Kraków-Ostrów Wlkp. - którędy?

Data: 2009-02-23 17:39:43
Autor: Staszek Sosenko
Kraków-Ostrów Wlkp. - którędy?
Witajcie.

Zwracam się z prośbą o poradę w sprawie wyboru optymalnej trasy na w/w relacji. Wyjazd jutro ok. 8:00.

ViaMichelin wypluło następujące propozycje:
trasa polecana: Kraków -> A4 -> Katowice -> S1 -> DK11 -> Ostrów Wlkp. (293km)
trasa szybka: Kraków -> A4 -> Wrocław -> DK8 -> DK25 -> Ostrów Wlkp. (365km)
inna rozważana opcja: Kraków -> A4 -> Opole -> DK45 -> Kluczbork -> DK11 -> Ostrów Wlkp. (330km)

Czy warto nadkładać blisko 70km jadąc A4 do WRC? Jak z przejazdem przez Wrocek? Jaki może być realny czas pokonania w/w tras? Którędy Wy byście pojechali? :P

Za wszelkie sugestie z góry serdeczne dzięki.

--
Pozdrawiam - Staszek Sosenko | staszek <at> sosenko <dot> pl
Audi 80 1.8S '89 + Herbert + AT1200 -> http://tiny.pl/cjlp

Data: 2009-02-23 18:23:28
Autor: Moon
Kraków-Ostrów Wlkp. - którędy?
Staszek Sosenko wrote:
m>
Czy warto nadkładać blisko 70km jadąc A4 do WRC?
nie warto

Jak z przejazdem
przez Wrocek?

własnie - czasem jest cieniutko.
musisz znać Wrocław i nie jechać "po znakach".

kiedyś jeździłem Kraków A4, S1 do Częstochowy, potem na Kłobuck, Rudniki, Praszkę, Byczynę i Kępno.
ale musi być droga bez sniegu.

moon

Data: 2009-02-23 21:44:12
Autor: k.
Kraków-Ostrów Wlkp. - którędy?
Czy warto nadkładać blisko 70km jadąc A4 do WRC?

Zupełnie bez sensu nadkładanie tylu km, tym bardziej, że z A4 do DK8 musisz przebić się przez cały WRC właśnie...

kiedyś jeździłem Kraków A4, S1 do Częstochowy, potem na Kłobuck, Rudniki, Praszkę, Byczynę i Kępno.

Jest jeszcze jedna alternatywa, którą polecam:
Kraków A4 do S1 i do Częstochowy, później DK43 do Wielunia, później kawałek DK8 (uwaga na fotoradary!) do Kępna i zjazd koło McDonald przez stację BP na DK11 i stąd masz 50km do Ostrowa...

W dobrych czasach robiłem tą trasę w 3h 15 minut :)
(było lato i weekend)

--
Pozdr,
Kuba; gg: 30014; v850(at)op.pl

Data: 2009-02-23 22:48:35
Autor: J.F.
Kraków-Ostrów Wlkp. - którędy?
On Mon, 23 Feb 2009 21:44:12 +0100,  k. wrote:
[...]

Ale ten kawalek dk8 to chyba najgorszy z calej drogi - jedna wiocha za
druga ..

J.

Data: 2009-02-23 22:52:48
Autor: k.
Kraków-Ostrów Wlkp. - którędy?
Ale ten kawalek dk8 to chyba najgorszy z calej drogi - jedna wiocha za
druga ..
J.

Odcinek ma ok 20km. Wolę jeździć tędy niż "telepać" się za ciężarówkami na DK11 do Byczyny czy Olesna...

Data: 2009-02-23 23:14:59
Autor: J.F.
Kraków-Ostrów Wlkp. - którędy?
On Mon, 23 Feb 2009 22:52:48 +0100,  k. wrote:
Ale ten kawalek dk8 to chyba najgorszy z calej drogi - jedna wiocha za
druga ..

Odcinek ma ok 20km. Wolę jeździć tędy niż "telepać" się za ciężarówkami na DK11 do Byczyny czy Olesna...

jakies 45km. Jak sie troche boisz radarow i policji to 35 minut.

J.

Data: 2009-02-23 18:26:32
Autor: Karol
Kraków-Ostrów Wlkp. - którędy?
Ja jechałem Kraków>A4>Strzelce Opolskie> Zawadzkie>DK11>Ostrów Wlkp.

--
Pozdrawiam Karol

PS. A co potrzebujesz w OW?

