Krakow - Jarocin

Data: 2009-07-11 21:27:18
Autor: Artur Miller
Krakow - Jarocin

"Adam Foton" <usun_literki_k_adamkfotok@gmailk.comk> wrote in message news:h3am4c$gbe$1inews.gazeta.pl...
Witam

W poniedzialek jade z Krakowa do Jarocina.
Targeo podpowiada, aby w Katowicach odbijac na Tarnowskie Gory i dalej przez Kluczbork, Kepno, Ostrow Wlkp, Pleszew (moze mnie przeklepia na jakie ferrari ;) i Jarocin. (330km, 5h12min)

DK11 na Śląsku to masakra. w zeszłym tygodniu straciłem tam mnośtwo czasu, bo wahadełka miały miejscami kilka km długości. gdyby nie mapa i lokalne dróżki to chyba stałbym tam do dzisiaj. zdecydowanie odradzam.

Ale rzut oka na mape i widac, ze A4 mozna dojechac do Wroclawia i pozniej przez Trzebnice i Krotoszyn. Jest dluzej (381km, 5h51min), pewnie czasowo przejazd przez Wroclaw opaznia, ale moze za to przez kawal drogi komfortowo ?

zawsze mozesz odbić przed Wrocławiem i objechać lokalnymi drogami. to chyba najrozsądniejsza opcja.

@

Krakow - Jarocin