szczycie nie.
Co prawda mozna przez Milicz-Jarocin-Wrzesnie, albo przez Ostrow-Konin, ale
to tylko nadkladanie drogi. Jedz przez Czestochowe.

J.

Data: 2013-02-19 08:48:28
Autor: LEPEK
Kraków - Bydgoszcz
W dniu 2013-02-19 07:55, J.F. pisze:

Wroclaw sie teraz przejezdza pieknie, ale Poznan w szczycie nie.

Ale do Poznania to by nie wjeżdżał przecież. Wrocław z resztą też obwodnicą, ale...

Jedz przez Czestochowe.

Dokładnie. Do Katowic autostrada, do Łodzi dwupasmówka (część jako autostrada), potem tylko przebić się przez Łódź i ze Strykowa do Kowala znów autostrada, a potem Włocławek - Toruń - Bydgoszcz. Lepsze to, niż droga Wrocław - Poznań (obojętnie którędy) i potem Gniezno - Bydgoszcz.

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2013-02-19 23:53:03
Autor: jk
Kraków - Bydgoszcz

[...]

Nie wiem do jakiego miejsca w By-czy chcesz trafić ale aby nie przebijać się przez Toruń,
 to na węźle przed Toruniem skręcić w "10" i do BDG wjechać od południa

Data: 2013-02-23 12:49:34
Autor: Adam Płaszczyca
Kraków - Bydgoszcz
[...]

W sumie jedyne co, to bym omijał Łódź. Kiedys zrobiłem sobie przejazd lokalnymi drogami omijając wszystkie miasta
- średnia ok. 90km/h, do tego bez zmęczenia. --
     ___________ (R)
  ___/ /_  ___    Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Kęszyca Leśna

Data: 2013-02-23 13:04:28
Autor: J.F.
Kraków - Bydgoszcz
Dnia Sat, 23 Feb 2013 12:49:34 +0100, Adam Płaszczyca napisał(a):
[...]

Objechac kiedys (przed oddaniem AOW) Wroclaw lokalnymi drogami ze srednia
90 ? Oj, cos kolega przesadza, albo to nie byla Granada tylko np Mi-2 :-)

J.

Data: 2013-02-23 15:41:21
Autor: Adam Płaszczyca
Kraków - Bydgoszcz
Dnia Sat, 23 Feb 2013 13:04:28 +0100, J.F. napisał(a):

[...]

A gdzie tam przez Wrocław? Kraków - Pilica - Kłobuck i dalej bokami na
północ. Na DK1 wjechałem już za Włocławkiem :D

Data: 2013-02-23 16:45:06
Autor: Maciek
Kraków - Bydgoszcz
Dnia Sat, 23 Feb 2013 15:41:21 +0100, Adam Płaszczyca napisał(a):

A gdzie tam przez Wrocław? Kraków - Pilica - Kłobuck i dalej bokami na
północ. Na DK1 wjechałem już za Włocławkiem :D

Ile tirow na trasie?

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2013-02-24 13:35:48
Autor: speedcarsik
Kraków - Bydgoszcz
Najlepiej przez łódz

Data: 2013-02-26 10:40:08
Autor: J.F
Kraków - Bydgoszcz
Użytkownik "Maciek"  napisał w wiadomości
[...]

Skoro taka srednia, to widac malo.

Moze to taka droga, ja niestety twierdze ze trudno osiagnac srednia
90, a nawet 80 na "zwyklej krajowce", a na bocznych drogach tez,
szczegolnie jak sie ich nie zna ..

J.

Kraków - Bydgoszcz