Data: 2009-02-23 18:34:49
Autor: Staszek Sosenko
Kraków-Ostrów Wlkp. - którędy ?
Karol pisze:
Ja jechałem Kraków>A4>Strzelce Opolskie> Zawadzkie>DK11>Ostrów Wlkp.

Dzięki za sugestię. A do OW jedziemy oglądnąć i być może kupić Renault Mastera - patrz: mój wątek z 2009-02-21 23:57, "Dostawczak do 30kpln".

Data: 2009-02-23 20:14:16
Autor: Karol
Kraków-Ostrów Wlkp. - którędy?
Podaj adres kommisu lub osoby, to jutro mogłbym Ci zobaczyć, tak żebyś nie robił tyle kilosów na darmo ;-)

--
Pozdrawiam Karol

Data: 2009-02-23 21:38:55
Autor: k.
Kraków-Ostrów Wlkp. - którędy?
Ja jechałem Kraków>A4>Strzelce Opolskie> Zawadzkie>DK11>Ostrów Wlkp.
Dzięki za sugestię. A do OW jedziemy oglądnąć i być może kupić Renault Mastera - patrz: mój wątek z 2009-02-21 23:57, "Dostawczak do 30kpln".

Odezwij się na PW. O-W to moje rodzinne knieje - masa tam "klepaczy" przystanków niestety. A przy okazji - jutro będę akurat na miejscu. Mogę oblookać.

Data: 2009-02-23 23:08:29
Autor: Staszek Sosenko
Kraków-Ostrów Wlkp. - którędy ?
k. pisze:
[...]

Dzięki koledzy za propozycje :) Wyjazd już dograny, dlatego nie będziemy już zmieniać planów - część ważnych informacji posiadamy, a rzeczy, które jeszcze podlegają weryfikacji są do sprawdzenia w serwisie. Polećcie ewentualnie dobry zakład, który podepnie Mastera pod komputer oraz sprawdzi, co w silniku i zawieszeniu piszczy :)

Data: 2009-02-24 18:42:41
Autor: Karol
Kraków-Ostrów Wlkp. - którędy?

[...]

niby jest w Ostrowie ASO Renault ale nie polecam, mam nie miłe doświaczenia z nimi, mogę polecić Ci Stację Bosch Dariusz Woźniak... może by się podją sprawdzenia...

--
 Pozd. Karol

Data: 2009-02-24 19:13:46
Autor: k.
Kraków-Ostrów Wlkp. - którędy?
[...]

Również odradzam ASO Auto Lider. I również polecam Darka - porządna firma, umiarkowane ceny. Oby miał chociaż chwilę czasu i miejsca...

--
Pozdr,
Kuba; gg: 30014; v850(at)op.pl
Volvo V70 TDI, '99, 222 kkm; Toyota Corolla, '04,
160 kkm;

Data: 2009-02-23 21:39:27
Autor: k.
Kraków-Ostrów Wlkp. - którędy?
Ja jechałem Kraków>A4>Strzelce Opolskie> Zawadzkie>DK11>Ostrów Wlkp.

Fajny wariant - w miarę spokojny.

Data: 2009-02-24 08:22:45
Autor: martin
Kraków-Ostrów Wlkp. - którędy?

Użytkownik "Karol" <lolop2_bez_tego@wp.pl> napisał w wiadomości news:gnum8d$1l3$1news.onet.pl...
Ja jechałem Kraków>A4>Strzelce Opolskie> Zawadzkie>DK11>Ostrów Wlkp.

--

Jestem z okolic ostrowa i wlasnie tędy zawsze jezdze. Polecam!

Data: 2009-02-23 18:34:41
Autor: J.F.
Kraków-Ostrów Wlkp. - którędy?
On Mon, 23 Feb 2009 17:39:43 +0100,  Staszek Sosenko wrote:
Zwracam się z prośbą o poradę w sprawie wyboru optymalnej trasy na w/w relacji. Wyjazd jutro ok. 8:00.

Czy warto nadkładać blisko 70km jadąc A4 do WRC? Jak z przejazdem przez Wrocek?

Wroclaw o tej porze bedzie przejezdny .. ale wybitnie nie po drodze
lezy. Zaden zysk.

Most w Olawie chyba nadal uszkodzony, zreszta tez niezbyt po drodze.

Jesli gdzies szukac alternatywy, to raczej przez Opole.

J.

Kraków-Ostrów Wlkp. - którędy?