Krak闚 - Jas這 po powodziach - kt鏎e drogi przejezdne?

Data: 2010-06-10 11:29:04
Autor: tod
Krak闚 - Jas這 po powodziach - kt鏎e drogi przejezdne?
Krak闚 - Jas這 po powodziach - kt鏎e drogi przejezdne?
Normalnie chyba z 4 zjezdzalbym w Pilznie na 74 ale czy tam jest droga przejezdna nie wiem

Data: 2010-06-10 12:05:57
Autor: Michal Jankowski
"tod" <tod@interia.pl> writes:

Krak闚 - Jas這 po powodziach - kt鏎e drogi przejezdne?
Normalnie chyba z 4 zjezdzalbym w Pilznie na 74 ale czy tam jest droga przejezdna nie wiem

73 (nie 74) jest nieprzejezdna. Oficjalny objazd przez Rzeszow -
Strzyzow.
Mozesz pojechac DW980/DW977 przez Tuchow, ale sa liczne podmycia,
zwezenia, ruch wahadlowy itp.

  MJ

Data: 2010-06-10 13:45:50
Autor:
Krak闚 - Jas這 po powodziach - kt鏎e drogi przejezdne?

U篡tkownik "Michal Jankowski" <michalj@fuw.edu.pl> napisa w wiadomo軼i
"tod" <tod@interia.pl> writes:

> [...]

Strzyzow.
Mozesz pojechac DW980/DW977 przez Tuchow, ale sa liczne podmycia,

a czy nie lepiej z Brzeska na Tymowa i tam do drogi 980?

Data: 2010-06-10 15:47:50
Autor: marjan
Krak籀w - Jaso po powodziach - kt籀r e drogi przejezdne?
W dniu 10.06.2010 11:29, tod pisze:
Krak籀w - Jas糧o po powodziach - kt籀re drogi przejezdne?
Normalnie chyba z 4 zjezdzalbym w Pilznie na 74 ale czy tam jest droga
przejezdna nie wiem

Ja czasem 髒eby omin korki na DK4 z Krakowa do Przemyla jad tras:
Krak籀w - Wieliczka - Gd籀w - apan籀w - Biecz - Jaso (i tam dalej do Przemyla).

Ostatnio t drog jechaem do Krakowa w niedziel. Nieprzejezdny by kr籀tki fragment DK28 midzy Bieczem i Jasem, ale bez problemu mo髒na objecha, i mostek w Bieczu, oczywicie r籀wnie髒 do objechania. Jak masz CB radio to Ci poprowadz bezproblemowo.

Zdecydowanie polecam tamt drog - mniejszy ruch, spokojniej si jedzie. I przyjemniej, s zakrty ;)

--
Pozdrawiam serdecznie,                       Fiat Punto mk1 '99
Mariusz [marjan] Morycz                Uniden 520 + President Indiana

Data: 2010-06-10 16:22:00
Autor: tod
Krak闚 - Jas這 po powodziach - kt鏎e drogi przejezdne?

U篡tkownik "marjan" <klero8.tk9@gmail.com> napisa w wiadomo軼i news:huqqe6$130$1news.agh.edu.pl...
W dniu 10.06.2010 11:29, tod pisze:
Krak闚 - Jas3o po powodziach - kt鏎e drogi przejezdne?
Normalnie chyba z 4 zjezdzalbym w Pilznie na 74 ale czy tam jest droga
przejezdna nie wiem

Ja czasem 瞠by omin望 korki na DK4 z Krakowa do Przemy郵a jad tras:
Krak闚 - Wieliczka - Gd闚 - ζpan闚 - Biecz - Jas這 (i tam dalej do Przemy郵a).

Ostatnio t drog jecha貫m do Krakowa w niedziel. Nieprzejezdny by kr鏒ki fragment DK28 mi璠zy Bieczem i Jas貫m, ale bez problemu mo積a objecha, i mostek w Bieczu, oczywi軼ie r闚nie do objechania. Jak masz CB radio to Ci poprowadz bezproblemowo.

Zdecydowanie polecam tamt drog - mniejszy ruch, spokojniej si jedzie. I przyjemniej, s zakr皻y ;)

To chyba od Tymowej tak jak pisa kolega piwnica@
Napisz cos wiecej o bjezdzie mostka w Bieczu i fragmentu DK 28

Data: 2010-06-10 20:02:56
Autor: marjan
W dniu 10.06.2010 16:22, tod pisze:
U聶ytkownik "marjan"<klero8.tk9@gmail.com>  napisa糧 w wiadomo繞ci
W dniu 10.06.2010 11:29, tod pisze:
Krak籀w - Jas3o po powodziach - kt籀re drogi przejezdne?
Normalnie chyba z 4 zjezdzalbym w Pilznie na 74 ale czy tam jest droga
przejezdna nie wiem

Ja czasem 聶eby omin簣疆 korki na DK4 z Krakowa do Przemy繞la jad礙 tras簣:
Krak籀w - Wieliczka - Gd籀w - 瞿apan籀w - Biecz - Jas糧o (i tam dalej do
Przemy繞la).

Ostatnio t簣 drog簣 jecha糧em do Krakowa w niedziel礙. Nieprzejezdny by糧
kr籀tki fragment DK28 mi礙dzy Bieczem i Jas糧em, ale bez problemu mo聶na
objecha疆, i mostek w Bieczu, oczywi繞cie r籀wnie聶 do objechania. Jak masz CB
radio to Ci礙 poprowadz簣 bezproblemowo.

