Kraków - Poznań

Data: 2010-03-30 12:01:10
Autor: Mac
Kraków - Poznań

w dzień wolny od pracy będę jechał tą trasą.
Mam oczywiście prośbę o doradzenie którędy jechać, i ile czasu założyć na
podróż.

W Poznaniu jadę do hali MTP.

Moje opcje:
1. przez Łódź
2. przez Wrocław
3. przez Bytom, DK11

wydaje mi się że najlepiej będzie DK11, kiedyś jechałem A4 i później przez
Wrocław, i był dramat na odcinku Wrocław - Poznań.

Jechalem w piatek Poznań-Gliwice i w niedziele Gliwice-Poznań.
Jezeli trafisz na jakis zablokowany jeden z dwóch pasów w samym Wrocku + roboty drogowe za Wrockiem i ruch wahadlowy, to godzinka zleci.

--
Mac

Kraków - Poznań