Kraków-Konin: proszę o porady

Data: 2011-07-26 07:18:39
Autor: asdgfrf dfged
Kraków-Konin: proszę o porady
Witam, w poniedziałek muszę być w Koninie na godzinę 12:00. Bardzo
proszę o wszelkie sugestie. Na pewno najpierw skieruję się na
Mysłowice a potem E75/DK1 do Częstochowy. A potem już nie wiem, albo
cały czas E75/S1/DK1 do Łodzi i stamtąd A2 do Konina. Da się jakoś
przejechać przez Łódź i potem wjechać na A2? A może ominąć Łódź drogą
71? Albo zupełnie inaczej, w Częstochowie skręcić w drogę 43 i jechać
"opłotkami" na Wieluń, Sieradz, Turek? Z góry dzięki za jakiekolwiek
porady!

Data: 2011-07-26 16:42:21
Autor: Jarosław Postawa
W dniu 2011-07-26 16:18, asdgfrf dfged pisze:
Witam, w poniedziałek muszę być w Koninie na godzinę 12:00.

Generalnie zarówno droga przez Łódź, jak i Sieradz są dobre, chociaż ja bym jechał przez Łódź. Przez praktycznie całe miasto przejedziesz trzypasmówką i za Zgierzem na autostradę.

Pozdrawiam,
Jarek

Data: 2011-07-26 19:58:01
Autor: Sylwester Łazar
> [...]

bym jechał przez Łódź. Przez praktycznie całe miasto przejedziesz
trzypasmówką i za Zgierzem na autostradę.

Ja osobiście jestem chory, jak jadę przez Zgierz, więc do niedawna
jeździłem przez wschodnią część Łodzi na Stryków.
Ostatnio jednak po wprowadzeniu opłat na A2,
wybrałem z Łodzi powrotną drogę równoległą do A2 (chyba 92) przez
Aleksandrów itd.do Konina i było O.K.

Sylwester Łazar
http://www.alpro.pl
i projektowania PCB

Data: 2011-07-26 23:37:33
Autor: Cavallino
Użytkownik "Sylwester Łazar" <info@alpro.pl> napisał w wiadomości news:

Ostatnio jednak po wprowadzeniu opłat na A2,
wybrałem z Łodzi powrotną drogę równoległą do A2 (chyba 92) przez
Aleksandrów itd.do Konina i było O.K.

Nie, to nie 92.
92 jest z drugiej strony A2.

Data: 2011-07-27 01:22:44
Autor: asdgfrf dfged
Kraków-Konin: proszę o porady
Dzięki za porady. Zdecydowałem że pojade E75/S1/DK1/A2 czyli Kraków-
Mysłowice-Częstochowa-Łódź-Konin. Najdalej ale w sumie chyba szybciej
i bezpieczniej.

Data: 2011-07-26 19:59:56
Autor: Endriu
[...]

Na tych bocznych drogach w okalicach miejscowości Turek (objazdach Łodzi) aż roi się od patrolów drogówki zaczajonych za krzaczorami (jechaliśmy jakoś z rok temu - kolega dostał 500 zł + 10 pkt za przekroczenie prędkości na jakimś zadupiu).

Chciałym na to zwrócić koledze uwagę jak będzie jechał tymi objazdami ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-07-27 08:30:08
Autor: Clawfinger
W dniu 26.07.2011 16:18, asdgfrf dfged pisze:
[...]

Ja zawsze w Piotrkowie odbijam na Łask, Zduńska Wola, Sieradz a potem w górę na Turek, Konin. Od Piotrkowa masz ładny asfalt (od Wadlewa nowiutki) aż do Sieradza. Przy okazji polecam zajazd "Na Półboru" za Zd. Wolą :)

Pozdro

    Insignia ST 1.6 Turbo
    Wersja Cosmo +dodatki
         Kolor czarny