Zdecydowanie polecam tamt簣 drog礙 - mniejszy ruch, spokojniej si礙 jedzie. I
przyjemniej, s簣 zakr礙ty ;)

To chyba od Tymowej tak jak pisa糧 kolega piwnica@
Napisz cos wiecej o bjezdzie mostka w Bieczu i fragmentu DK 28

Dokadnie, to ta droga:

http://maps.google.com/maps?f=d&source=s_d&saddr=Aleja+Adama+Mickiewicza&daddr=Trasa+966+to:Trasa+980+to:49.757015,21.225368+to:3+Maja&hl=pl&geocode=FVzw-wIdEAUwAQ%3BFXgF-QId1gM1AQ%3BFYSQ9wId3ERCAQ%3B%3BFQ7n9gIdfYlHAQ&mra=mi&mrcr=0,1&mrsp=3&sz=16&via=1,2&sll=49.756609,21.2255&sspn=0.006723,0.01929&ie=UTF8&ll=49.924704,20.846558&spn=0.85758,2.469177&z=9

skr籀cone: http://kut.as/1jl

W zaznaczonym punkcie "B" masz przejazd przez rzeczk. Jadc od Krakowa przed samym mostem, kt籀ry obecnie jest zamknity skrcasz w lewo i jedziesz wsk drog asfaltow (nie spos籀b tam nie trafi), a髒 wyjedziesz za tym mostkiem (jest problem 髒eby si wymin, bo jest to droga do gospodarstw, szeroka na jeden samoch籀d, ale raz na jaki czas jest miejsce 髒eby zjecha w razie gdyby co z naprzeciwka jechao, problemu nie ma).

Natomiast w kwestii DK28 o kt籀rej pisaem, to sdz, 髒e utrudnienia ju髒 znikny, od ostatniej powodzi min tydzie. W tamtym miejscu staa Stra髒 Po髒arna, a z drugiej strony Policja, i kierowali na objazd. Jechalimy w sznurze aut, wic problemu nie byo. Ale tak jak m籀wi - najprawdopodobniej te utrudnienia ju髒 zostay zlikwidowane (mimo wszystko, jest to droga krajowa).

Co do caej trasy: ja takie lubi. Bo wol drogi mao ruchliwe, wskie i krte, ni髒 ruchliwe dugie proste. Ot tak ju髒 mam, 髒e w je驕dzie samochodem krcenie kierownic i wajchowanie biegami rajcuje mnie bardziej, ni髒 nudna jazda po prostej. Aczkolwiek nie ka髒dy tak ma, mam tego wiadomo. Z mojej strony tras polecam, ale wiem, 髒e s ludzie wolcy jazd "g籀wn".

Jakby co chcia jeszcze wiedzie, to miao pytaj ;)

Data: 2010-06-10 21:10:44
Autor: tod
Krak闚 - Jas這 po powodziach - kt鏎e drogi przejezdne?
[///]
Co do ca貫j trasy: ja takie lubi. Bo wol drogi ma這 ruchliwe, w御kie i kr皻e, ni ruchliwe d逝gie proste. Ot tak ju mam, 瞠 w je寮zie samochodem kr璚enie kierownic i wajchowanie biegami rajcuje mnie bardziej, ni nudna jazda po prostej. Aczkolwiek nie ka盥y tak ma, mam tego 鈍iadomo嗆. Z mojej strony tras polecam, ale wiem, 瞠 s ludzie wol帷y jazd "g堯wn".

No to mamy podobne upodobania
Jako 瞠 przy je寮zie poni瞠j 80 km/h prost zasypiam
Krete trzycyfrowki sa zdecydowanie lepsze
Jezdzimy po calym kraju z dostawami
Trasy planujemy przed wyjazdem z GPSem i na prawde trzycyfrowkami w wielu sytuacjach mozna dojechac przyjemniej i szybciej

Data: 2010-06-10 21:33:29
Autor: marjan
Krak籀w - Jaso po powodziach - kt籀r e drogi przejezdne?
W dniu 10.06.2010 21:10, tod pisze:
[///]
Co do ca糧ej trasy: ja takie lubi礙. Bo wol礙 drogi ma糧o ruchliwe, w簣skie i
kr礙te, ni聶 ruchliwe d糧ugie proste. Ot tak ju聶 mam, 聶e w je翹dzie samochodem
kr礙cenie kierownic簣 i wajchowanie biegami rajcuje mnie bardziej, ni聶 nudna
jazda po prostej. Aczkolwiek nie ka聶dy tak ma, mam tego 繞wiadomo繞疆. Z
mojej strony tras礙 polecam, ale wiem, 聶e s簣 ludzie wol簣cy jazd礙 "g糧籀wn簣".

No to mamy podobne upodobania
Jako 聶e przy je翹dzie poni聶ej 80 km/h prost簣 zasypiam
Krete trzycyfrowki sa zdecydowanie lepsze
Jezdzimy po calym kraju z dostawami
Trasy planujemy przed wyjazdem z GPSem i na prawde trzycyfrowkami w wielu
sytuacjach mozna dojechac przyjemniej i szybciej

No to w takim razie nawet si Kolego nie zastanawiaj, tylko wal t tras miao ;)