Kraków - Mszana Dolna - Szczawnica

Data: 2013-10-20 09:20:52
Autor: Ignac
Kraków - Mszana Dolna - Szczawnica
W dniu sobota, 19 października 2013 21:12:40 UTC+2 użytkownik Bartosz 'Seco' Suchecki napisał:

Czy macie jakieś bardziej współczesne koncepcje na taką trasę?

Chyba cały czas chyba droga dla rowerów nad Wisłą się buduje na kolejnych fragmentach. Zależy mi na równych asfaltach możliwie pozbawionych samochodów.

Poniżej moja stara mapka, ale widzę, że w okolicach drogi 7 i Opactwa w Tyńcu miałem jakieś wątpliwości. Chyba nie jechałem dokładnie jak trasa z linka

http://www.gpsies.com/map.do?fileId=gnaliwjlhajjeemf

Uważam,że wybrałeś bardzo dobrą traskę,jeżeli przyjąłeś kryterium minimalnego ruchu samochodów,przy Opactwie trzeba było jedynie skręcić
w lewo z ul.B.Śmiałego w ul.Bogucianka,co i tak nie zmiena obrazu
trafności wyboru,uniknąłeś przejazdu przez drogi wojewódzkie,czy powiatowe.
Postaram się zaproponować Ci alternatwną trasę,np.przez Wieliczkę,
oczywiście z kryterium minimalnego ruchu samochodowego,jak tylko
ją wyrysuję.

Data: 2013-10-20 21:59:12
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
W dniu 2013-10-20 18:20, Ignac pisze:
[...]

I tak właśnie jeździłem. A jak jechać pod drogą 7? Odbijać od Wisły w koniec Tynieckiej i Śmiałego? Bo ZTCP dojeżdżałem nad Wisłą pod samo opactwo. Tylko mapka coś pokiełbasiła.

[...]

Kiedyś i jechałem przez Wieliczkę jak jechałem z Krakowa wprost na Słowację. Miałem niewiele czasu więc skracałem.

No ale wyjazd z Krakowa nad Wisłą jest nad wyraz cudowny i dlatego preferuję tamtędy :-)

Pozdrawiam

Seco

Data: 2013-10-21 00:25:46
Autor: Ignac
W dniu niedziela, 20 października 2013 21:59:12 UTC+2 użytkownik Bartosz 'Seco' Suchecki napisał:

A jak jechać pod drogą 7? Odbijać od Wisły w koniec Tynieckiej i Śmiałego? Bo ZTCP dojeżdżałem nad Wisłą pod samo opactwo. Tylko mapka coś pokiełbasiła.

jedziesz ul.Kolną (skręt w lewo)na ul.Do Starorzecza,potem z ul.Do Starorzecza
(skręt w prawo) na ul.Tyniecką (i cały czas prosto) pod A7 i na przedłużeniu
Tynieckej masz ul.B.Śmiałego i z ul.B.Śmiałego (skręt w lewo)w ul..Bogucianka

Data: 2013-10-21 14:59:00
Autor: Marcin Hyła
On 2013-10-21 09:25, Ignac wrote:
[...]

A4, nie 7. Ale po co Tyniecką, skoro tam jest może 200 m szutru do pokonania po drugiej stronie autostrady? Dołem pod mostem autostradowym, przez wał i dalej już jedziesz ul. Promową pod samo opactwo: http://goo.gl/maps/KYlQd - tu widać te 200 m szutru czy (owszem, po deszczu!) błota a jak się odwrócisz to masz streetview prosto pod samo opactwo.

marcin ha
--
Miasta dla rowerów http://www.miastadlarowerow.pl

Data: 2013-10-21 12:36:18
Autor: Ignac
W dniu poniedziałek, 21 października 2013 14:59:00 UTC+2 użytkownik Marcin Hyła napisał:

> jedziesz ul.Koln� (skr�t w lewo)na ul.Do Starorzecza,potem z ul.Do Starorzecza

> (skr�t w prawo) na ul.Tynieck� (i ca�y czas prosto) pod A7 i na przed�u�eniu

> Tynieckej masz ul.B.�mia�ego i z ul.B.�mia�ego (skr�t w lewo)w ul.Bogucianka

A4, nie 7. Ale po co Tynieck�, skoro tam jest mo�e 200 m szutru do pokonania po drugiej stronie autostrady? Do�em pod mostem autostradowym, przez wa� i dalej ju� jedziesz ul. Promow� pod samo opactwo:

