Kraków - Jasło po powodziach - które drogi przejezdne?

Data: 2010-06-10 12:05:57
Autor: Michal Jankowski
"tod" <tod@interia.pl> writes:

Kraków - Jasło po powodziach - które drogi przejezdne?
Normalnie chyba z 4 zjezdzalbym w Pilznie na 74 ale czy tam jest droga przejezdna nie wiem

73 (nie 74) jest nieprzejezdna. Oficjalny objazd przez Rzeszow -
Strzyzow.
Mozesz pojechac DW980/DW977 przez Tuchow, ale sa liczne podmycia,
zwezenia, ruch wahadlowy itp.

  MJ

Data: 2010-06-10 13:45:50
Autor:

Użytkownik "Michal Jankowski" <michalj@fuw.edu.pl> napisał w wiadomości
"tod" <tod@interia.pl> writes:

> [...]

Strzyzow.
Mozesz pojechac DW980/DW977 przez Tuchow, ale sa liczne podmycia,

a czy nie lepiej z Brzeska na Tymowa i tam do drogi 980?

Kraków - Jasło po powodziach - które drogi przejezdne?