Krakow-Koszalin przez DE?

Data: 2010-08-05 17:45:38
Autor: grin
Krakow-Koszalin przez DE?

Użytkownik "bratPit[pr]" <krakus28no_spam@op.pl> napisał w wiadomości news:i3efuc$rp7$1inews.gazeta.pl...
mam do zrobienia taką trasę i skłaniam się ku opcji jazdy przez Niemcy, z jakie jest Wasze zdanie?

Gdzie Kraków, Koszalin, a gdzie Niemcy
Jaką część drogi będziesz po niemieckiej stronie?
Warto ?

Data: 2010-08-06 10:30:44
Autor: bratPit[pr]
Krakow-Koszalin przez DE?

mam do zrobienia taką trasę i skłaniam się ku opcji jazdy przez Niemcy, z
jakie jest Wasze zdanie?

Gdzie Kraków, Koszalin, a gdzie Niemcy
Jaką część drogi będziesz po niemieckiej stronie?

wjeżdżam na A4 w Krakowie i autostradą cały czas jadę pod Berlin, stamtąd na Szczecin i Koszalin,

Warto ?

dużym wygodnym autem na pewno lepiej niż przez PL,

brat

Krakow-Koszalin przez DE?