Krakow-Koszalin przez DE?

Data: 2010-08-06 08:36:05
Autor: Bartek
Krakow-Koszalin przez DE?
Użytkownik "bratPit[pr]" <krakus28no_spam@op.pl> napisał w wiadomości news:i3efuc$rp7$1inews.gazeta.pl...
Witajcie,
mam do zrobienia taką trasę i skłaniam się ku opcji jazdy przez Niemcy, z tym że nie wiem jeszcze czym będę jechał, jeżeli autem lepszym to jazda 160-170km/h przez dłuższy czas nim nie męczy (inna sprawa czy tak się da
[...]

jechalem w tym roku z gliwic tam i spowrotem, ale przez zielona gore i gorzow.
nie jedzie sie zle, chociaż wiadomo.
przez niemcy przy predkosci 120-130 mysle bedzie nieco krocej,
o ile cie autostrada nie usypia itp. [znam takich]

finansowo jest jednak troszke drozej mam wrazenie przez niemcy.

ale jesli lubisz autostrady to mozna jechac przez niemcy.

mnie sie udalo nawet ominac wszelkie korki w skwierzynie itp itd, jadac przez PL, tak że jechalo sie wmiare ok.

--
Pozdrawiam, Bartek

Krakow-Koszalin przez DE?