Kraków. Dworzec - lotnisko

Data: 2010-08-02 14:56:30
Autor: =Marcos=
Kraków. Dworzec - lotnisko
Mam pytanie do ludzi z Krakowa. Da się jakoś bezproblemowo dostać z dworca głównego na lotnisko w Balicach? Ile mniej więcej trzeba czasu, żeby dostać się z dworca na lotnisko? Jedzie jakiś bezpośredni autobus?

Ja co prawda nie jestem z Krakowa, ale kilka razy dojeżdżałem i pociąg nie zawiódł. Jedzie jakieś 20 minut. Stacja (czyli wiata w polu) jest jakieś 500m od terminalu. Można dojść pieszo chodnikiem, albo darmowym autobusem kursującym między przystankiem kolejowym a terminalami.

--
Marcos
marek [AT] microstock . pl

http://www.przeloty.net <- tanie bilety lotnicze