Ależ drogi Marcinie tak,do opactwa/przystanku tramwaju wodnego tak jeżdżę,
ale kolega Seco do opactwa nie chce jechać?,bo potem musiałby na trasę wyjechać
ul.Benedyktyńską,a chciał jedynie pokonać A4,więc po wyjechaniu na górkę
ul.Kolnej widzimy na wprost hurtownie budowlaną i tym zygzakiem ulicy Do Starorzeczaja omijamy ją w lewo (100m) i wyjeżdzamy na ul.Tyniecką w prawo i dalej pod A4,ja tu nie widzę sprzeczności,jak ktoś jedzie pierwszy
raz i chcąc pokonać A4,to w tą szutrówkę wjeżdza
Nie mogę zaproponować póki co mojej propozycji tej trasy,bo mi jakieś
bohomazy wychodzą(nie chcą się te mapy cuś załadować).

Data: 2013-10-21 23:20:05
Autor: Marcin Hyła
On 2013-10-21 21:36, Ignac wrote:

Ależ drogi Marcinie tak,do opactwa/przystanku tramwaju wodnego tak jeżdżę,
ale kolega Seco do opactwa nie chce jechać?,bo potem musiałby na trasę wyjechać
ul.Benedyktyńską,

Seco pisał, że tak jechał, to raz. Dwa - ja tak jeżdżę, nie chce mi się męczyć przez Kolną ;-)

W sumie można też ominąć serpentyny na ul. Bogucianka, da się przejechać właśnie koło opactwa, jadąc wałami (szutry) dołem, za opactwem i koło wzgórza Grodzisko, potem odbijając w lewo na Tyniecką (ale już skawińską ul. Tyniecką, już nie jest tak dziurawa jak kiedyś).

Notabene docelowo będzie wałem droga wałami do ujścia Skawinki/Cedronu do Wisły i tamże kładka przez Skawinkę w kierunku na Kopankę. Ale to pewnie w perspektywie z 5-7 lat. Jest i planach Krakowa, i Skawiny (!) i jeszcze w strategii woj. małopolskiego się robi właśnie.

marcin ha
--
Miasta dla rowerów http://www.miastadlarowerow.pl

Data: 2013-10-22 13:20:48
Autor: Ignac
W dniu poniedziałek, 21 października 2013 23:20:05 UTC+2 użytkownik Marcin Hyła napisał:

Seco pisał, że tak jechał, to raz. Dwa - ja tak jeżdżę, nie chce mi się męczyć przez Kolną ;-)

No cóż Drogi Marcinie,jeden lubi gruszki,a drugi córkę właściciela gruszek:)

Data: 2013-10-22 23:11:50
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
W dniu 2013-10-22 22:20, Ignac pisze:
[...]

Gruszki dobre są, dziewczęta jeszcze lepsze!

A ja właśnie chciałem cały czas nad Wisłą do Tyńca, pod opactwo. I jakiś szuter pamiętam. Gpsies się zbiesił dziś. Nie działa. Ale zakładam, że nad Wisłą pod wiaduktem przejadę we wspomnianym miejscu.

:-)

Data: 2013-10-23 00:50:54
Autor: Ignac
W dniu wtorek, 22 października 2013 23:11:50 UTC+2 użytkownik Bartosz 'Seco' Suchecki napisał:

A ja właśnie chciałem cały czas nad Wisłą do Tyńca, pod opactwo.

No to jedz już na ten skrót ,czyli na końcu toru kajakowego
jedziesz na wprost pod A4 tym szytrem potem przez wał (do góry i w dół) i jesteś na ul.Promowej i cały czas nią do przystani /opoctwa
pooglądać kaczki na przystani.
Jeździsz na szosówce,więc zaproponowałem Ci wcześniej bardziej cywilizowany  dojazd.Podaliśmy my Ci już wszystkie opcje.

Kraków - Mszana Dolna - Szczawnica