Krakow-Koszalin przez DE?

Data: 2010-08-05 16:17:31
Autor: Marcin Luty
Krakow-Koszalin przez DE?

Użytkownik "bratPit[pr]" <krakus28no_spam@op.pl> napisał w wiadomości news:i3efuc$rp7$1inews.gazeta.pl...
Witajcie,
mam do zrobienia taką trasę i skłaniam się ku opcji jazdy przez Niemcy, z tym że nie wiem jeszcze czym będę jechał, jeżeli autem lepszym to jazda 160-170km/h przez dłuższy czas nim nie męczy (inna sprawa czy tak się da przy tym ruchu),
jeżeli gorszym jeździdłem to nim V-const na autostradzie to jakieś 120km/h,
pytanie czy w przypadku drugiej opcji jest sens pchać się przez DE?
Mimo, że dalej ale powinno się jechać spokojnie cały czas (i pewnie i tak wyjdzie czasowo krócej), tyle że powoli, ale znów... jazda powoli przez Niemcy nie zmęczy tak, jak przez PL (TIRy, drogi krajowe itd),
różnicę w odległości pomijam, zakładam jakieś postaje na kawę na stacjach, na relaks, rozprostowanie nóg, może jakiś obiad (bo jazda na złamanie karku w pampersie byle szybciej do celu nie jest w moim stylu),
jakie jest Wasze zdanie?

Ja jechalem dwukrotnie w tym roku trasa Krakow-Kolobrzeg przez Berlin. Poza tym raz przez Wroclaw i Poznan i raz przez Zielona Gore i Gorzow. Czasowo przez Berlin wychodzi nieco szybciej (jadac prawie non-stop 110-120 km/h). Roznica w kosztach jest, nie ma sie co ludzic, ze bedzie taniej ale na miejscu wysiadasz zrelaksowany. Absolutnie bezstresowa trasa. Z pozostalych dwoch jakbym znow musial to raczej wybralbym trase przez ZG i Gorzow. Ja robilem 2 postoje - jeden na polsko-niemieckiej granicy a drugi juz gdzies za obwodnica Berlina. Za Berlinem jest kilka odcinkow w remoncie (bodajze 3) ale autostrada w kierunku Szczecina jest raczej malo oblegana wiec nie ma przed nimi korkow jak np na A4 swego czasu.

--
ml

Krakow-Koszalin przez DE?