Kraków - Poznań, jak ?

Data: 2009-07-28 17:17:31
Autor: Artur Miller
Kraków - Poznań, jak ?
przez Wrocław już próbowałem, DK11 też, oba warianty mi sie nie podobają. może jakos kombinować ? Częstochowa - Wieluń - Sieradz - Turek - A2 ?

@

Data: 2009-07-28 17:23:57
Autor: Jakub Jewuła
Kraków - Poznań, jak ?
przez Wrocław już próbowałem, DK11 też, oba warianty mi sie nie podobają. może jakos kombinować ? Częstochowa - Wieluń - Sieradz - Turek - A2 ?

Sprawdz moj watek "Ktoredy pewnie Krakow-Poznan?".

Data: 2009-07-28 18:59:59
Autor: Artur Miller
Kraków - Poznań, jak ?

"Jakub Jewuła" <biuro@skanowanie.com.pl> wrote in message news:h4n5a7$dv$1atlantis.news.neostrada.pl...
przez Wrocław już próbowałem, DK11 też, oba warianty mi sie nie podobają. może jakos kombinować ? Częstochowa - Wieluń - Sieradz - Turek - A2 ?

Sprawdz moj watek "Ktoredy pewnie Krakow-Poznan?".

spróbujemy więc przez Łask ...

@

Data: 2009-07-28 17:27:26
Autor: Cavallino
Kraków - Poznań, jak ?
Użytkownik "Artur Miller" <armi@bezmaila.org> napisał w wiadomości news:h4n3lt$3n8$1news.interia.pl...
przez Wrocław już próbowałem, DK11 też, oba warianty mi sie nie podobają. może jakos kombinować ? Częstochowa - Wieluń - Sieradz - Turek - A2 ?

O ile nie ma remontów na katowickiej to można nawet Częstochowa-Łódź-Stryków-Konin
Trochę dalej, ale szybciej i wygodniej, nawet jeśli bramki na A2 ominiesz. ;-)

Kraków - Poznań, jak ?